Nasia's pov
Πολύ καλή κοπέλα φαίνεται η Άννα.
Όμως με κοιτάει αρκετά περίεργα και είναι λίγο κάπως.
Αλλά νταξει υγεία.
Αφού μπήκαμε στο αυτοκίνητο, εγώ ήθελα να κάτσω πίσω για να κάτσει η Άννα μπροστά, αλλά και αυτή ήθελε πίσω οπότε κάτσαμε μαζί.
"Καλά καθίστε και οι δύο πίσω ούτως ή άλλως είναι μεγάλος ο χώρος χωράνε 5 άτομα." είπε η Δάφνη και αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς το σπίτι.
Σε μια φάση έτσι όπως άκουγα μουσική, παρατηρώ πως η Άννα έρχεται πιο κοντά μου, με αποτέλεσμα να με πιέζει.
Πλησίασε προς το αυτί μου και κάτι είπε αλλά φοράω ακουστικά οπότε δεν άκουσα.
Βγάζω τα ακουστικά για να ακούσω αν θα το ξαναπεί.
"Είπες κάτι;" την ρώτησα.
"Εγώ; Όχι." απάντησε η Δάφνη.
"Μωρό μου την Άννα λέω." της λέω και γελάω.
"Ναι. Είπα πως θέλω να με πηδήξεις." μου ψιθύρισε η Άννα.
"Άννα τι λες.." της απαντάω, πλησιάζει και έχω αρχίσει να νιώθω άβολα.
"Αυτό που άκουσες. Θέλω να με πηδήξεις." επανέλαβε και έπιασε το στραπ.
Μα πως στον πούτσο ήξερε πως το φοράω;
"Πως ξέρεις πως το φοράω; " την ρώτησα.
"Όταν περπατούσαμε το είδα. " μου απάντησε και πάει να το βγάλει έξω.
"Εε τι κάνεις πας καλά;" την ρωτάω σιγανά.
"Έλα που δεν το θες. " μου απαντάει ενώ την ξαναεμποδιζω να το βγάλει.
"Αγαπάω την Δάφνη, Αννα και το ξέρεις. " της απάντησα.
"Άλλο αγαπάω κι άλλο με καυλώνει. " μου απαντησε.
"Δεν με καυλώνεις." της απάντησα και με κοίταξε στα μάτια.
"Είσαι σίγουρη γι αυτό; " με ρώτησε και ξεκούμπωσε το σορτσάκι που φορούσε.
"Ναι είμαι σίγουρη και τι κάνεις ρε γαμώτο; Δεν σε θέλω σου λέω." της λέω με ελάχιστη ένταση.
"Πρώτων μην φωνάζεις. Δεύτερον ξέρω πως σε καυλώνω μην λες ψέματα σε μένα." μου λέει με σιγουριά.
Κατεβάζει το σορτσάκι της και το βγάζει, μαζί με το εσώρουχο της και αρχίζει να το παίζει.
"Ξέρω πως θες να γαμήσεις το μουνάκι μου. Δες πόσο υγρή γίνομαι για σένα. " μου λέει.
"Άννα... Σε παρακαλώ μην κάνεις τέτοια... Όταν σου λέω κάτι το εννοώ." της είπα με σιγουριά.
YOU ARE READING
Our Little Secret
ChickLit"Δάφνη σε θέλω γαμω το κέρατο μου! Τι δεν καταλαβαίνεις;" της είπα ενώ δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια μου. "Αν με ήθελες πραγματικά δεν θα κοιτούσες την κολλητή μου! Πως μπόρεσες να μου το κάνεις αυτό;Ειδικά με την κολλητή μου!" μου είπε ενώ έκλαιγε κ...