Είμαι άνθρωπος που δύσκολα θα αγαπήσω και δεν θέλω να συμβεί αυτό που νομίζω.
Αν και δεν πρόκειται να συμβεί γιατί μόνο γι αυτόν τον λόγο την συμπαθώ.
Βασικά δεν ξέρω καν αν την συμπαθώ.
Anna's pov
"Ααχχ ναιι" αναστέναξα και άρχισε να με γαμάει πιο γρήγορα.
Μετά από λίγο βγήκε από μέσα μου και απόρησα.
"Ανέβα από πάνω." με διέταξε και χωρίς να χάσω καθόλου χρόνο, ανέβηκα από πάνω της και έβαλε το στραπ μέσα μου.
"Έτσι γάμα την πουτάνα μωρό μουυ" της είπε η Δάφνη και η Νάσια άφησε το κεφάλι της να πέσει προς τα πίσω κλείνοντας τα μάτια της από την απόλαυση.
Χαίρομαι που η μικρή με απολαμβάνει.
Ενώ μπαινοβγαινει μέσα μου με μεγάλη ταχύτητα και νιώθω πως έχω σκιστεί, τελειώνω.
"Σου είπα να τελειώσεις;" με ρώτησε και άρχισε πάλι να με πηδάει γρήγορα και δυνατά.
"Σ-συγνωμη δεν μπορούσα ν-να κρατηθώ αχχχ" της απάντησα με το ζόρι αφού μου είχε κοπεί η φωνή με αυτά που μου έκανε.
Μετά από λίγο η Δάφνη σηκώθηκε και πήγε να φέρει κάτι παιχνίδια για να παίξει.
Τότε ήταν η ευκαιρία μου.
Σταμάτησα να κουνιέμαι και την κοίταξα στα μάτια.
"Βλέπω πως σου αρέσω, γιατί το παίζεις δύσκολη;" την ρώτησα και άρχισε να νευριάζει.
Μα είναι κακό που της είπα κάτι που φαίνεται;
"Άννα σε παρακαλώ μην μου το χαλάς τώρα. Έλα να συνεχίσουμε να τελειώνουμε." μου απάντησε.
Άρα θέλει να συνεχίσουμε.
Όταν τα λέω εγώ κανείς δεν με ακούει.
Daphne's pov
Αφού πήρα μερικά από τα παιχνίδια μου, πήγα προς την κρεβατοκάμαρα και είδα πως η Νάσια με την Άννα συνέχιζαν και αυτό με καύλωσε αρκετά ώστε να τρέξω πέφτοντας στο κρεβάτι και άρχισα να παίζω με ένα από τα ντιλντοζ μου.
Όσο βλέπω, την Νάσια να γαμάει την κολλητή μου, μου έρχεται να τις φασώσω και τις δύο.
"Έτσι παίξε με το ντιλντο σου μωρό μουυ" μου λέει η Νάσια ενώ το βλέμμα της έχει κολλήσει πάνω μου.
"Αααχχχ" αναστεναζω ενώ αναστενάζει και η Άννα ταυτόχρονα.
Nasia's pov
Αναστενάζουν και οι δύο ταυτόχρονα και έχω τρελαθεί.
Δεν ξέρω ποια θέλω να γαμησω και ποια να φασώσω.
Αν και πριν η Άννα άρχισε να μου λέει τα δικά της πάλι, αλλά δεν δίνω σημασία απλά κάνω αυτό που κάνω.
Ναι, δεν είναι τεράστιο ΑΛΛΆ είχα γράψει 1200 λέξεις και χάθηκε :(
Δεν πειράζει όμως.
Κάντε ένα λαικ καθώς με βοηθάει πολύ ❤️
YOU ARE READING
Our Little Secret
ChickLit"Δάφνη σε θέλω γαμω το κέρατο μου! Τι δεν καταλαβαίνεις;" της είπα ενώ δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια μου. "Αν με ήθελες πραγματικά δεν θα κοιτούσες την κολλητή μου! Πως μπόρεσες να μου το κάνεις αυτό;Ειδικά με την κολλητή μου!" μου είπε ενώ έκλαιγε κ...