Chapter 4.

82 7 8
                                    

Kad zavrsi film, ugasim svijetlo i odem leci kad mi najednom zazvoni mobitel : "Eej , Alison,ovaj...Nathan je ...slusaj..molim te nemoj panicariti...slusaj Mia je..??"

" Nathan, sto se dogadaa,sto joj je ?" Govori mi odmah !!" Sad se vec stvarno brinem, sto ako joj se nesto lose dogodilo? Ma nije sigurno to je Mia. "Alison, prvo sjedni, molim te!" Nathan mi govori kroz suze" ona je ... ne znam stvarno samo na minutu sam je ostavio samu i kad sam se vratio lezala je... mrtva!"

Cek , nije moguceee ,moja Mia mrtva !!" Nathan, ne zezaj se sa mnom jer nije smijesno!!!"-" Ah, Ali kad bih se bar salio! Molim te da se smiris i dodi na ono mjesto gdje je bio tulum!!"kaze kroz jecaje ." Evo d-d-dolazim.!" Kazem kroz plac jer jos ne vjerujem da moje Mie nema , da je moja jedina prijateljica , da je jedina osoba koja mi je u zivotu nesto znacila umrla . Ma to je sigurno sala i kad dodem tamo Mia i Nathan ce me sigurno cekati veseli i nasmijani jer su me prevarili,uvjeravam se.

Nakon dvadesetominutne voznje busom stizem i na moje razocaranje ,ispred kuce je mnogo policijskih automobila i jedno vozilo hitne pomoci. 'Sve ce biti dobro, govorim si u bradu. Duboko udahnem , i prije nego udem u kucu , obrisem suze. Kad udem , nalazim Nathana kako place i kleci pokraj...."Ne Nathan , to ne moze biti ona !! Ne , ne !!!"dodem do njega i cvrsto ga zagrlim. Placemo zajedno.

Nakon nekog vremene trgnem se uz njegova zagrljaja i ugledam pokraj nas stoji nesto prekriveno plahtom. "J-jjeli to o-ona ?" Preplaseno upitam Nathana koji kimne glavom. Mogu ja to , mogu. Polako dizem bijelu plahtu. Ma kvragu sve
! Ne mogu ja to!! Ipak , ohrabrim se i podignem je. Ugledan Miino prekrasno evandeosko lice. Tako bezivotna lezi ispred mene a meni se cini da mi se smijesi. Zasto?? Od svih ljudi na svijetu zasto bas ona?? Nevina , mlada. Cijeli zivot je bio pred njom." Nathan, zasto bas ona?" Viknem i bacim mu se u narucje."

-" znam Ali , znam." Konacno se malo saberem i po posljednji put pogledam njezino divno lice. Zamjetim na njezinom vratu urezan nekakav znak . Crvena strijela. Sto bi to moglo znaciti? Vjerojatno je ubojica ostavio trag. Ponovno pokrijem njezino lice dok joj potiho sapcem drzeci njezinu ruku dok je izvode vani :" osvetit cu te, sestro. Tko god da ti je to ucinio, naci cu ga i platit ce!"

Hello ljudi!! Znam da je kratko ali to je samo pocetak svega sto ce se dogadati dalje. Molim vas da voetate i komemtirate jer ovako nz jel itko cita i jel mu se svida pa onda nema smisla da nastavljam pisati. Hvala onima koji komentiraju i citaju. P.S . PasaRodrigez ti si kraljica teska i stavi vise nastavak . Umireeen!!! I ti Ivona1950!!! I love you !!♡

Beautiful darkness( pauzirana)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang