Suferă?

197 9 1
                                    

Auto Pov

Fetita zâmbea inocent ea ne stind ce înseamnă lucrul care urma sa se întâmple find complet blocata pe ochii bărbatului ce străluceau.

Se simtea incomod, ea se simțea incomod find în acea statura cu tatăl ei, însă voia în continui sa-i "demonstreze" ca o iubeste.
El se simțea și mai incomod.

Jungkook îi freaca coapsa fetei înghitănd în sec coborându-si privirea la buzele fetei după la gat...
Respirația lui deveniseră din ce în ce mai grea find agitat la culmea.

Jk: Nu pot s-o fac

Spune bărbatul serios respirând greu dându-se de pe ea acum find pe marginea patului dându-și cu mana prin par agitat.

Yn: Ce nu poți sa faci?

Spune fetita cu o voce calma dar timida punându-se în fundul patului
Privindu-si tatăl

Jk:  Nu pot face asta, nu-ți pot face asta o sa ma urăști când o sa crești, îmi pare rău Yn

Spune bărbatul cu coturile pe genunchii și mâinile în par având capul în jos, fetita se face mica în mijlocul patului find în spatele lui, își lasă capul în jos muscandu-si buza de jos Vrand sa se abține din plâns.

Yn: Sa nu-mi mai spui niciodată acele doua cuvinte....

Spune fetita strângând așternutul patului în mâini Vrand să-și abțină suspinurile.

Jk: Acele doua cuvinte.....dacă ți-le spun.... Spun cu sinceritate... Acele doua cuvinte.... Mama ta ma făcut sa le simt cu adevărat... Și acum... Tu...

Spune bărbatul cu o voce calmă având capul în jos

Yn: Eu ce?...

Spune fata lacrimile curgând deja din ochișori, își șterge repede lacrima continuând sa își țină capul în jos.

Jk: Tu ești ceea ce ma face sa simt iubirea....dupa pierderea mamei tale.. Tu i-ai luat locul.... Sunteți exact aceleaș persoane.... Timide.... Rușinoase.... Ascultătoare... Iubitoare.... Bune..... Aveți aceleaș personalități... Aceaș față... Acelas cor-

Barbatul se oprește la ultima propoziție trăgând aer în piept uitându-se  după umăr la ceea ce plângea silențios, acesta oftează silențios lăsându-și capul în jos din nou.

Yn: atunci de ce nu ma iubești?

Barbatul trage aer în piept, era asa dificil pentru el acele cuvinte, fetita nu știa cât de mult îl "chinuie" pe acesta.

Jk: Sunt satul sa aud cuvintele astea....te iubesc... Și ști asta.... Știm amândoii cât de mult te iubesc....

Yn: Nu ma iubești, o iubești doar pe Jiseun, Jiseun i-a luat locul lu mami în viata ta și tu ai înlocuit-o pe Mami cu Jiseun și, și vei avea și alt copil cu Jiseun și o să-l iubești mai mult și o sa ma inlocuiesti și pe mine cum ai înlocuit-o pe mami si-

Fetita vorbea si suspina fără oprire
Însă fu' întrerupta.

Jk: Oprește-te

Fetita se oprește și își trage nasul

Jk: Nimeni... Absolut nimeni... Nu ți-ar lua locul în viata mea.... Nimeni și nimic nu va fi în locul tău, pentru că tu, ești și vei fi mereu raza mea de soare(va-ți prins? Raza de soare ;] )
Ești... Ești motivul pentru care nu sunt în închisoare acum.... Ești motivul pentru care îmi trăiesc viata....

Spune el întorcându-si capul peste umăr câteva secunde. Fetita nu putea sa se abține din a nu plânge.

Yn: Atunci mami? Pe ea de ce ai înlocuit-o cu Jiseun?

Suflet rătăcitor  \J. JK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum