Ahogy a legtöbb fan valószínűleg már tudja, október 15.-én JÖN A HARMADIK ÉVAAAD!!
Úgyhogy itt az ideje analizálni ezt az official artot :3
1. A hajak:
Luz és Amity haja láthatóan eléggé sokat nőtt, szóval én arra tippelek, hogy a második évadhoz képest legalább fél évvel később fog játszódni.
Hunternek új frizuja van (vagy csak a rajzstílus teszi?), ami erősen emlékeztet Luz előző hajstílusára, amikor még nem nőtt le a pixie frizuja.
Emellett Camila haja is göndörebbnek tűnik, és van benne egy őszes hajszál, ami szintén timeskipre utal(hat).
2. A ruhák:
IMÁDOM Luz beta-pilot keverék új dizájnját! Itt az ideje beszerezni egy lila-fehér csíkos felsőt és egy piros sportcipőt :3
Amity ruhái az árnyékba burkolóznak, nem látszik belőlük sok minden, de annyi igen, hogy maradt az abomination-lila goth cuccoknál.
Vee dizájnja minta teljesen új lenne, a sárga pulcsija meg nagyon cuki.
Camila badass a kockás inggel és... igen, igen, igen, a beta Luz baseballütő! Ezaz!
Gusból csak a sapkát látom, Willow-ból a sárga gallért, Hunterből még annyit sem...
3. A háttér:
Oké, ez elég parának ígérkezik - és menőnek. A temetőből arra következtetnék, hogy egy rég meghalt személy után nyomoznak majd... Talán végre felbukkan Belos fivére, Caleb?
Ha már a Wittebane tesóknál (a Wittebros-nál) tartunk, az a Belos szörny truty izé a háttérben felvet egy-két kérdést...
-Nem úgy volt, hogy a Collector megölte?
-Ha meg is maradt belőle valami (talán az a csepp, ami végigsimított Hunter vállán, amikor a srác a portál felé futott), annak nem kéne... KEVESEBBNEK lennie?
-Vagy talán Belos olyasmi, mint valami zselé, amit akár fel is robbanthatsz, mégis újra összeáll a darabkákból?
Emellett elég para, hogy az összes szeme a Hexside ganget nézi...
Ez pedig talán belemagyarázásnak minősül, de az a random fa nagyon úgy néz ki, mint az, amit Luz meg Amity növesztett a Grom legyőzése után. Talán valahogy visszajutnak a Boiling Isles-ra, és viszik Camilát meg Vee-t?
Ha valaki tud valamire válaszolni (teóriával vagy canon ténnyel), vagy csak MÉG TÖBB kérdésötlete van, az írjon kommentben (bár nem hinném, hogy bárki is olvassa ezt...)
Én most mentem sírni, mert még nincs október :3
Byeeee!
YOU ARE READING
Saját gyártású TOH baromságok
RandomÉrdemes elolvasni a kommenteket, mert egy csomó zseniális teória leledzik arrafelé. Saját TOH shitpost könyv. Általam gyártott mémek, fanartok, screenshot editek, teóriák stb. nem éppen rendszeres posztolással.