35

165 3 0
                                    

"Αυτό κάνω καύλιαρα μου αυτό κάνω." μου λέει και δεν μπορώ πλέον να μιλήσω από την ηδονή.

Nasia's pov

"Χύσε πάνω στο στραπ μωρό μου να καυλωσουμε περισσότεροο" της λέω και της δίνω μία στον κώλο.

"Ααχχ" λέει σιγανά και χύνει.

Αυτό. Ήταν. Τέλειο.

Δεν έχω ξανακάνει κάτι πιο ωραίο με κοπέλα στην ζωή μου.

Μη ειρωνικά.

Αφού τελειώσουμε, ξαπλώνει και βαρυανασαινει.

"Αυτό... Ήταν... Ότι κα.. Ότι καλύτερο έχω κάνει στην... Ζωή μου." είπε και χαμογέλασε.

"Κι εμένα" της απαντάω και της χαϊδεύω τα μαλλιά.

"Μπορείς να μου πεις για την πρώτη σου φορά;" με ρώτησε.

Αυτό θα είναι δύσκολο.

Η κοπέλα που έγινε αυτό που έγινε πρώτη φορά ήταν και η πρώτη σοβαρή μου σχέση. Αν μπορεί κάποιος να την αποκαλέσει έτσι. Ήμουν στην δευτέρα γυμνασίου και ήμουν με μια κοπέλα η οποία τελικά δεν ήταν αυτό που φαινόταν. Τέλος πάντων. Είχα πάει σπίτι της για να δούμε ταινία και έγινε ότι έγινε. Ήταν η διάσημη του σχολείου οπότε ένιωθα ξεχωριστή. Πράγμα που δεν ήμουν.

Αφού της είπα την ιστορία, με κοίταξε στα μάτια.

"Ω κακό αυτό. Μου έχει τύχει και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλά τώρα είσαι μαζί μου και δεν πρόκειται να σου συμβεί τίποτα τέτοια ξανά. Να είσαι σίγουρη γι αυτό." μου είπε και την αγκάλιασα όσο πιο σφιχτά μπορούσα.

Είναι η καλύτερη κοπέλα για σχέση. Μπορεί και με καταλαβαίνει ενώ έχουμε τεράστια διαφορά ηλικίας και με κάνει να νιώθω ασφάλεια.

Την αγαπάω.

Πραγματικά.

Αυτό ήταν ένα δείγμα για να διαβάσετε πριν έρθει το τεράστιο κεφάλαιο 😊❤️

Our Little SecretWhere stories live. Discover now