Auto Pov
Bărbatul se dă jos din pat deschizând ușa mergând direct spre camera fiicei sale, ora find 01:49, acesta deschide ușa de la camera lui Yn văzând-o pe fetita cum doarme
Se apropie de ea aplecandu-se la nivelul ei, o mângâie pe obraz și o pupă pe frunte
Jk: Te iubesc... Te iubesc atât de mult...
Spune bărbatul zâmbind copilul ce dormea iar lacrimile ii curgeau din ochii , Yn ii simțea respirația pe fața ei, acest lucru făcând-o să-și deschidă ochii. Bărbatul își ștergea repede lacrimile ne vrând ca copilul să-și vadă tatăl plangand.
Acesta se ridica în picioare vrând sa pleacă însă Yn îl oprește
Yn: Tata?
Jk: Culcă-te, îmi uitasem telefon aici și venisem să-l iau
Yn: Tata po-
Jk: Nu vreau sa te cert iar, doar culca-te
Yn: Poți rămâne cu mine te rog?Bărbatul se întoarce cu fața la ea ce ii curgeau lacrimile pe fața ei mică, bărbatul trage aer în piept și se apropie de pat punându-se lângă ea.
Jk: Nu mă mai chinui atâta...
Yn: Ma iubești?...
Jk: O fac de 13 ani....
Yn: De ce nu vrei să-mi demonstrezi?...
Jk: Pentru ca tu ești mica și eu ți-am explicat greșit, defapt tu ai înțeles greșit... Yn ați vei da seama când vei cresteSpune bărbatul fiicei sale ce era pe pieptul lui, această se pune cu spatele la el atrăgându-i privirea
Yn: Noapte bună
Barbatul ofteaza luând-o în brate pe la spate dormind asa cu ea, fata ii ia mana bărbatului și o duce la obrazul ei luând-o somnul asa.
Dimineața, ora 09:17
Astăzi era sâmbăta Yn și Jungkook
Puteau sta acasă find ziua lor liberă.
Yn se trezește prima și vede ca este pe pieptul tatălui său, voia sa stea asa însă nu voia sa renunțe la ceea ce voia sa obțină.Aceasta se dă jos din pat luându-și haine din dulap pentru a își face rutina de dimineață. Fata se spală pe dinți și mâinii urmând sa între în duș.
Aceasta dă drumul apei calde să-i curgă pe corp ne dându-și seama ca nu închisese ușa cu cheia.
Bărbatul se trezește și el și se încruntat când nu-și vede fiica. Acesta somnoros merge către baie și deschide ușa, bărbatul își ridica capul de jos frecându-se la ochii.
Când își vede copila dezbrăcată toată înghite în sec și își face ochii marii, fata nu-l observa deoarece apa ii curgea pe chip iar ochii ei erau închiși find ocupata să-și spala parul.
Bărbatul își coboară privirea de la chipul ei, încet... Încet... Spre corpul ei... Înghite iar în sec, avea același corp perfect și minunat ca al mamei sale, alb fără nici-un defect.
Bărbatul ii observă formele perfecte, talia mică, fundul la fel de perfect, sânii micuții dar ce te innebuneau dintr-o atingere.
În baie se auzea doar sunetul apei calde, erau aburii în toată Baia.
Jungkook când realizează ca se holbează la corpul copilului său se dă încet în spate deschizând ușa și ieșind repede din baie.Acesta respira greu find derutat, se simțea foarte ciudat și era normal, orice tata s-ar simți ciudat dacă și-ar vedea copila dezbrăcată.
Își freacă mâinile stresat aceas lucru făcând și cu fruntea, o mana o avea la inima simțitand cum ii bate cu putere iar cealaltă mana la frunte privind în jur.
Jk: A-a-a fost o, o greșeală Jungkook revinoti
Își spune bărbatul încercând sa scăpa de starea de agitație
Jk: Oricui i se putea întâmpla, da!
Spune acesta find sigur pe el, acesta iese din camera fetei mergând în camera lui (când zic camera lui, ma refer la aceea camera care e totală neagra)
Bărbatul deschide ușa intrând în camera sa așezându-se pe pat încercând să-și scoată imaginea cu fiica sa dezbrăcată
Jk: Să-mi bag....!!
Acesta se plimba de colo-n colo find agitat ne putând sa și-o scoată din minte. Ajungând în biroul din camera sa, acesta observa toată tablourile stranie pictate de către Kavaji și pozele cu fiica lui cand era mica, plus pozele cu el și Kavaji.
Jk: De ce n-ai putut rămâne asa pentru totdeauna?
Spune el luând în mana o poza cu fiica lui de când avea 7 luni.
Acesta o pune înapoi oftant zgomotos trecându-și mana prin par nervos, se simțea foarte incomod și ciudat find prima oara când are sentimentul asta.
Bărbatul într-un final și-a scos-o pe fiica lui din minte acum find în biroul lui de la etaj lucrând la ceva.
Timpul trece repede, bărbatul își terminase treaba acum plictisandu-se ne știind ce sa facă, bărbatul își lasă capul pe spate uitându-se pe tavan.
Când deodată pe ușa apare Jiseun
Fericita închizând ușa după ea mergând cu pașii rapizi spre barbat.
Acesta incruntandu-se ne având chef de ea.Jsn: Ce faci iubitule?
Jk:Lucrez, tu?Spune acesta find cu ochii pe corpul ei ce ieșea în evidenta de la rochia mulata ce o avea pe ea scoțându-i în evidenta formele.
Sa fim sincerii, avea un corp bestial Jiseun, însă asta nu-l făcea pe bărbat s-o iubesca.
Jsn: Fac, bine-e
Spune femeia cu o voce de copil așezându-se în poala bărbatului
Jk: Am treaba Jiseun
Jsn: ȘtiuSpune femeia cu aceas voce de copil, încă ea find pitipoanca;) nu-i reușea sa fie "adorabila"
Femeia își pune mâinile pe gatul bărbatului trăgându-l într-un sărut scurt, apoi coborând la gatul lui sugand și mușcând mici părții.
Jk: Nu acum Jiseun, Am treaba ieși
Femeia mormoie semn ca nu vrea începând sa se freacă cu feminitatea ei de membrul bărbatului făcându-l să-și închida ochii punându-și mâinile pe fețele fundului ei făcând-o sa se freacă mai tare de el.
CITEȘTI
Suflet rătăcitor \J. JK/
Teen FictionNu știu de voi ,dar mie îmi place ce scriu in cartea asta ;)