Tobirama uzun bir yürüyüşten sonra hokage ofisine doğru yürüyordu. Acaba abisi ile Uchiha'lı ne konuşmuştu?
Kapıyı çalacakken birinin omuzuna çarpıp koşması bir olmuştu. Tobirama koşan kişinin Madara olduğunu görünce şaşırmıştı. Kafasını hızla abisine çevirdi. Abisinin üzgün olduğu belli oluyordu.
Tobirama; "Ne oldu oni-san?! O Uchiha'lı sana ne dedi?"
Hashirama direk konuyu değiştirerek,
Hashirama; "Tobirama akşam İzunayı bir yere çağırır mısın?"
Tobirama; "Ha? İ-İzuna mı? Eh tabi.. sanırım olur.. Ama nereye çağırmalıyım? Ne giymeliy-
Oİ SEN AÇIKLARIMDAN MI FAYDALANIYORSUN!?!Hashirama; "Yıllar sonra görüşmeniz için bahane olur. Ayrıca bir kere olur dedin, geri dönüşü yok tobirama"
Tobirama; "Tch sen ısrar ettin diye yapıyorum ama başka sefer olmayacak! Ne konuştuğunuzu sonra anlatacaksın oni-san!" Dedi ve kapıyı hızla çarpıp gitti.
Hashirama ne yaptığının çok geç farkına varmıştı. Madara haklıydı nasıl unutabilirdi?
5 yıl önce
Hashirama ve Madara bir gün eve giderken 6 yaşlarında bir çocuk bulmuşlardı. çocuk komadaydı. Geçmişini araştırdıklarında, çocuğun ailesi veya bir akrabasının olmadığını öğrendiler.
Hashirama bu çocuğu kurtarmak istiyordu ve ona değer veriyordu.
Hashirama bir gün hokage toplantısı yüzünden köyden ayrılmak zorunda kalmıştı. Sağ kolu olarak madara gidecekti ama hashirama, çocukla ilgilenmesini isteyip tobirama ile gitmişti.Madara, Hashirama köy dışındayken evde oturuyordu ve gece geç saatlerde haber gelmişti. Madara aldığı haber ile koşarak hastaneye gitmişti. Çocuk ölmüştü...
Madara hashirama dan 1 hafta boyunca gizledi. Ama bunun felakete gideceğini düşünmemişti...
Hashirama; "HEPSİ SENİN ÇOCUĞUN YANINDA OLMAMAN YÜZÜNDEN! YANINDA OLSAYDIN BUNLAR OLMAZDI! O ÇOCUK ÖLMEZDİ"
Madara; "NE DİYORSUN BENİM YÜZÜMDEN Mİ! ÇOCUĞUN ÖLDÜRÜLDÜĞÜNÜ SÖYLESEYDİM ÇÖZÜM BULABİLECEK MİYDİN HA!"
Hashirama; "EN AZINDAN SENİN GİBİ KAÇMAZDIM
ÇOCUKLUĞUMUZDAN BERİ AYNISIN UMURSUZ, BENCİLİN ÖNCE GİDENİSİN!"Madara; "HA BEN MİYİM UMURSUZ, BENCİL SENİN ÜZÜLMEMEN İÇİN GİZLEDİM! ÇOCUĞU O HALDE BULDUĞUNDA BİR ŞEY YAPAMAYACAĞINI BİLİYORDUN!"
Madara yanlış bir şey söylediğini fark ettiğinde çok geçti.. Hashirama kontrolden çıkmıştı artık ne dediğinin farkında değildi
Hashirama; "Derhal... DERHAL BU KÖYÜ TERKET NEREYE GİDERSEN GİT, SENİ GÖRMEK İSTEMİYORUM, ARKANDA İZ BIRAKMADAN KAYBOL!"
Madara hiç böyle bir şey beklemiyordu, içinde bir şeylerin koptuğunu hissetti. Hashirama arkasını döndü ve buzdolabından içki almak için ilerledi. Madara'nın daha deminki tavrından eser yoktu.
Madara; "H-Hashirama?.. Son söylediğinde..
Son söylediğinde ciddi miydin?"
Madara Hashirama'nın ne diyeceğinden korkuyordu.
Hashirama; "Evet hemde hiç olmadığım kadar" dedi.
Sesi.. Sesi zalimdi acımasız ve tanıdığı hashirama dan uzaktı.
Madara o gün kaçmak istedi. Ve sadece İzunaya "beni arama" diye bir not bırakarak ortadan kayboldu..
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün | Hashimada
Fanfiction"Her şey sabahın erken saatlerinde anbunun kapıda toplanmasıyla başladı..." •İlk defa böyle bir şey deneyeceğim. Kusursuz veya akıcı olmasını beklemiyorum ama yazmayı sevdiğim için denemek istedim :) •