4

263 22 73
                                    

(𝙎𝙪𝙣𝙜𝙝𝙤𝙤𝙣'𝙨 𝙥𝙤𝙫)

Sabah alarm sesimle uyandığımda ablam evde yoktu çünkü o ben uyanmadan birkaç dakika önce giderdi, zaten Heeseung'da gitmişdi.

Yatağımdan kalktım. Ablam gömleğimi ve pantolonumu ütülemiş ceketimide buhardan geçirmişti. Ablam bazen bana kıyamaz, böyle şeyler yapardı. Askıdaki gömleğimi ve yatağımın yanına serili olan pantolonumu alıp banyoya doğru gittim. Genellikle üstümü orda değiştirirdim çünkü sapık komşum her üstümü değiştirdiğimde camda olurdu. Aslında onu polise vermiştik fakat hiçbir şey değişmemişti.
Banyoda pijamalarımı çıkardım ve okul için hazırlandım. Çantamı dünden hazırlamıştım. Ablamın masanın üstüne koyduğu parayı alıp evden çıktım. Ne kadar zengin olsamda her yere bisikletle gittiğim için bisikletimi alıp okula doğru sürdüm. 5 ila 10 dk içerisindede okulun bahçesinde olmuştum. Normalde okul bahçesinde Heeseung hyung beni beklerdi ama onu bahçede bulamamıştım. Unutmuştur diyip sınıfa doğru katları çıkmaya başladım. Sınıfım 4. kattaydı.
Ben yavaş yavaş çıkarken öğrenci zili çalmıştı. Hızlanmam gerektiğini anladım ve koşar adımlarla sınıfa gittim. Bizim okul iki binaya ayrılıydı fakat bahçe ortaktı. İlk binada 9 ve 10. Sınıflar, ikinci binada ise 11 ve 12. Sınıflar vardı ve 9 ve 10ların yan binaya girmesi yasaktı. Bu yasağa hep sinir olmuşumdur. Neden gidemem?
Ablam, Heeseung hyung, Jay.. herkes ordaydı. Tek konuşabildiğim insanlar Niki, Sunoo, Jungwon ve Jake idi fakat ben sadece Jake ile konuşuyordum çünkü diğerlerinin benden tiksindiğini düşünüyorum. Bu biraz garip ama cidden onlar beni görmeye bile katlanamıyorlar gibi duruyorlardı.
Jake beni sınıfın önünde bekliyordu. Hep bekliyor zaten.

Jake
Çok şükür geldin ya sen bisiklet sürerken seni kaçırıp bi binaya attıklarını o binaya araba girdiğini ve arabanın seni denize sürükleyip okyanusa götürdü sanmıştım.

Sunghoon
Bunları düşünmen kaç dakika sürdü?

Jake
2

Sunghoon
Senden bu beklenir zaten.

Jake
Tabi canım hızlı zekayım ben

Sunghoon
Kesin abicim kesin

Jake
Sus lan pacoz hoca gelicek gir şu sınıfa

Sunghoon
Demeseydin kapıda kalıyodum amk cok saol

Jake kolunu omzuma atmıştı. Sırama kadar yürüdüm fakat Jake ile ayrılmak zorunda kaldım çünkü Jake ile oturmuyorum. Ben şeyle oturuyorum..

Wonyoung
Günaydın Hoon

Wonyoung ile oturuyorum.

Sunghoon
Günaydın Wony ama ben bana Hoon demeyi kes, benim adım Sunghoon.

Wonyoung
Adını kısaltmayı sevdiğini sanıyordum.

Sunghoon
Arkadaşlarım ve ablam arasında iken seviyorum.

Wonyoung
Aa doğru ben senin için arkadaştan daha fazlayım.

Sunghoon
Keşke olmasaydın

Wonyoung
Babana ulaşılmasını mı istersin Sunghoon? Yoksa susmayı mı?

Sunghoon
Susmayı tercih ederim.

Wonyoung
Bende böyle düşünmüştüm çünkü korkak bi yaratıktan başka bir şey değilsin.

Cevap verirsem babama ulaşacaktı, buda istediğim son şeydi. Eğer babama ulaşırsa hayatımın son dakikalarını yaşamış olurdum. Yine sustum ona karşı, yine..

(yazar: hoca konusuyo varsayin)

-Günaydın gençler, nasılsınız?

Jake
Sizi gördüm daha iyi oldum hocam çok güzelsiniz hocam canım hocam.

abicim sakaydi yaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin