"Of naruto....sizin hanedanlıkta bana ayarlayabilecegin bir talip yok mu..?"
Uchiha hanedanlığı yoğun birhaftanın ardından devlet islerine karsı rahat tutumlarını serbets birakmıslardı....fakat ordu yonetimi ağırlastığı için....sasuke hâlâ bazı seyler için uğraşıyordu..
Şimdi ise yarı zamanlı olarak tatile çıkan itachi naruto'dan kendisine gelin bulmasıni istiyordu..
"Size zaten bizden bir kişi evlilik meselesi ile geldi......simdi sizin bizim hanedanlığımıza gelin vermeniz gerekiyor....ben de isterdim yardımcı olmayı ama usuller böyle"
"O zaman..........."
Itachi anında ayağa fırladı....kimono sunun önünü duzeltti ve yavaşca kafasını masada oturan annesine cevirdi...
Oglunun bir anda bu kadar sakin olmasını garipseyen ve altından birseyler cıkacağını bilen mikato ise ilk saniye olacakları beklemisti.....
"Anne..."
"Oğlum...?"
"Anne.....ben gelin olmaya gidiyorum.....çeyizimi sonra gonderirsiniz diye umuyorum.."
"Ne diyorsun itachi..aklin başinda mı..?"
Itachi annesinin onu desteklemeyecegini...şaklabanliğinı yutmayacağını anladıgında son care olarak...
"Zaten hep sasuke'yi gelin ver...hıh"
Daha sonra ayaklarını yere vura-vura odasına dogru yol almıstı...
Mikato durumu umursamadı cunku alıskındı ve garipsese bile fazla ustelemiyordu...
Naruto ise bu kadar hızlı ve şaklabansı olan seylere alışkın degildi.....ama komik oldugunu düşunuyordu...
"Itachi-sama ya bu konu da yardımcı olmak isterdim.....ama durumu sizde biliyorsunuz....ve buyuklerimiz varken söz bana düsmez.."
Mikato sorun yok dercesine iki elinide hızlı hızlı salladı..
"Sorun yok.....her zaman ki delilikleri.."
"Öyle demeyin lütfen....itachi-sama da kendi çapında haklı....."
Mikato iç cekerek önüne dondü ve naruto ile gunluk sohbetlerine devam edebilecekleri açık alan olan bir yere gitmeye karar verdi....
======================================
Saat gece yarısını geçiyordu.....naruto endiselenmeye başlamıştı......ordu yonetimi hakkında olan isleri biliyordu...fakat eşinin işi risk taşıdığı için endişelenmeden de edemiyordu...Uyuyamadığı için beklemeye karar vermisti......fakat içinde bir sıkıntı vardı....nedense bu gece onun icin çok huzursuz geçecek gibiydi.....
Fazla düşünüp kafasını yormak da istemiyordu.....ama sebepsiz yere birseyleri kendine sorun ederek endiseleniyordu.....
Bekledi.....
Bekledi.......
Ve bekledi...
Daha fazla sabredemeyeceğini anladığında dışarı çıkmaya karar verdi....bahce hanedanliğın biraz daha içindeydi....o yuzden guvenliği fazla umursamadı....bahceye çıkıp soluklanması iyi olabilirdi.....hem de eşini kapıda karşılardı....
Düşüncelerini kesinlestirerek ayağa kalktı.....kimonosunun kırısan yerlerini düzeltti......
Ve odasının kapısına doğru yürüdü....acele etmiyordu ve bahceye çıktiktan sonra ne yapabileceğini sorguluyordu....
======================================
Naruto ay ışığının aydınlattığı yere oturarak tsubakilerin yapraklarını eliyle ovmaya basladı...Sasuke ile evlendiklerinde aşkı temsil eden tsubaki bir diger adıyla kamelya ciceği ona hediye olarak gelmisti......sasuke'nin bu konuda bilgisi oldugunu sanmiyordu...fakat nazik bir sekilse kendisine ciceği buyur etmesi....gozüne cok hoş gelmisti....
Dügunlerinde o cicegi yanindan ayırmamaya gayret etti....çicek hâlâ temsili olarak kıyafetlerinin icinde duruyordu.....masaya ulu orta koyacak kadar değersiz gormuyordu.....sasuke ona vermisti o da sahsı olarak her dolabını açtığında esinin yaptığı nazikliği hatırlayacak....ona karşı hoşlantısını kabartacaktı...
Her kamelya gordüğunde kıkirdamadan edmiyordu....
İç çekerek tsubakiler ile ilgilenmeye devam etti...
Uzun bir süre daha bahcede duracağını zannetsede....atlıların seslerini ve bağırışlarını duyması uzun surmedi....
Neden bağırıyorlardı...
Evden digerleri de cıktıgında sesten rahatsız bir sekilde yüzunu burusturmus naruto yu gordüler....bağirışların sebebini bilseydi.....aglamaya baslar mıydı...
Kapı aniden acıldı..
sasuke'nin atı onden girdi......fakat üstunde sasuke yoktu....
"YETIŞIN....SASUKE-SAMA YARALANDILAR.."
Bir kaç asker olarak bu sekilde anlamsızca bağriyorlardı.....naruto ise tüm algılarını anında kapatmış....ancak onünden kimonosu kana bulanmış sasuke geçtiginde ayılmıştı....
"S-sasu.." ismini bile zar zor söyleyebilecek bir duruma gelmişti......hersey cok guzel ilerlemiyor muydu?
Mikato gözleri dolmus bir sekilde düsmemek için fugaku yu tutuyor diger herkes gibi hekimlere talimat vermeye calışiyordu....
Hanedanlıgın onunde olan kargaşayı biraz da olsa sakinlestirilmesinin gerektiğini düsünen itachi askerlerin sırada kalmalarını söyluyor.....sakinlesmeleri için konuşmalarını sabit tutuyordu...
Naruto ise......hâlâ kamelyaların yapraklarinı tutuyor ifadesiz gibi dururken göz yasları sel oluyordu....
Eşine bir sey olmazdı degil mi?.......
En son yere çökmüştü......onun yere çökmesiyle birlikte elinde iki üç tane tsubaki yaprağı kaldı......
Dahasını hatırlamıyordu....
======================================
Merhaba kediciklerim🥵
Bunu buraya bırakıp kacıyorum...
Bolumu okudugunuz icin tesekkürler<33333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
narusasu<fox hobby>
Fanficminato, uzumaki klanına karşı olan tehtitler sebebiyeti ile oğlunun itibarını kurtarmak adına zor bir karar vermiştir ..............