| Hashirama?! |

227 15 10
                                    


Madara karşısında hashirama'yı görünce şaşırmıştı. Ve direk söze girdi

Madara; "Oi neden buradasın hashirama"

Hashirama; "Konuşmamız gerek"

Madara; "İşim var. Uğraşamam"

Madara arkasını dönüp gidecekken Hashirama Madara'nın kolunu tuttu.

Hashirama; "Önemli"

Madara; "Tch iyi.. çok sürmezse sevinirim. Bir işim var"

Madara'nın herhangi bir işi yoktu. Ama gerçekten hashirama dan uzak kalmak istiyordu.

Hashirama; "Tamam sağol madara"

Hashirama içeri geçti. Evi incelerken,

Madara; "Üstüme bir şeyler giyip geri geleceğim"

Hashirama başını salladı. Ve Madara'nın merdivenden çıkmasını izledi. Ardından koltuğa oturdu ve ellerini başının arasına koyup derin bir nefes aldı.

Hashirama içinden; "yapabilirim! doğru sözcükler ile başarabilirim, tabi Madara affeder mi bilemiyorum..."

Hashirama düşünceler içerisindeyken kapı çaldı. Hashirama kapıyı açmak için ilerledi, karşında kurye vardı.

Kurye; "Siparişiniz efendim"

Dedi ve çanta dan yemekleri çıkartıp hashirama'ya uzattı. Hashirama parayı ödedi. Ve tekrar koltuğa oturdu. Önündeki masaya kağıt poşeti bıraktı.

İçinde ne vardı? Sanırım baksa bir şey olmazdı.. Ama ya özel bir şey ise? Merakına yenik düşüp içini açtığında içinde hazır mochi görmüştü.

"Madara cidden bu kadar sağlıksızbesleniyorsun?! Akşam yemeğin sadece sıradan bir tatlı mı??"

Diye içinden geçirdi. O sırada Madara aşağı indi. Üstünde siyah bir tişört, altında ise siyah bir eşofman vardı. Siyah saçları ile uyum içinde çok hoş ve rahat duruyordu.

Madara; "Hashirama elindeki ne?"

Hashirama; "Akşam yemeğin gerçekten bu mu Madara?" Diye somurttu.

O sırada Madara Hashirama'nın yanına oturdu. ve Hashirama'nın masaya bıraktığı poşeti aldı. Eline iki tane mochi aldı.

Madara; "Evet nesi varmış"

Hashirama "ciddi misin?" der gibi bir bakış attı.

Madara, elindeki mochinin birinden bir ısırık aldı, diğerini ise Hashirama'ya uzattı.

Madara; "Ye"

Hashirama; "Sağol"

Hashirama elindeki pembe mochiye bakarken,

Hashirama;"Zayıflamışsın Madara"

Madara; "Öylemi.. İzuna'da aynısını söyledi"

Bir süre daha lafladılar.

Hashirama; "Saat geç olmuş, başka zaman konuşuruz. Seni de tuttum işin vardı. Kusura bakma."

Madara kafasını çevirip, duvarda asılı saate baktı. Saat 11'di

Madara; "Hashirama otur ve ne konuşacaksan konuş geç falan olmadı"

Hashirama şaşırdı. Ve nasıl cümleye başlaması gerktiğini düşündü gergindi. Ne yapmalıydı? Kafasını Madara'ya çevirdiğinde Madara'nın da ona baktığını gördü. Ve kafasını geri önüne çevirdi.

Bir Gün | HashimadaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin