...

132 14 3
                                    

"Elin daha iyi mi?"

- Öyle.

"Dikkat et tamam mı?

Konuşmaları içerdeki seslerden dolayı bölündü. İçeriye koşup baktıkları zaman..

Manzara iç açıcı değildi.

Jay, Niki'nin üzerine çıkmış defterden kopardığı sayfaları Niki'nin ağzına sokmaya çalışıyor, Jake Jay'i Niki'nin üstünden almaya Jungwon'sa Niki'nin ağzına kağıt girmesin diye ağzını kapatıyordu. Sunoo diğer koltukta kahkaha ata ata yemek yiyordu. Heeseung Jake'e yardıma koştu fakat Jake eli yüzünden yardımı reddetti. Heeseung durumun git gide daha ciddi olduğunu anlayınca Jake'e konuşma hakkı vermeden Jay'i çekmeye başladı.

"Sunoo noldu burda?"

"BAK SIMDI HANI HEESEUNG VE JAY HYUNG DIREK DANSI YAPMISTIYA NIKI ONA JAY FANCAM YAPIP HERYERDE PAYLASMIS"

"Heeseung'u paylaşmış mı?"

"AMK BEN JAY DIYORUM SEN HEESEUNG"

"Paylaşmış mı söylesene"

"Kocanı çok düşünme aldatırsa odun gibi kalırsın"

"Ne kocası Sunoo bi sus ya zaten Heeseung'un eli şey oldu paylaşmış mı söyle"

"Hem düşünüyo hem koruyo kocaya bak hyung çok şanslı valla"

"Of sus kalkda yardım et"

"Tamam tamam geldim"

Sunghoon Heeseung'un, Sunoo'da Sunghoon'un arkasına geçip çekmeye başladı. Jay en son pes edip ellerini çekti ve hepsi birbirinin üstüne düştü. Niki orda kahkaha atıyor Jungwon'da çaktırmadan sırıtıyordu.

"Hay ellerini bırakan kafanı ben senin."

"Jake ben şuan bu durumda olmak istedim mi sence?"

"Arkadaşlar Sunoo eziliyor yanlız."

"Efendim Sungh- LAN SUNOO ALTTA MIYDI?"

"EZILIYPRUM IMDAT"

"Jay üstümden kalkarsa ezilmessin."

"Sunoo'nun ezilmemesi için Jay'in kalkması, Jake'in benim üzerimden kalkması, benim Sunghoon'un üzerinden kalkmam ve sonrada Sunghoon'un Sunoo'nun üzerinden kalkması lazım."

"HYUNG BUNU ANLATANA KADAR KALKABILIRDINIZ"

"Doğru"

Tek tek kalktılar. Jay, Jake, Heeseung, Sunghoon ve sonunda Sunoo kalktı.

"Bu arada Jay hyung."

"Sus Niki hala sinirliyim."

"Ben senin videonu bile çekmedi-"

Sonrasında ne oldu dersiniz? Kovalamaca.. Herkes Jay'i durdurmaya çalışıyor, Niki güle güle koşuyordu.

Heeseung telefonuna gelen bildirimle durdu.

┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉

"Sunghoon-shi"

Hyung bekle koşsunlar dur sen
ya da koş bahçeye doğru farkettirmeden
dışarı çık bi planım var
(Hepsini rezil edecek olabilirim)

┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉

Heeseung Sunghoon'un dediğini yapıp çaktırmadan bahçeye koştu. Arkasından Sunghoon'un geldiğini gördü.

"Ne yapacaksın Sunghoon?"

"Niki videoyu yayınlamadı ama ben çekip yayınlayacağım."

"Ne videosu?"

Sunghoon telefonunu çıkarıp videoya çekmeye başladı. Her an çekiliyordu. Jay'in bağırışları, herkesin koşuşu. Hatta Sunoo yere bile yapışmıştı. Bu yüzden duran Jake ve Niki'yi yakalayan Jay.. Niki'yi yakaladığı gibi duvara yasladı. Bağıra çağıra kızıyor, Niki deli gibi gülüyordu.

"İşte artık elimizde ifşaları var. istediğimizi yaptırabilir, yapmazlarsa tehdit edebiliriz."

"Nasıl bir piçlik bu nerden geldi sana?"

"Bizde Niki'den öğrendik bir şeyler."

"Vay oclar vay hadi içeri gidelim sorarlar."

"Çaktırmadan aralarına kayna."

Koşarak içeriye gittiler. Jay'i sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Niki'se kaçmıştı.

┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉

┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

241.007 Beğeni - 598 Yorum

@/𝙝𝙚𝙚𝙡𝙖𝙫𝙞𝙙𝙚 arkadaslaeim cildirmis yardim edin

@/𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙣𝙞𝙘𝙞𝙖 saclarinizi neyle yikiyorsunuz beyefendi?
➥ @/𝙝𝙚𝙚𝙡𝙖𝙫𝙞𝙙𝙚 suyla

@/𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙣𝙞𝙘𝙞𝙭 yuzunude gorseydik pasam

@/𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙞𝙘𝙞𝙚 maske + sac - yuz + kulak = heeseung

@/𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙣𝙞𝙘𝙞𝙤 alttaki emoji ne heeseung bey
➥ @/𝙝𝙚𝙚𝙡𝙖𝙫𝙞𝙙𝙚 😅

@/𝙗𝙚𝙨𝙩𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜𝙖𝙣𝙩𝙞𝙨𝙞 hyung neden sadece sacin var
➥ @/𝙝𝙚𝙚𝙡𝙖𝙫𝙞𝙙𝙚 sen sor diye riki

@/𝙝𝙤𝙤𝙣𝙨𝙖𝙧𝙚𝙙𝙚𝙖𝙙 ne zaman cektin amina
➥ @/𝙝𝙚𝙚𝙡𝙖𝙫𝙞𝙙𝙚 jayi oldururken
➥ @/𝙝𝙤𝙤𝙣𝙨𝙖𝙧𝙚𝙙𝙚𝙖𝙙 imdat

┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉┉

fikirsizlilten kisacik bolum yazdim imdst

abicim sakaydi yaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin