Αφού μιλήσαμε για πολύ ώρα και για διάφορα θέματα, είδαμε πως πέρασε η ώρα και πρέπει σιγά σιγά να ετοιμαστούμε για να πάμε να πάρουμε την Αννα από το αεροδρόμιο.
Ανυπομονώ να την γνωρίσω καλύτερα.
Εκείνη την μέρα της είχα πει γεια και μου είπε το όνομα της.
Τιποτα άλλο.
Οπότε γιατί να μην γνωρίσω το κορίτσι καλύτερα;
"Μωρό μου τι να φορεσωωω;" με ρώτησε και έψαχνε την ντουλάπα της.
"Ότι και να φορέσεις πάλι πανέμορφη θα είσαι μωράκι μουυ" της απάντησα και και χαμογελάσαμε ταυτόχρονα.
"Ωραία τότε.. Θα φορέσω αυτά." είπε και μου έδειξε ένα πολύ κοντό τζιν σορτσάκι και ένα μαύρο κοντό τοπ.
"Ναι φόρα αυτά σου πάνε." της απαντησα.
"Εσύ τι θα φορέσεις; " με ρώτησε.
"Θα φορέσω Nike tech fleece σίγουρα. Τώρα δεν ξέρω ποιο. Το μαύρο, το άσπρο, το γκρι, το πράσινο ή το κόκκινο;" την ρώτησα αφού είχα φέρει κυριολεκτικά όλα μου τα tech fleece.
"Λίγες επιλογές γενικά. Εμμ.. Το άσπρο." μου απάντησε και κατευθείαν φόρεσα και την φόρμα και την ζακέτα.
Εφτιαξα και τον κότσο μου έβαλα και κολόνια και τα μαύρα tn οπότε είμαι έτοιμη.
Αφού ντύθηκε και φτιάχτηκε και η Δάφνη, φύγαμε από το σπίτι και μπήκαμε στο αυτοκίνητο.
"Σκας πολύ σεξυ με αυτά τα ρούχα." της λέω.
"Ευχαριστώ ευχαριστώ αλλά και το δικό σου ωραίο είναι. Μαρεσει. Πολύ αλητεία φάση." μου απάντησε και για τα επόμενα 40 περίπου λεπτά μιλούσαμε και έβαλα κάποια κομμάτια μου να ακούσουμε.
Ναι, αυτό που δεν σας έχω πει, είναι πως είμαι τραππερ.
Βέβαια όχι γνωστή, ακόμη, αλλά έχω μέλλον και ήδη βγάζω πολλά.
Daphne's pov
Αφού φτάσαμε στο αεροδρόμιο και μπήκαμε μέσα, θέλαμε να κάτσουμε.
Αλλά είχε μόνο μια θέση κενή. Γενικά είχε πολύ κόσμο.
"Πω γκαντεμιά." μου λέει η Νάσια.
"Κάτσε εσύ δεν πειράζει." μου λέει και σκέφτομαι.
"Βασικά, μπορείς να κάτσεις εσύ και να κάτσω εγώ πάνω σου." της απάντησα και συμφώνησε.
Αφού κάτσαμε για αρκετή ώρα, κάπου στα 25 λεπτά, με παίρνει τηλέφωνο ή Άννα.
"Έλα ρε. Έφτασες;" την ρωτάω.
"Ναι τώρα βγαίνω από το αεροπλάνο συναντήστε με έξω από την πύλη 6.
"Οκευ ερχόμαστε." της λέω και κλείνω για να φύγουμε και να πάμε να την βρούμε.
Σηκωνομαι και σηκώνεται κι η Νάσια.
"Πάμε. Είναι στην πύλη 6." της λέω και κατευθυνομαστε προς τα εκεί.
Μετά από 4 λεπτά περίπου, φτάσαμε.
Είδα την Άννα να τρέχει από μακριά και μόλις έφτασε με αγκάλιασε.
Το ίδιο έκανα κι εγώ.
"Τι λέει παιδιά τι κάνετε;" μας ρωτάει.
"Μία χαρά εσύ;" της απαντάει η Νάσια.
"Μία χαρά. Καλέ εσένα διαφορετική σε θυμάμαι. Πάντως θα το παραδεχτώ. Δάφνη, έκανες μια πάρα πολύ καλή επιλογή. Όπως κι εσύ Νάσια. Νομίζω το έχετε καταλάβει ήδη. Σωστά;" μας ρωτάει ενώ περπατάμε προς το αυτοκίνητο μου.
"Χαχαχ λογικό είχαμε πιει πολύ εκείνη την νύχτα που να θυμάσαι. Επίσης ευχαριστώ για το κοπλιμέντο. Η αλήθεια είναι πως όντως το κατάλαβα από την πρώτη στιγμή. " της απάντησε η Νάσια και συμφώνησα.
Αχ πόσο χαίρομαι που τα πάνε καλά. Στην αρχή αγχωνομουν για την Άννα μήπως συμπεριφερθει λίγο κάπως στην Νάσια, αλλά τελικά όλα κύλησαν ομαλά.
Ουαου.
"Ισχύει ισχύει. Εσύ τι νέα Αννουλα; " την ρωτάω.
"Τι νέα να έχω καλέ; Τίποτα. Απλά βαριόμουν την ζωή μου και είπα να έρθω να σας δω. Να γνωρίσω και την Νάσια." μου απαντάει και φτάσαμε στο αυτοκίνητο.
Άνοιξα το πορτ παγκαζ για να βάλει η Άννα τα πράγματα της.
Anna's pov
Ποσο χαίρομαι που γνώρισα την Νάσια.
Φουλ καλό παιδί και ταιριάζει με την Δάφνη.
Αλλά για να πω την αλήθεια, αν δεν ήταν μαζί σίγουρα θα ήθελα να με πηδήξει.
Εκτός κι αν... Ναι.. Εκτός κι αν κάνουμε τρίο. Το συνηθίζουμε με την Δάφνη όταν είμαι Αθήνα και βρούμε καλό κομμάτι. Και αφού όπως μου λέει η Δάφνη, η Νάσια είναι πολύ καλή, τότε γιατί όχι. Ας το δοκιμάσουμε.
Τι; Νομίζατε πως όντως αυτό θα είναι το καλύτερο κεφάλαιο; Γιου χαβ του γουειτ μπικοζ θα είναι αρκετά μεγάλο. Αλλά το υπόσχομαι θα σκάσει το βράδυ ❤️❤️
YOU ARE READING
Our Little Secret
ChickLit"Δάφνη σε θέλω γαμω το κέρατο μου! Τι δεν καταλαβαίνεις;" της είπα ενώ δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια μου. "Αν με ήθελες πραγματικά δεν θα κοιτούσες την κολλητή μου! Πως μπόρεσες να μου το κάνεις αυτό;Ειδικά με την κολλητή μου!" μου είπε ενώ έκλαιγε κ...