32

224 4 0
                                    

Αφού τελείωσε στο στόμα μου, στήθηκε στα τέσσερα και περίμενε να πάω από πίσω της.

"Ελαα δεν μπορώ να περιμένωω" μου λέει.

"Έρχομαι καυλιάρα μου ερχομαιι" της λέω, πάω από πίσω της και της το βάζω.

"Ααααχχχ" είπε σιγανά.

Άρχισα να την γαμάω όλο και πιο δυνατά και γρήγορα και της έδινα ασταμάτητα χαστούκια στον κωλο.

Είχε κοκκινίσει ολόκληρος ο κώλος της.

"ΑΑΑΑΧΧΧ ΝΑΙΙΙΙΙ ΑΑΑΑΧΧΧ" φωνάζει δυνατά όσο κρατιοταν από τα σεντόνια.

"Μπορώ να γαμάω το μουνάκι σου για όλη μου την ζωή." της λέω και γαντζωνομαι από την μέση της και την πάω μπρος πίσω.

"ΑΧΧΧΧ ΕΤΣΙ ΣΚΊΣΕ ΜΕΕΕΕ ΝΑΙΙΙΙ" φωνάζει και της τραβάω το μαλλί.

"Τι είσαι εσύ μωρή πουτάνα με έχεις καυλώσει με την μουνάρα σου." της λέω ενώ συνεχίζω να
την γαμάω δυνατά και γρήγορα.

"ΑΧΧΧΧ ΈΤΣΙ ΓΆΜΑ ΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΜΟΥ ΑΧΧΧΧ" φωνάζει.

"Σαρεσει έτσι όπως σε γαμάω καυλιάρα μου;" την ρωτάω και φωνάζει ακόμη περισσότερο.

"ΑΑΑΧΧΧ ΝΑΙΙΙΙ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΧΧΧ" μου απαντάει.

Αφού τελειώσει, πέφτουμε και οι δύο ξεροι.

"Αχ τι γαμήσι ήταν αυτό που μου έριξες. " λέει και παίρνει βαθιές ανάσες.

"Σαρεσε μωράκι μου;" την ρωτάω και την παίρνω αγκαλιά.

"Ναι πολυυ τρέμουν και τα πόδια μου τώρα. " μου απαντάει και κοιτάζω τις ποδάρες της.

"Α τόσο πολύ σαρεσε." της λέω και γελάμε.

Μετά από 3 λεπτά μας πήρε ο ύπνος.

Η ώρα είχε πάει 9 πλέον και ακόμα κοιμόμασταν, αφού πέσαμε για ύπνο στις 7.

Daphne's pov

Η ώρα είναι 1 το μεσημέρι και ξύπνησα από το κινητό μου που χτυπούσε.

Α η Άννα είναι.

Τι θέλει πρωινιατικα γαμώ.

Το σηκώνω.

"Καλημέρα." της λέω και χασμουριέμαι.

"Καλησπέρα εννοείς. Τεσπα καλημέρα. Ήθελα να σου πω πως θα ξανακατεβω Αθήνα σε λίγες ώρες. Αν είναι η Νάσια εκεί να την γνωρίσω." μου λέει.

"Ααα ωραία. Ναι εδώ είναι κοιμάται. Πω μαλάκα χθες, το κάναμε πολλές φορές και όλες ήταν τέλειες. Να φανταστείς τελείωνα πολύ γρήγορα. Είναι απλά πολύ καλή σε αυτό. Ε αφού θα έρθεις πες μου τι ώρα θα είσαι εδώ να έρθουμε να σε πάρουμε. " της λέω.

Our Little SecretWhere stories live. Discover now