..

142 14 6
                                    

"Allah belanizi versin sizin Jay."

"Ya Jungwonum benim sucum yok He-"

- Jungwon ne zaman senin oldu lan göt?

"Sus bi orospu. Neyse Jungwon benim sucum yok şarkı dinliyordum valla."

"Yalanci kulakligin bile yoktu."

"JAKE LUTFEN BAK KONUSIYORUM?"

"Jay?"

"Efendim Jungwon?"

"Sus?"

"Tamam."

- NASIL SUSUYO OKUZ

"Ben simdi anlamadim bu Jay ve Heeseung hyunglar direk dansi mi yapmis sokak lambalariyla?"

"Evet Sunoo git Niki anlatsin isim var hatta gel gidelim."

"Oha bb"

(Yazar ağzıyla anlatım) Herkes kavga içindeydi. Jay Jungwon'u ikna etmeye çalışırken Heeseung engel oluyordu. Niki ve Jake Sunoo'ya olayları tam olarak anlatıyordu. (Sunoo'nun okulun hesabında paylaşacağından eminlerdi.)
6 Kişi konuşuyorlardı. Fakat kimse köşede durup sesini çıkarmayan Sunghoon'a bakmıyordu. Umurlarında değilmiş gibi davranıyorlardı, belki değildi. Hatta Sunghoon'un burda olduğunu bilmiyor olabilirlerdi. Sunghoon sessizce kapıya doğru yöneldi, evden gitse bir şey olmazdı, kimse bakmazdı. Yani öyle sanmıştı Sunghoon. Tam çıkıyodu ki kolunu tutup ona seslenen ses ona engel olmuştu.

"Farketmeyeceğimi mi sandın Sunghoon?"

"Öyle konuşuyordunuz bende farketmezsiniz sandım, yanılmamışım aslında."

"Ama ben farkettim."

"Zaten nasıl farkettin merak ettim."

"Sunghoon, ben senin yanımda olup olmadığını yaydığın enerjiden anlıyorum."

"Oha amk nasıl be?"

"Herkesten farklısın o yüzden."

"Aynen Heeseung bi siktir git her boka yavsiyosun."

"Tamam gittim ama sende geliyorsun."

"Kuyruğun muyum ben senin?"

"Değilsin."

"Ee neden geliyorum?"

"Götünü koltuğa koyup oturman için."

"Çok açıklayıcı oldu ya teşekkürler."

"Bir şey değil her zaman açıklarım."

"Bu arada videoyu ablam ve abin görmüş, orospu ben arkadaşlarıyla eğlensin diyorum bu direk dansı öğrenmiş dedi abin haberin olsun."

"Ne güzel söyledin orospuyu içten geldi sanırım."

"Evet çok içten söyledim şaşırdım bi an."

"Pic bak bana dolaylı yollardan orospu diyo."

Arkalarından biri bağırıyordu. Tabi sesi bu kadar yüksekse, o Jay'dir.

"ÇÜNKÜ ÖYLESIN HEESEUNG INKAR MI EDELIM?"

"SEN BI SUS PEZEVENK BEN SUNGHOON'LA KONUŞUYORUM"

"AYIP ARKADAS AYIRIYO OROSPU"

"LAN SUS BI"

"GEL SUSTUR LAN KOPEK"

Heeseung direkt Jay'in yanına doğru yürüdü. Jay'in önüde masa, Jay'in yanında Jungwon, Jungwon'un yanında Jake, Jay'in diğer tarafı boştu. Gidip oraya oturdu Heeseung..

Ve masaya var gücüyle vurdu.

"Jay, susacak mısın?"

"Masayı kırmışsın."

"Bi dakika n-"

Heeseung, var gücüyle vurduğu masaya geri bakmak zorunda hissetmemişti. Masa ortadan kırılmış, masanın camları etrafa dağılmıştı. Eline bile bakmamıştı sinirden, eli cam kırıklarıyla kaplanmış ve kanamıştı. Peki Heeseung'u ne sinirlendirmişti? Neden kırmıştı o masayı? Ona küfür etmeleri mi? Asla. Jay'in zaten başta yalan atıp Heeseung'u suçlu bırakması mı? Asla, Jungwon zaten ona inanmamıştı. Ne olabilirdi? Sunghoon mu? Sunghoon için değer miydi? Heeseung Sunghoon için mi kanatmştı elini, kırmıştı masayı? Bunun cevabını bilmiyordu. Bir şey onu Sunghoon'dan uzaklaştırıyor, Heeseung ise Sunghoon'a koşuyor gibiydi.

"Elini yıkamalıyız."

Sanırım Sunghoon'a değerdi.

"Ben yıkarım Sunghoon otur sen."

"Yıkadıktan sonra napcan lan?"

"Kurutucam."

"Üstün zeka."

"E zaten Sunghoon?"

"E mal elindeki kırıkları çıkarabilir misin kendin?"

"Yo"

"Yürü o zaman."

"Tamam geliyorum."

Sunghoon, mutfağa Heeseung'un elini inceleye inceleye gitmişti. Çok fazla içe girmiş cam yoktu. İlk önce elinin altına havlu koydu, sonra tek tek camları çıkarmaya başladı. En azından küçük parça girmemişti Heeseung'un eline.

"Acırsa söyle."

1,2,3,4,5,6,7.. Tek tek tüm camları çıkarıyordu. Heeseung'un canı tabiki fazlasıyla yanıyordu ama belli etmemek için her şeyi deniyordu. Çünkü Sunghoon'un eli çok yumuşak ve hafifti. Canının acıdığını söylese haksızlık etmiş olurdu. Dudaklarını kilitlemiş, bacaklarını oynatıp acıyı dindirmeye çalışıyordu.

"Acıyor değil mi? Neyse bitti zaten elini yıka saralım."

Heeseung kalkıp elini yıkadı. Cam kesiklerinin içine kaçan her damla canını yakıyordu. Üzerlerindeki kan tamamen gidince Sunghoon'un yanına oturdu.

"Sarabilirsin Sunghoon."

"Tamam sarıyorum."

╺╺╺╺╺╺╺╺╺╺╼╼╺╺╺╺╺╺

Merhaba günaydınız.

Az kalsın fic gidiyordu ödüm koptu.

abicim sakaydi yaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin