Gece gece telefonuma gelen bildirimle uyanmıştım.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Bir bildiriminiz var
"Heeseung-ah" 'danFriday; 04:17
➤ Lütfen evime gelir misin?
Gece gece rahatsız ediyorsam
çok özür dilerim ama bu
cidden önemli.➥ SESSIZE AL
➥ OKUNDU OLARAK IŞARETLE
➥ MESAJ YAZ━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Ne olmuş olabilirdi ki? Wonyoung hakkında ne öğrenmiş olabilirdi? Yüzsüz olduğunu falan mı? Düşüncelerimi boş verip giyinmek için yatağımdan kalktım. Dolabımdan bol bir üst ve rahat bir eşofman aldım. Altımdaki siyah, üstümdeki ise koyu yeşil renkteydi. Çantama telefon, yedek kıyafet ve biraz yiyecek koydum. Kıyafet almamın sebebi Heeseung hyung'dan korkmamdı. (her an beni bi odaya kitlicek gibi hissediyorum çaktırmayın) Tam çıkacaktım ki bi ses engel oldu.
Rose
Oooo pasam nereye gidiyosunSunghoon
Tatile abla kis tatilleri cok guzel suandaRose
Ben senin yalanina tukureyim Sunghoon Allah askina odalarimiz yan yana hadi diyelim yan yana degil BU NASI YALANSunghoon
Eee napicam benRose
Merak etme o kis tatilinin aslinda Heeseung tatili oldugunu soylemem okuldaSunghoon
COK SAOL CANIM ABLAMRose
Hadi yuru git canim kardesim sevgilini bekletme ĞAPSLNSLWSĞSJSunghoon
YA NE SEVGILISI ABLA NE GULUYON BIDERose
ANIRMA LAN GECE GECESunghoon
Tamam ablacim hadi bay bay muah optumRose
Opucugunu sevsinler hadi yuru git uyucam benSunghoon
Mükemmel gecelerrrrKapıyı kapatım çıktım. Sadece Heeseung hyung'u aramam lazımdı.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Heeseung-ah <3
16:04
•Calling by Park Sunghoon•-
-Alo Heeseung-ah?
- Efendim Sunghoon?
- Sizin eve doğru yürüyorum şuanda. Ama konum başka bir ev gösteriyor.
- Demek konum attığımı hatırlıyorsun (*gülme sesi*)
- Evet hatırlıyorumda komik olan ne?
- Yazdığın şeyleri hatırlamıyor musun?
- Ne yazmışım ki?
- Hahah Sunghoon-shi! Yazarken uyku sersemi olduğunu tahmin etmiştim!
- Ne yazdım ki?
- Sunghoon-shi cidden inanmamıştım onları yazabilceğine.
- YA AMINA KOYCAM ŞIMDI NE YAZDIM BEN SANA?
- Sanırım anlatamayacağım sen bakarsın ama biraz ipucu vereceksem, onların kesinlikle yaşına göre olmadıkları.
- NE NE NE DEDIN SEN?
- Dedim k-
- ONU ANLADIM BEN SANA ÖYLE ŞEYLER YAZAMAM MAL MISIN?!
- Ee git bak neler yazdın.
- NE YAZDIM SOYLESENE!
- Sunghoon 10/10 yavşadın onu söyleyeyim valla etkilendim.- Uff sana bir şey soranı sikeyim ya neyse ne yazdıysam boşver silerim ben onları geldim ben aç kapıyı.
- Çok hızlısın açıyorum gel.
-Evet, hızlıyım.━━━━━━━━━━━━━━━━━━
- Heeseung Hyung?
Binanın içinde yankılanan sesim bir kaç kat yukarı çıktığında Heeseung Hyung bana seslenmişti.
- Sunghoon! 6. Kattayım asansörle gelebilirsin.
- Geliyorum hyung.
Asansörün kapısı açıldı ve bende içine girip 6. Katın tuşuna baktım.
"6. Kat, Lee Heeseung"
6. Kat sadece ona ait olamazdı. Diğer katlara göz gezdirdim ama tek 1 tane isim yazan kat 6. Kattı. Diğerlerinde 2 ya da 3 isim yazıyordu.
" Sunghoon eğer asansörde kalmak istiyorsan yanına gelebilirim, hoşuna gitti sanırım."
Onun sesini duyduğumda titremiştim, hiç beklemiyordum.
"Geliyorum Heeseung hyung. "
Kapıya doğru yürüyüp içeriye girdim. Heeseung hyung içeriye doğru yürüyordu. Eve girdiğimde büyük açık alan bir salon ve mutfak vardı. Yan tarafta ise bir koridor, koridorda da en az 5 kapı vardı. (+: Sunghoon)
- Seni böyle karşıladığım için özür dilerim Hoon.
+ Sorun değil hyung, tabi eğer kıyafetten bahsediyorsak. Bende evde böyleyim çünkü.
- Tamam, sevindim.Gidip karşımda duran koltuğa oturdum. Heeseung hyung da yanıma kurulmuştu.
(...)
+ Oha tamam nerden biliyon?
- Wonyoung'un telefonunu çalıp kilidini açmış olabilirim.
+ NASIL AÇTIN?
- Sunghoon, bebeğim, kızın şifresi senin adın.
+ VALLA MI?
- Evet kızın şifresi Sunghoon.
+ Oha çok mutluyum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abicim sakaydi ya
FanfictionOKUMAYIN SUNU!!! not: fıcı baskasıyla yazdım asırı crınge lutfen okumayın