two

3.2K 197 55
                                    

Evet okula girmem ile üstme su dökülmesi bir oldu dediğim gibi okuldan nefret ediyorum. Yanımda olan Jimin ve Jin ne olduğunu idrak etmeye çalışıyorlardı. Durumun şokunu atlatmış olucaklar ki Jackson'un üstüne atlamıştı Jimin. Bende kahkaha atmaya başlamıştım. Ruh sağlığım bu okulda iken bozulmuştu. Herkesin gözü bana dönmüştü.

" Ne oldu ezik su herhalde çok soğuktu ağlamak yerine kahkaha atmaya başladın bozuldun herhalde"

Artık cidden bu durumdan sıkılmıştım bi dk işareti yaparak çantamdan çıkardığım soğuk kahvemden bir yudum aldım ve Jackson a gel işarti yaptım. Biraz yaklaştı ve elimdeki soğuk kahvemi başından aşağı dökmüştüm.

" Uhmm tadı nasıl biraz şekerli geldi sen de tad istedim güzel mi Jackson"

Bütün herkes bana hayretle bakıyordu herkes şaşkındı ilerde Mavi saçlı olan çocuk  hariç o sırıtıyordu çünkü Jackson ile arasından anlatılmaz bir nefret vardı sadece onun hakkında bunu biliyordum gözlerim kahvelerini bulunca bana bakıyordu. Fazla bakamdan boğazımda hisstiğim aci ile inledim beklemiyordum böyle bir hareket.

"Ne oluyor orda Jackson çabuk müdürün odasına derhal"

"Ama hocam bu üs-"

" Çabuk dedim"

Fizik hocasından oldum olası nefret etsem de ona minattardım boğazımda el izinin kaldığını anlamıştım. Başımı ters tarafa çevirdiğim de tapılası kahvelerin üzerimde olduğunu anlamam zor değildi çantamı yerden alıp sınıfa doğru yol aldım .

" Jungkook içinden ne çıktı lan bebek tavşan gibiydin bi anda Canavara dönüştün"

Kantine inmiş bir masada oturuyordum Jimin her zaman ki gibi 2 yıldır platonik olduğu Yoongi ve sevgilisi Sana'ya hüzünlü bir şekilde bakıyordu. Her ne kadar belli etse de sevdiğini Yoongi ona karşılık vermiyordu. Yoongi ile Jimin yanlız kaldıkları an Sana yanlarına gelip Yoongi'yi dudaklarından öpüyordu Yoongi'de  Jimin'e bakarak karşılık veriyordu bu hep böyle oldu hep üzülen Jimin olurdu hep omzunda ağlardı bu beni hep üzüyordu arkadaşını böyle görmekten nefret ediyordum.

" Jin  cidden aşrı sıkıldım bu ezik durumuna düşmekten 3 yıldır aynı mevzü artık yeter "

"Haklısın da neden 3 yıldır izin verdin böyle davranmalarına"

" Bilmiyorum herhalde malım"

"Jungkook haklı" dedi Jimin

"Ne konuda" diye sorudu Jin

" Mal olduğu konusunda" kafasına bir tane indirdim kafasını tutarak dudaklarını büzdü.

Gözlerim Yoongi'nin olduğu tarafa kaydı adını bilmediğim mavi kafa da  oradaydı şimdiye kadar nasıl fark etmedim. Hem neden fark edicektim ki bu aralar dikkatimi çekiyordu sadece .

Son dersti en arka sıraya Jimin'in oturup başımı sıraya gömdüm.

"Evet çocuklar bu gün proje ödevleri için grup oluşturucam kimsenin itiraz etmicek kimse de  başka biri ile eş olmucak
Jimin ve Yoongi "

Duyduğum ses ile Jimin'e dönerken Jimin şok ile Biyoloji Hocasına bakıyordu. Yoongi de ondan farksız değildi.

" Hocam itiraz istemiyorum dediniz ama arkadaş benden rahatsız oluyor başka biri olmaz mı arkadaşın rahatını bozmak istemiyorum" dedi Jimin üzgünce Yoongi ona bakmaya başladı.

" Bilemedim şimdi Yoongi rahatız mı oluyorsun Jimin'den"

" Evet hocam hemde çok değişlim lütfen"

" Tamam arkadaşlar değişicem dermişim nah değişirim dedim ben itiraz istemiyorum diye değişme falan yok "

Çatlak kadın cidden biyoloji hocasına bayılıyordum ne yapacağı belli olmuyordu. Jimin ve Yoongi şaşkınlıkla hocaya bakıyordu ben ise kıkırdamıştım. Kıkırdamamı Hoca duyucakki

" Çok sevdin herhalde Jungkook sende Taehyung ile birlikte proje ödevini yapıcakdın"

Bütün sınıf nee demişti sesizce
" Hocam Taehyung kim ki "

Cidden ilk defa duyuyordum aynı sınıfta olduğumuzu bile bilmiyordum.

" Şaka mı yapıyorsun Taehyung'u nasıl tanımazsın üstelik aynı sınıf-"

"Momo sus"

Ne var herkesi tanımak zorunda değildim

" Yoongi'nin yanındaki mavi kafa"
Demek ki adı Taehyung

I'm not a loser ~Taekook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin