Chapter 2.

112 9 9
                                    

Budim se na zvuk poruke mobitela. To je sigurno Mia . I u pravu sam." Heloo, cekam vec pola sata ispred vrata!!! "Skocim i odem joj otvoriti vrata. "Dobro jutro pospanko !"  Ulazi cijela vesela i razigrana kao da se digla u 4 ujutro, ali najbolje od svega : nosi kavu i cokoladne kroasane. " mmmmm, jesi pogodila , bas ono sto ja volim!" Sjedamo u malu zelenu kuhinju sa na rancastim zavjesama . Mala ali slatka kuhinja oduvjek mi je pruzala mjesto ugodnosti, vjerojatno zbog svih tih sarenih boja . Pripremam jaku kavu jer me glava jako boli iako ne znam zasto, nisam nista popila. Vjerojatno zbog onog sinocnjeg dogadaja koji mi je utjerao strah u kosti . Odlucujem da Mii necu nista reci jer se previse brine." I kad ides na posao?" Upita Mia. "Danas pocinjem ranije jer je ona krava Molly bolesna !" Ipak , nije da je sad bas toliko mrzim , ali je mrzim. Uvik se pravi vazna. Zato je gda Wilkinson vise voli pa ima vecu placu . Ali sta cu ja ? Nisam spala na to da cu se nekoj babi uvlacit u guzicu da dobijen pare. Ali otom potom." Mogle bi otici u grad kad zavrsis s poslom ." 

" Mia , stvarno ne mogu , jos nisam dobila placu , a trebam platit stanarinu za ovaj mjesec inace ce me izbaciti. Krivo mi je sto joj ovo govorim jer znam da ce se ponudit dati mi novca , ali dosta mi je pomogla i ne mogu to prihvatiti." Ja castim !!!" Veselo vikne. "Ni govora , nema sanse!!" Ali mazga opet : " mooolin te , pa brzo ti je rodendan !!"

"Znam , ali..."
"Nema ali , dolazim po tebe u 5 , a sad moram doma , doci ce mi Nathan." Ajme ,sto.mrzim to stvorenje iz dna duse . Mia i on prekinili su tisucu puta , ali ona mu naivna uvijek oprosti , u nadi da je on voli. Ali znam ja tekve kao sto je on. Poslije ce moja Mia patiti , a ako bude tako , pribit cu ga tako da nece znati ni kako mu se mater zvala !" Cao !" Tako smo se pozdravile , ona je otisla kuci , a ja na posao .

Nije daleko , tek nekih 10 - ak minuta od mog stana . Dolazim a ono se gospoda Wilkinson po obicaju dere: " kasnis tocno 2 sekunde , Miaa !!! Jos jedno kasnjenje i dobit ces otkaz!!!" Stvarno , zar bi itko ubio covjeka jer je zakasnio dvije sekunde?? Odlazim se presvuci i pocinjem. Iako gda Wilkinson nije imala bas poznat kafic , i musterije su vecinom bile stalne , tu i tamo bi dosao pokoji stari  bracni par ili koja obitelj sa puno djece. Po obicaju ,kupila sam narudzbe i odnosila naruceno kad najednom u kafic ude muskarac , tajanstvenih crnih ociju , punasnih usana , smedkaste kose u trapericama i crnoj majici ispod koje su mu se ocrtavali misici. Kako je bio savrsen, nisam ni primjetila da sam predugo buljila u njega.

On je to primjetio i nasmijao mi se , na sto sam se zacrvenila . Otisla sam uruciti sljedecu narudzbu , a kad sam zavrsila i taman htjela reci Molly da usluzi gospodina savrsenog ,ja glupaca sam se sjetila da nje nema i da cu sve morati sama . Jebemu , zasto ova mora biti tako tesko ?" Jedva hodam do njegovog stola ,a kada doden upitam :"zelitee lli sto nnarruciti ? "A on ni ne obraca paznju na mene dok govori : " jedan capuccino. "Ovo me je povrijedilo. Ne znam zasto , poznajem ga samo 2 minute ali opet... ne znam sta se dogada ? Jesam poludjela ?? Odem u wc umiti se. U meduvrenu , on je otisao. Radila sam jos 30 minuta , a onda sam zgotovila pa sam izasla vani. Mia me stvarno cekala : "idemo!! "

Vikala je Mia dok mene nije bilo brige za shopping jer jedino  mi je u glavi bio taj decko iz kafica . "Hajdeee", povlaci me za ruku "ulazi !!!" Hodam po ducanu dok ona isprobaje brdo odjece. Iskreno nista mi se ne svida , preusko ili prekratko . A onda sam ugledala savrsenu bijelu haljini i odmah smo je kupile. Otisle smo u Miin stan , pa smo se sredivale za neki vecerasnji tulum .

Mia ide s Nathanom , a ja cu im vjerojatno drzati svijecu na tulumu , ali nema veze. Izlazimo iz stana i ulazimo u Nathanov crni BMW . Jenostavno kazem " Zdravo !" Pa se zavucem na zadnje sjedalo gledati slike Taylora Lauthnera i Dylana O 'Briena. Aaaaaaaa!!!! Kako su savrsenii ! Nakon nekih pola sata voznje , stizemo na tulum. Vec su svi napola pijani ,a sobe su vec zauzete( znate sto hocu reci). Sjedam na stolicu kraj sanka , prude mi zgodni konobar i pita me :" Lijepa damo, sto cete popiti? "Samo mu bezvoljno kazem : " jednu juice votku, molim ." Sjedim i pijem , sama i usamljena , dok Nathan i Mia veselo plesu.

Jebemti, zasto svi moraju biti sretni i imati nekoga ? Odjednom netko sjedne kraj mene:"koji kurac ti tu radis? ??"

Molim vas voetate i komentirajte!!! Volim vas !!!

Beautiful darkness( pauzirana)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang