//24//

238 16 12
                                    

Yasanan bir kac olaydan sonra....her şey yine eski yörülgeliğine donmuş......ozellikle uchiha naruto'nun emri olacak sekilde...hizmetli ve özel hizmet yapan herkesin sayısı....sabit kalacaktı...

Tek dille ve kesindi....sasuke ise bu dusuncenin tamamiyle arkasinda duruyordu.....

Devlet isleri sebebiyeti ile.... uchiha bas hanedan mehsupları....dış hanedanlıklara kendilerinin golgesi olacak sekilde madara uchiha onderliginde.....sasuke uchiha yı secmislerdi....

Bu ne şanlı bir haberdi ki.....mutefikleri olacak hanedanlıgı ogrenene kadar...

"Kum hanedanlığı...sizin bu sene ki mutefikinizdir.....bastakiler ile iyi anlasmanız talep ediliyor..."

Sabaku no Gaara başta olanlardan biri idi.....ve son olan olaylar dogrultusunda.....pek iyi anlastıkları soylenemezdi.....

"Sikeceğim.....sanki büsbutun müttefik camiyetinde bir onlar kaldı...."

Itachi gule gule bir hâl oluyor....gulmekten atın iplerini tutamıyordu....

"Iyi anlasmazsan.....madara-sama'nın bulundugu bas hanedanlıga tekzip yazarsın....ve ben 1-2 satirla da yetineceklerini sanmıyorum...."

Sasuke....daha da kaslarını çattı...

"Iyi anlasamazak......bas hanedanlıgın buna karısmasına gerek kalmaz.....eger biraz daha o kıvrak hareketlerine devam edip...naruto ya sacma bir gozle bakarsa.....bagli oldugu sehri haneme katarım....kimi cıkaracaklarmıs karşıma görmüş olurum.."

Itachi....bir an duraksamış...

"Savas?"

Sasuke sırıttı....

"Onlarla girdigimiz mülâkâta savas diyemeyiz....ordulari o kadar genis deģil....meydan kavgalarıni bilirsin..."

Itachi de bu duruma sırıtmıstı....iki kardeş......güçluluklerinin farkındalığındaydılar....
======================================
Naruto her zaman ki gibi tsubaki ler ile ilgileniyordu...sakinlesmesinde en buyuk rol oynayan....tek aktivite buydu.....

Esinin bu gün biraz daha erken geleceğini dusunuyordu....

Düsundügü gibi de olmuştu.....

Sasuke...atın uzerinde gelmiş....fakat.....

"Lan....LAN...SASUKE...LAN DUSUYORUM..."

Yarış yapıyorlarmıs gibiydi....sasuke onden girdigine gore....kazanan belliydi değil mi?.....ama itachi...

Naruto ne oldugunu kavrayamadan bir el sayesinde...kendini atın uzerinde bulmustu...

"Ne-ne oluyor..."

Sasuke nefes nefeseydi...

"Eger at...uysallasmazsa..ezer seni...bana tutun..."

Naruto kıpkırmızı kesilirken itachi hâlâ bağrıyordu.....

Yolu yarılamıstı...biri gelip atı durdurmazsa...ya itachi kendini sakatlayacak yada biri ezilecekti....o yuzden gözculerden biri kendini feda edecekti...

"Shisui....cabuk itachi'ye-"

Demeye kalmadan at zaten cok muhtesem bir hızla haneye giris yapmıstı...

Şaha kalkması ise ayri bir trajedi idi....

Neyse ki kimseye bir sey olmadan...itachi attan inmisti.....Shisui ise yanına gelmiş...kötu bir durum var mı diye sorguluyordu....

"I-itachi-sama......iyi misiniz efendim..."

Itachi korktugu icin hafif titriyordu....fakat bunu hoşlandığı kisinin karşısında belli edemezdi...

"Pfft....bu nasıl bir soru Shisui....bana...itachi ye bir sey olur mu sanıyorsun...alışkınım zaten..."

Sasuke gulmemek icin kendimi zor tutuyor....Shisui ise endiseli tavrını koruyordu....

Naruto ne oldugunu anlamamıs bir sekilde etrafa bakıyordu.....hızla gerceklesen olaylar yuzunden saşkındı...

"Benim icin endiselenmen ne kadar tatlı...Shisui-ah~~~" 

Shisui bu duruma diyecek bir sey bulamamıs yanakları bir an garip bir sekilde kızarmıstı....

"Iy..."sasuke abisinin hareketlerinin anlamlarıni cok iyi bir sekilde biliyordu.....

Daha sonra.....sasuke önüne otutturduğu...esinin kulağına fısıldadı...

"Beni odanıza götürürseniz...çok mesut olacağım naruto-sama"

Abisine laf söyluyordu.....ama onunda abisinden bir farkı yok gibiydi....
======================================
Akşama dogru hepsi masa basında toplanmış....ozellikle bas hanedanlığın seçtigi muttefikleri konusuyorlardı.....

Itachi onden acıklamayı baslattı...

"Silah muttefikimizi ve güvenligimizi...kendi buldugumuz sehirlerden...kendi buldugumuz ustalar aracılığı ile sağlıyorduk.....yada yetistiriyorduk diyelim....müfredatımız madara-sama tarafindan değiştirildi....butun hanelerin tam bir üslubu ve akibiyeti olması açısından...civardaki her bir haneye karsılıklı muttefik verildi.....bu seneden seneye göre değişecek....anlasamama gibi bir durum olmayacak...iste burada da duruma sasuke gidiyor..."

Daha sonra topu kardesine atmıstı...

"Yeni olusturulmasına ragmen ozellikle klanlar tarafindan hanecek benimsenmis bir durumda.....bizim hanemizde ise klan başı olarak....muttefiklerimiz ile iyi bir bag kurma işi ben de.....seneye değiseceğini umdugum bir yörülgelik.."

Fugaku tek kaşını kaldırdı....

"Neden değismesini istiyorsun...yeterince fevkalade değil mi?..."

itachi babasının soylediklerine sırıtarak cevap verdi...

"Bu sene ki muttefiklerimiz....kum sehrinden"

Fugaku goz devirmiş...durumu zaten biliyor olmanın verdigi rahatlıkla yemege devam etmisti....

Kum sehri denince naruto'nun gozleri parladı....

"Gaara-sama'nın....baslardan biri olmasına sevindim..."

Sasuke kaslarını cattı....

"Onun nesini bu kadar seviyorsun anlamıyorum....."

Daha sonra ayaga kalktı...

"Adamın kaşı yok bir kere..."

Naruto olayı anlamamıstı...gaaranin kasinin olmaması ile onu sevmesi...fazla alakaca benzeyen seyler degildi....

"En son katanayi nasıl sıkı kavradigimi ona da gostermemi istemisti.....ona katanayi nasıl kavradıgımı değil.....katananın ne oldugunu ogreteceğim..."

Daha sonra...eşinin kulaklarını okşadı....

Bu hareketine mikato kıkırdamıstı...fakat...fugaku..goz devirmisti...

Itachi ise....o Shisui dunyasına ışınlanmıs bir sekildeydi...
======================================
Merhabaaaaa

Arkadaslar ya....bu hikaye cok mu uzadi sizce...nasil bitiricem ben bunu araya bir cocuk sokmam lazim....

Savura savura es deli ruzgarlarlaaa

Bolumu okudugunuz icin coookk tesekkurler<33333

narusasu&lt;fox hobby&gt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin