Hekimler geldiklerinden beri sasuke'nin en ufak nefes alış verisini bile tetkik ediyor ve bu sure zarfında ise aldıkları notları naruto ya gostererek esinin iyi olduğunu sadece biraz daha dinlenmesi gerektiğini belirtiyorlardı....
"Şifalı otlar yaranıza iyi gelecek sekilde ayarlanacak......bol bol dinlenin...ve temizlenin lütfen..." sasuke tsunade konustuktan sonra naruto ya dönmüş haklı çıkmış gibi sırıtmıştı...
"Tamam çekilebilirsiniz...." hekimler ve digerleri tekrar geleceklerinin göstergesi ve nizamı olarak cantalarıni birakmış...ve eğılmışlerdi..
"Ah-bekle tsunade.....senden bir ricam olacak" tsunade durmuş....digerlerini yollarına devam etmislerdi...
"Evet sasuke-sama"
"Bu konu hakkında en bilgin olan sensin........temizlenme isi için bana yardımcı olabilir misin...?" Naruto sasuke ye gözlerini kısarak bakmış tsunade den gelecek cevabı beklemişti...
"Eşiniz varken bu gorev bana düsmez....çocukluk edip gereksiz rekabet çıkarmanın zamanı degil..sasuke-sama..." tsunade sasuke'nin kücükluğunden beri sorumlu hemşiresi idi....onun hâl ve hareketlerinden ne yapmak istedigini anlayabiliyordu...
Ki bu soyledikleri karşısında sasuke den bir göz devirme kazanmıstı...
Tsunade daha sonra naruto ya döndü....suyun sıcaklığını ve temel olarak yaraya iyi gelecek olan bitkileri anlattiktan sonra geri cekildi...
======================================
"S-sasuke o-o cok büyük""Naruto-ah sakin ol"
Mikato oğlunu ziyerete gelmiş....duydugu seslerle birlikte ne yapacağını bilememişti...
"Ya ısırırsa..."
"Saćmalama naruto niye ısırsın seni.....üstelik uzerime atlamayı keser misin canım acıyor....."
"Ö-özür dilerim ama-"
"Çocuklar!....iyimisiniz.?" Mikato daha fazla dayanamamis yanlıs bir seyler oldugunu düşünmeye baslamisti...
"Anne gelir misin lütfen..."
Oglunun söylenimiyle birlikte iceri girmiş girer girmez karşılastığı gorüntü onu kahkalara boğmuştu...
Çünku...
Kapının ardında bas parmak boyutunda bir böcek vardı-muhtemelen agaclardan gelmisti-naruto da böceklerden korkuyormuş gibiydi........bu yuzden sasuke nin koluna sarılmış kuyrugunu hızlı hızlı sallayarak telaşlı ifadesiyle boceğe bakiyordu....
"Hahaha....bunun icin mi bu kadar bağırıyordun....." mikato hem kıkirdıyor hem de kiminosunun kolu ile boceği tutup dışarı atıyordu...
"Halloldu naruto.........kolumu sıkmayı birakır mısın lütfen."
Naruto dolu gözleri ile sasuke'nin arkasından çıkmış......aile uyelerinden birine neden boyle bu sekilde yakalandığini düsunuyordu...
"E-ee şey"
"Sorun degil tatlım....ben simdi çıkıyorum....isinize devam edebilirsiniz..." mikato goz kırpmış son kez kıkırdayarak dısarı çıkmışrı..
"Cok fazla ayakta durdunuz küvete uzanın lütfen...." naruto hâlâ asık olan suratı ile sasuke ye yonelmiş......eğilip kuvete gecmesine yardımcı olmuştu...
Sasuke ise altında kalan son havlu ile rahatsız olduğunu belli ediyor....ama naruto nun utanmaması için dayanabileceğini düşunuyordu....
Naruto ise sadece sasuke'nin gozlerine bakıyor....yanlıs anlaşılmamak için sadece bir tarafa odaklanıyordu
Sonunda ise....su ile işi bitmiş....eşine masaj yapma vakti gelmisti....kac gundür yataktaydı ve bu sürecte sinirlerinin sürekli gerildigini hissediyordu...
Kiminosu yuzünden rahat hareket edemeyen naruto...kuşağını hafif genişletmiş...bu hareketiyle birlikte pembelikleri tatli bir sekilde gozler onüne serilmisti....
Öncelikle kremlerden almış.....eşinin suratına ve bas bolgesine uygulamıstı..... tabiki bunu yaparken sasuke tarafından ilgiyle övgüler almayı da ihmal etmemisti...
Ama tsunade ile olan sohbetlerinden sonra bu iltifatlatı kabul etse mi etmese mi emin degildi.....hasta olmasının yorgunluğuna verdi...
Fakat bu surat asmasına engel değildi...
"Biraz diklesir misin....kremi yarana sürmem gerekiyor..."
Sasuke hafif kollarını tutarak eşinin onu dogrultmasıni istemisti.....aslında dogrulacak kadar gücü vardı...fakat esinin onunla ozel olarak ilgilenmesini hoş bulmustu...
Dogrulduktan sonra....naruto hekimlerin verdiği kremlerden birini hafif eline almış.....eşinin önunde eğilerek karnındaki yarayı temizliyordu....suratı zaten asıktı.....yarası ile bu kadar derin ilgilenmek görmek onu daha da üzmüstü....derin nefes vererek ovalamaya devam etmişti...
Sasuke ise kasları uzerinde gezinen eller ve naruto'nun eğilmesi ile birlikte gördüğü pembeliklere karsı nasıl tepki vereceğini bilmiyordu....kızarmış ve biraz etkilenmis gibiydi...
"Y-yeter naruto..." naruto uzun bir sure sadece eşinin yarasına odaklandığı için yüzunü ve havlusunun altında olan erkekliginin belirginlestigini gormemisti.....farketmesi ise kargaşayla bitecekti....
Asık suratı kızarmaya basladı.....
"Ben çıkayım kıyafetleri hazırlarım..." telasla uzaklaşacakken bileğinin tutulması ile durmuş.....tekrar esine donmüstu...
"Benimle kalmayacak mısın....tek başıma nasıl burdan cıkacağım" masum gözüken sasuke....yediği hurmaların simdi tırmalayacağını hesap etmeden konusmustu...
"Cikacağinız zaman haber verirsiniz.....üstelik zaten ben sizinle yeterince durdum....belki biraz daha burda yalnız kalır.....sizin icin ne kadar endiselendigimi.....hekim geldiginde ona karşı söylediginiz seyleri düsunmeye vaktiniz olur..." bileğini cekmiş....son kez eşine tebessüm ettikten sonra banyodan ayrılmısti...
Sasuke ise yarı uzgün yarı haksız....yarı da muhtac bir sekilde....kuvette yalnız durmaya devam etmisti...
======================================
Günleri belirlemistim....fakat ders yoğunluğu ve yorgunluk üst uste geldi asklar...Ustelik ailemin icersinde bir kargaşa da çıkti...
Bolumleri gec attıgım icin sorryyyyy
Bölümü okudugunuz icin tesekkürlerrr<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
narusasu<fox hobby>
Hayran Kurguminato, uzumaki klanına karşı olan tehtitler sebebiyeti ile oğlunun itibarını kurtarmak adına zor bir karar vermiştir ..............