Chapter 10.

32 2 6
                                    

Brzo smo se odmaknuli jedno od drugog . Ja sam na brzinu sisla sa stola. Dok dam popravljala sminku i zakopcavala kosulju, on je samo popravio frizuru i krenuo otvoriti vrata.

" Da , izvolite?" Rekao je onim presavrsenim hrapavim glasom " gospodin Trevor vas ceka ispred , kaze da ima dogovoren sastanak s vama " kaze mu lijepa crnkinja , vjerojatno njegova tajnica." Da, naravno pustite ga unutra za dvije minute".

Lijepa tajnica tada otide. Stojim pokraj stola , buljeci malo u pod , a malo u nekakvu mrlju na mojim crnim lakiranim stiklama. On samo prode pored mene, ignorirajuci me . Stoo je njemu!?!?! Stvarno mi ovaj muskarac nije jasan?? Do maloprije.. augghhh nema veze!! Naljutila sam se i krenula prema wc-u ,kad me njegov glas zaustavio:" Pa gdje ces , malena , tek smo poceli?" Tako sam bila ljuta , pa nisam ja neka njegova jeftina zenskaraca da moze sa mnom sto hoce!" Poceli, i zavrsili!!!"

Ljutito sam se izderala na njega i otisla u wc. Cim sam zatvorila vrata, suze su mi krenupe niz lice . Zar mu ono bas nista nije znacilo? Smatra me samo jeftinom igrackom? E , pa nece to tako ici. Tko je on da mene slomi? Nitko! Necu mu to dopustiti! Ovo se nikad nije ni dogodilo!

Kad sam se vratila, vidjela sam kako razgovara sa onim covjekom, pa sam samo produzila do svog radnog stola i nesto zapisivala na kompjuter . Nisu me ni primjecivali sto mi je strasno islo na zivce, pa sam se zakasljala kako bih skrenula pozornost na sebe. Kad ono, na moje veliko iznenadenje , okrenuo se muskarac za kojeg sam bila sigurna da ga vise nikad necu vidjeti:"Alison?"

Heloo ljudi, sry sta kasnim s nastavcima ali nemam inspiracije tako da ce ova prica jedno vrijeme biti pauzirana . Sad se upisujem u srednju i nemam vremena za pisanje, ali kad sve ovo zavrsi nastavit cu. Voljela bih znati vase misljenje da pocnem pisati drugu pricu o Zaynu?? Molim vas komentar ili vote ? Samo nekoliko . zerryisfake kraljica teska , follujte ju i procitajte joj pricu tek je pocela ali preedobra je.

Beautiful darkness( pauzirana)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz