Duș Impreună

582 13 2
                                    

Auto Pov

Jeon Jungkook deține a doua ceea mai mare firma din koreea de Sud era foarte cunoscut în koreea în adevăratul sens al cuvântului.

Fosta lui soție a murit la nașterea a fiicei lor.... Jungkook o iubea pe Kavaji. Era acum 3 ani Jungkook acum are  16  ani,  Aceștia au fost obligați sa se căsătorească din cauza părinților, Jungkook nu avea copilărie...

Poate va întrebati cum e posibil sa fie asa cunoscut la doar 16 ani. Ei bine
Jeon Jungkook  și-a pierdut copilăria de la 13 ani. De atunci a devenit "Bărbat"
Chiar dacă are 16 ani, comportamentul e al unui bărbat matur, felul  de a  vorbi e al unui bărbat, e un bărbat în toată firea
Chiar dacă vârstă e al unui copil, el e bărbat.

Firma i-a dăruit-o tatăl lui ca un fel de cadou finca la ascultat tot timpul.
Jiwoon verișoara lui  care e mai mare cu un an, a fost conștientă ca familia lui i-a distrus viata varului  sau... A încercat sa ii fie alăturii, însă Jungkook  n-a dorit mila nimănui. A acceptat viata asa cum e.

În loc sa meargă cu băieți sa se distreze, stăteam acasă pentru a fi "soțul ideal"   la cât? la 13 ani.
Oribil nu? Kavaji a murit la nașterea a lui Yn deoarece era prea mica iar socul din cauza dureri a fost prea mare...

Ea era din Japonia însă crescuse în koreea de Sud. Înainte ca Kavaji sa nască, avea vro 7 luni de la sarcina cam asa.

Nimeni nu știe ca Yn e fiica a lui Jungkook, nu putea sa Zica asta deoarece ea va merge la orfelinat iar Jungkook  la închisoare...

El n-ar suporta sa o piarda pe micuța lui.... Îi va fi greu pe viitor sa o ascundă... Poate? Își ura tatăl și mama din tot sufletul finca i-au distrus viata.
Însă nu putea face nimic... Era la picioarele lor.....ei o puteau lua pe Yn de lângă el... Și nu ar suporta sa o piarda

Kavaji a zis ca dacă va păți ceva sa aibă grija de Yn pentru Totdeauna si să-i oferă multă iubire sa aiba grija sa nu ducă lipsa de iubire.

Jungkoook la început nu voia sa accepte copila deoarece o invinovatea pentru moartea a lui Kavaji, însă... Când a luat-o pentru prima data în brate....

Și a văzut-o plângând...inima i se inmoise... Și după realizase ca Yn nu are nici-o vina.... A acceptat copila de când avea doua zile de la naștere, acum o iubea mai mult ca pe Dumnezeu, Yn pentru Jungkook era totul.

Copila acum avea 3 ani, încă câteva săptămânii și împlinea 4 anișori.
Jungkook nu prea era ocupat, avea liber oricând, iar Yn nu mergea la grădiniță, nu încă.

Pov Jungkook

<<Ora 10:32>>

Ma trezesc dimineața ma duc direct în baie, ma dezbrac și dau drumul apei calde în dus, întru în duș apa căzându-mi pe corpul alb și bine făcut, imediat mușchii se relaxează, îmi ridic capul, apa cazandu-mi pe față îmi dau ușor cu mana prin par.

În toată Baia find abur de la apa calda.
Stăteam și ma bucuram de moment când o aud pe Yn strigând-ma.
Închid apa și scot capul pe ușa.
Doar capul:)

-Da puiule ce sa întâmplat?

O întreb eu cu jumate de față pe cealaltă parte a useii.

-Tati ce faci? Mi-e foame

Întreabă ceea mică

-Făceam duș scumpo.... Iartă-mă abia acum doua minute m-am trezit, imediat ies.

Suflet rătăcitor  \J. JK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum