Ceva Înneregula

201 9 0
                                    

Auto Pov

Dimineața ora 06:50

Jungkook se trezește primul și se uita la ceas ,acesta cu ochii între deschiși și inchisi se uita la copilul din bratele lui, zâmbește și o dă la o parte încet.

Acesta se ridica ușor din pat ne vrând s-o trezească acum, avea timp sa meargă la scoală.  Jungkook pune paturica subțire peste ea și după iese din camera fără sa facă galajie.

Bărbatul întra la el în camera mergând în baie direct, Jiseun era obișnuită da se trezească mereu la 11 12 dimineața, aceasta nu avea serviciu, stătea pe banii lui.

Bărbatul își ia haine din dulap și merge spre baie vrând să-și facă rutina, își dă hainele jos, o haina cata o haina cădea pe gresia neagra a baiei.
Camera în care stătea el și Jiseun, era o camera de rand, în camera lui avea voie doar el fiica lui, și acolo dormea doar cu fiica lui si înainte de Yn dormea cu Kavaji.

Apa caldă cade pe corpul lui perfect, mușchii ce te innebuneau se relaxează din cauza apei calde, corpul lui devine moale și lasă apa să-i patrungă corpul.

Între timp Yn se trezește din cauza alarmei sale, aceasta se foieste de câteva orii însă într-un final se trezește, se uita în stânga ei ne văzându-și tatăl, acest lucru făcând-o să-și dea ochii peste cap de parca nui păsa, însă în interiorul ei o durea.

Fetita la fel merge către baie făcându-și rutina de dimineață, ea termina repede, iese din baie și se îmbracă în uniforma ei școlară, își ia ghiozdanul în spate și merge către bucătărie pentru a își face ceva de mâncare înainte sa pleacă la scoală

Yn când întra în bucătărie îl vede pe bărbat ce era acolo făcând ceva de mâncare, fata trece pe lângă el mergând spre frigider vrând sa bea apă.

Jk: Neața iubito

Spune bărbatul find atent la mancare
Faptului ca fata nu-i răspunde îl face sa se încruntă, Yn știa cum sa se comporte si il respecta. Jungkook ii oferise o educație bună.

Jk: Stai la masă va fi gata mâncarea după te duc la scoală

Spune bărbatul privind-o cum bea apa, însă Yn nu-l băga în seama

Jk: Yn?

Nui răspunde

Jk: Vei face asta toată ziua?

Spune bărbatul serios dându-și seama ca copila îl ignoră.

Jk: Fie, asa jucăm.

Spune acesta rajand intrându-i în joc fetei stind ca ea va pierde.

După ce acestia au mâncat iese din casa mergând spre mașina, bărbatul pornește mașina, nimeni nu zicea nimic. Timp de aproape o ora tot drumul către școală era în tăcere.

Aceștia ajung în fața porții de la scoala, acest lucru făcându-l pe bărbat sa zâmbească în sinea lui stind ca lui Yn ii plăcea când ii zicea co iubește inaint sa iese din mașină

Jk: Dă-te jos întârzii la oră

Spune bărbatul zâmbind în interiorul lui stind ce vrea fata, aceasta își întoarce privirea către el încercând sa para indiferentă, însă ea avea aceea privire ce te inmoia

Jk: Te iubesc, sa ai grija

Spune Jungkook fetitei iar aceasta coboară din mașină, înainte de a închide ușa ea spune:

Yn: Și eu pe tine

O spusese atât de încet ne vrând s-o audă bărbatul, însă degeaba acesta o auzise și zambise necontrolat.
După ce sa asigurat ca fetita a întrat în școală, merge și el către firmă unde avea de lucru.




Ziua trecuse repede acum find momentul ca Jungkook să-și ia copilul de la scoală, el mereu o aștepta rezemat în fața mașinii uitându-se pe telefon. De data aceasta Yn venise cu un profesor ceea ce-l făcea pe Jungkook sa se incrunte.

Jk:  Bu....nă

Spune Acesta privindusi copilul ce întra direct în mașină ne privindu-l, era prima data când Ea făcea asta, Jungkook se uita încruntat și serios la profesorul din fața lui

Jk: Sa întâmplat ceva?
Prf: Oarecum... Yn nu prea a fost atenta toată ziua la oră, toată ziua a fost distrasă și nu doar asta.. Astăzi a vorbit urat cu profesoara de sport și e prima data când are acest comportament...

Jungkook își ridica sprâncenele find uimit de vorbele profesorului

Jk: A-ă, o, o sa vorbesc cu ea eu nu va faceți griji, doar ca a avut o zi proasta ieri și probabil e de la asta, îmi cer scuze în numele ei

Spune Jungkook făcând o mica plecăciune din cap, profesorul face și el o plecaciune și după pleacă iar bărbatul întra în mașină cu o privire serioasa pe copilul lui.
Acesta pornește mașina și începe sa conducă.

Jk: Ce sa întâmplat astăzi?

Întreabă bărbatul find cu privirea la drum, fetita nui răspunde

Jk: Yn cu tine vorbesc

Spune el de data asta cu o seriozitate în voce.

Yn: De parca ți-ar păsa
Jk: Normal că-mi pasa, ce sa întâmplat la scoala zi
Yn: Dacă ți-ar pasa m-ai iubi
Jk: Yn ști ca te iubesc, n-o mai lungi și zi-mi de ce ai fost asa toată ziua?!
Yn: Da cum sa nu! Dacă mai fi iubit mi-ai fi demonstrat cum iai demonstrat lui Jiseun!

Ridica fata tonul către tatăl ei

Jk:  1.Nu ridica tonul la mine! 2. Înțelege dracu ca ești mica si nu-ți dai seama ce vorbesti! Vei realiza când vei mai creste! 3. Sa fie ultima data când vorbești urat la scoala, mai ales unei persoane mai în vârstă!

Ridica bărbatul tonul la copilul său ce înghită în sec.

Yn: Mhm.

Mormoie ea semn "Bine"  iar bărbatul simte cum maxilarul ii arde find deja nervos

Jk:  Yn!

Se rasreste bărbatul asupra ei fetita tresarand

Yn: B-bine

Spune fata find speriata, însă încerca să nu pară.


Suflet rătăcitor  \J. JK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum