twenty five

966 74 7
                                    

Hızlıca atıştırmalıkları masaya koymuş ve yere çömelmiştim. Ardından sohbet etmeye başlamıştık.

"Bence bu Hoseok yer çocuğu dikkatli olun"

Demişti şakayla karışık Namjoon

"Yumego nun da ondan kalır yanı yok bir bakıma"

Dedi Jin gülerek.

"Aslında yakışırlar. Şöyle bir baktım da "

Demiştim.

"Katılıyorum"

Demiş ve elindeki soju şişesinin ağzından aşağı doğru dilini sokulmuştu gözlerime bakarak Taehyung.

Tanrı şahit olsun deliğim sızlamış ve kasılmıştı.

Gözlerimi ondan kaçırdım ve Jimin'in söylediklerine kulak verdim.

"Bakın şimdi bi oyun oynıcaz. Yapan içer yapmayan durur. Mesela şu ana kadar hiç seks yapmadım. Eğer yaptıysan içersin yapmadıysan içmezsin."

"Yapıcak bir şey yok hadi oynayalım başlıyorum o zaman. Daha önce hiç yakın arkadaşım ile öpüşmedim."

Demişti Jin.

Soju şişesini alıp Jin ve Jimin'e bakarak karşılıklı bir yudum almıştık. Geriye baktığımızda sadece Namjoon bir yudum almıştı ç

"Ne ciddi misiniz?"

Diye hayretle sormuştu Yoongi.

"Ehe"

Deyip dudağına bir öpücük kondurmuştu Jimin.

"Namjoon Taehyung ve Yoongi ile öpüşmediğine göre Hoseok ile mi öpüştün cidden."

Diye sormuştum

" Ya merak ediyordu. Bende profesyonel biri olduğum için dedim deneyelim biraz da kafamız çakır keyfiydi o yüzden öyle gerçekleşti."

Jin'e baktığımda gözlerinden alev çıkıcakmış gibiydi.

" Hiç aktif olmadım."

Ben hariç herkes bir yudum almıştı. Taehyung bana dönüp hayretle bakmıştı.

"Ne zevkler ve renkler tartışılmaz."

Demiştim.

"Ne bi dk Jin ve Jimin aktif mi oldunuz siz"

Diye sordu Namjoon.

"Eee ne sandın bi ara deneriz senle."

Demişti Jin.

Yoongi hayretle Jimin'e bakıyordu.
Ardından Yoongi:

"Nasıl ya bu bebek gibi şey aktif mi oldu?"

Demişti.

"Bence kendini şanslı hissetmelisin Jimin en son kime pasif olduğunu hatırlamıyorum."

Demiştim Yoongi'ye dönerek.

Jimin:

"Şimdi küçük Yoongi'nin hanında benim minik Jimin çok küçük kaçtı. Aktif olursam yazık olurdu."

"Ki olamazdın zaten"

Demişti Yoongi imalı bir şekilde.
Jimin:

"Diyorsun "

"Aynen öyle güzelim."

Demişti Yoongi .

"Gidin ilerde libdonuzu azaltın."

Demişti Taehyung.

"Sanarsın kendisi çok sakin. Elinde olsa bir dakika beklemez sikersin gül çocuğu."

I'm not a loser ~Taekook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin