Rănită

205 13 11
                                    

Auto Pov

Flashback Yn

Iese din curte cu lacrimile curgând ,spre norocul ei Bodyguardul ei nu era și putea ieși din casă. Mergea pe stradă plângând ,ajunge în parcul de alaturii ,fetita se așează pe o bancă trăgându-și genunchii la piept plângând.

Yn: Nu-i adevărat, nu am ucis-o pe mama ,nu! Minte!minte nu e real!! Mi l-a luat pe tata...A crezut-o! Nu a crezut nimic din ce am spus ,nici măcar nu obosit sa se uită pe camerele de supraveghere!

Spune ceea mică pe bancă plângând

<<Peste patru ore>>

Yn aștepta ca tatăl ei să apară nervos în orice moment ,însă nu...se pare că lui nu-i pasă de ea... Copila se ridică cu ultimele puterii ,era în acel parc abandonat de patru ore și în acestea patru ore nu făcuse nimic decât sa plângă fincă credea si-a pierdut tatăl, si sa se învinovățescă pentru ce i se întâmplase mamei sale ,fata merge pe podul părăsit de lângă parc ,sub pod find apă

Yn: Oare dacă fac asta voi ajunge la mami și voi fi fericită iar?

Spune fetita cu ochii roșii de la plâns ,se urcă pe pod find gata să se aruncă în apa ce era înnebunită de valurile marii.
Doar că micul ei "plan" eșuase, cineva o printre de braț și o trage în bratele sale strângând-o tare.

X: Dumnezeule...era sa fac atac de inimă când te-am văzut aici

Spune el luându-i fața în mâinii

Yn: Ce faci aici Hoseok?...

Întreabă ea

Hsk: Tu ce faci aici? De ce doamne iartă-mă voiai sa faci asta?

Spune încruntat

Yn: Du-mă acasă...

Spune ea fără vlagă

Hsk: Spune-mi unde e

<<Yn și Hoseok ajunsese la poarta vilei>>

Yn: nu-i spui tatei despre ce am vrut sa fac...

Spune ea cu capul în jos ,el afirmând dintr-o simpla mișcare a capului

Băiatul deschide poarta vilei în fața lui facandu-și apariția ogramadă de bodyguarzii cu pistoalele îndreptate spre el ,într-o secundă Yn ajungând în spatele lui.

Flashback end

Copila stătea în pat plângând ,era rănită ,o durea sufletul ,dar și maxilarul ,acele două palme primite acum patru ore ,îi provocase durerea asta atât de tare încât abia își putea deschise gura ,abia putea vorbi.

Se urcă in capătul patului punând pătură peste cap luând păpușa în brate, Kivo ,Kivo era păpusa care mama ei Kavaji ,i-o dăduse lui Jungkook pentru a i-o da fetei sale când se va naște.

Suflet rătăcitor  \J. JK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum