Walhalla era neobișnuit de liniștită față de pământ. Ion Ionițăn era îngrijorat, neprimind semne de la noi asa ca a trimis în Walhalla pe o femeie de se dădea drept Înțelegătoarea Universului. Ion Ionițăn fiind un suflet pur, a crezut în spusele ei și a trimis-o în căutarea luminii create de noi in Walhalla, caci acolo era furnizorul energiei pozitive(steaua cu 10 străluciri).
Ajungând in Walhalla, planul ei avea sa nu se puna in practică. "Bună dragii mei, purtători ai sufletului auriu, eu sunt Cristina Cristea. Am venit de departe trimisa de preavestitul Ion Ionițăn". Cand am zărit-o pe doamna Cristea, energia ei era diferita de cea Waldorf din tărâmul nostru. Sufletul ei era întunecat si popoul ei avea o forma bizara, ca un patrulater convex. "De unde sunteți?" a întrebat Rudi încruntat, confuz aproape. "Eu, sunt de pe Pitagoraland" a spus ea mândră.
"Sehr gut Frauen!" am spus eu suspicioasa. "Pitagoraland? Unde am mai auzit asta...." mi am spus in freuen Gedanken.
In acel moment, am observat ca doamna Pitagoralandiana l a luat pe iubi al meu de mână si i-a vorbit zâmbind. Atunci am știut ca nu e sufletul pur care se prezintă sa fie...Mi am amintit de unde stiam numele tărâmului...TĂRÂMUL DRACULUI PITAGORA, cel mai periculos dintre tărâmuri.. Tărâmul unde... gândurile sunt încuiate in carcera strâmtă.Trebuia sa o opresc.