Yoongi-Jimin
Yoongi:
Bu kadar çabuk mu vazgeçiceksin
2 yıl beni sevdi
Bana aşıksın
Ve Du-Ho benim nefret ettiğim çocukla buluşucaksın
Cidden onu bana aşıkken sevebilicek misin?Jimin:
Siktir
Yoongi ne istiyorsun
Seni anlamıyorum
2 yılımı sana olan duygularım yüzünden harcadım
Bi 2 yıl daha mı harcıyım
Cidden beni çok yordun,üzdün,kırdın
Beni parçalayıp toz haline getirdin
Her bana kötü davrandığında o sikik şeyi içmekten yoruldum artık
Min ji ile sevgili olman son damlaydı
Bana ne yaptığını biliyordun
Ah evet umrunda değildim
Hiç kimse vazgeçilmez değil Yoongi
Sana aşık olabilirim ama
bu başkasında aynı hissetmiceğim anlamına gelmez
Sen beni kendinden vazgeçirdin
Lütfen yazma
Du-Ho'nun yanındayımYoongi:
Benim yanıma gel
Bırak onu
*Konum*Jimin:
Orda ne işin var
Hemen eve dön
Saat geç oldu
Hem yanına neden geliyim
Beni sen istemiyorsun
Hoseok'u ara
Seni alsınYoongi:
İstemiyorum
Seni istiyorumJimin:
Yapma canımı daha fazla yakmana
izin veremem
Artık cidden çok yoruldum
Şimdi yazma bana-Jimin-
Siktiğmin kalbine söz geçiremiyordum
Artık bıkmıştım onu sevmekten onun için üzülmekten ama ona zarar gelirse kendimi affetmezdim."Du-Ho çok üzgünüm bi arkadaşım çağırıyor acilmiş başka zman söz telafi edicem"
Başını yediği tabaktan kaldırıp
"Oh tamam görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz"
Hızla bulunduğum restoranttan çıktım. Yine beni paramparça edicekti buna rağmen yanına gidiyordum. Hızla taksi çağırıp attığı konuma doğru gitmeye başladık.
Attığı konum terk edilmiş bir hayvanat bahçesiydi çok tanıdık geliyordu.
"Y-Yoongi"
Korku yüzünden kekelemiştim bu arası pek tekin değildi. Telefonun flaşını açıp ilerlemeye başladım. Hayvanat bahçesinin ortasında oturma alanı vardı orda olucağını düşünmüştüm. Yavaş yavaş adım atıyordum çünkü korkuyordum.
Yine paramparça olmuştum yine ,kalbimi elinin içine alıp kesip atmıştı ve yine pişmandım. Kalbime söz geçiremediğim için pişmandım Yoongi'ye aşık olduğum onu delice sevdiğim için pişmandım.
Karşımda öpüşen Yoongi ile Min ji vardı.
Gözlerim anında doldu ve bir iki damla yaş süzüldü yanağımdan. Arkamı dönüp kendime küfürler saydırark gidiyordum. Önümüzdeki taş parçasına vurdum çok hılzı vurmuş olucam ki taşını gittiği bölgedeki demir çinkoya vurdu tiz bir ses çıkardı. Ben sesiz hıçkırıklarım ile yürümeye devam ettim. Arkamdan gelen ayak sesleri üzerine hızlanmıştı."Jimin dur"
Sesi için dünyaları vereceğim adam bana ilk defa düzgün bir şekilde adımı zikretmişti. Durdum ve arkamı döndüm dönmemin ardında sokak lambası açılmıştı bu beni biraz ürkütüp titretmişti ama yaşlı gözlerimi onun tapılası kahvelerinden çekmemiştim. Hala onu bu denli hayranlıkla sevdiğim için kendimden nefret ediyordum.
"NE VAR GİTSENE DEVAM ETSENE ÖPÜŞMENE RAHATSIZ ETMİYİM SENİ
2 YIL BOYUNCA OLDUN ZATEN"Ona delice bağırıyordum. Bana doğru yaklaşmaya başladı. Güzğmğ açayıp kapayıncaya kadar yanıma gelmişti. Tama karşımda durup gözlerime dikti gözlerini.
"Üzgünüm"
"ÜZGÜN MÜ PUHAHAHAHAHAHA GÜLDÜRME BENİ LÜTFEN LÜtfen artık beni parçalamayı bırak atık yoruldum"
Bize doğru gelen ayak seslerini işittim.
"Sevgilim ne oluyor bunun ne işi var burda"
Gözlerimi hayran olduğum yüzden çektim ve arkamı dönüp yürümeye başladım. Kolumdan tutmuştu.
"Bırak artık senin uğruna üzülmek istemiyorum"
Kolumu hızlıca çektim. Kurtarmıştım ellinden kolumu. Evet işte o nefret ettiğim ama içtiğimde her şeyi unuttuğum sıvıyı içmek için yola koyuldum.
Ağlıyordum deli gibi bağırıyordum. Elimde aldığım bira şişesi ile okyanusun kenarında deli gibi bağırıyordum. Evet deli olmuştum.
Her şey 2 yıl önce Mart'ın yirmi birinfe sınıfımıza nakil olan Min Yoongi yüzden başladı. O günü dün gibi hatırlıyordum ona hayran kaldığım günü. Sınıfa ilk girdiğinde gözümü üstünden alamadım ilk defa bir erkeğe karşı böyle hissediyordum ona baktığımı anlayınca bana bakmıştı göz göze gelmiştik gülümsemişti. Ona kalbimdeki en narin en güzel duygular ile sevmiştim,okul gelmek için artık bir nedenim vardı en büyük zaafım Min Yoongi için geliyordum.
O zamanlar Jungkook ile Jin ile yakındım ama Min ji ile daha çok her zaman birlikteydik herkes bizi sevgili sanardı ama biz en yakın arkadaştık kardeş gibiydik taki Min ji'nin hoşlandığı çocuk bana açılana kadar artık her şey değişmişti Min ji okula Yoongi'den hoşlandığımı söylemişti asılsız iddialar atmıştı onun hoşlandığı çocuk ile sevgliymişim her gece barlarda bir adam bulup sabah kadar sevişiyormuşum bunun gibi.
O zaman hiç kimse umrumda değildi Yoongi dışında o bana iğrenir gibi baktı işte o zaman başladı cehennem aşkım. Her hafta sevgili yapıp gözümün önünde birbirine temas ediyorlardı. Canım çok acıyordu onların yerinde olmak istiyordum bana dokunmasını beni kucağına almasını öpmesini ama imkansızdı 2 yıl böyle geçti.
Ama benim için bu kadarı fazlaydı artık bu kadarı fazla ona bu kadar aşık olmam fazla ondan vaz geçememem fazla...
Oha lan çok uzun oldu.
Ama Jimin bebeğim askim
Ağlıcam bak Yoongi ben senin varya amk tamam mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not a loser ~Taekook~
Roman pour AdolescentsOkulun zengin ve popüler çocuğu Taehyung proje için okulda asılsız iftiralar attıkları ezik görülen Jungkook la birlikte yapmak zorunda kalır... -Seme Taehyung - Uke Jungkook ~ Yan çiftler ~ •Namjin •Yoonmin