"Keşke şuan yatağımda olsam " dedigim anda bir homurdanmayla bütün uykumu dagitti "canim ve biricik arkadasim "(iiiykk) Ece. Okuldan ögle arasina cikmisti ve bende hala gece gec yatmanin sebep oldugu uykusuzluk sorunu vardi. Ece 'ye kulak kabarttigimda konustugu herhangi bir cocuktan bahsettigini anladim. Ama adini bile unutmus olabilecegim o cocuklardan hangisi oldugunu cikaramadim. İki yildir arkadas olmanin verdigi cesaretle durup "Hangisinden bahsediyorsun ya?" dedim. Ece bana bakip dudaklarinin arasinda edepsiz bir kac söz geveledikten sonra sırıtarak "yeni tanistigim su cocuk varya Emre "
- he su illuzyonist Aref ' e benzeyen cocuk.
- aynen oyle. Arkadasi varmis Yasin. Sana ayarlayalim diyoruz ne dersin ?
- olabilir. Biliyorsun ki hayatimda biri yok. Goreyim neden olmasin.
- tabi duydun cocuk lafini atliyosin hemen demi.
- vazgecmek üzereyiiiiimmm.
- tamam lan tamam. numarani veriyorum o zaman.
- Gonder gitsin.
dedim ama yeni bir iliskiye hazir miydim bilmiyorum.Büyük ihtimal cocuk birazdan mesaj atacakti ve hayatimi degistirecek domino taslarindan biri olacagindan biri olacagini ben henuz bilmiyordum. ögle arasi bitmek üzereydi ve oturdugumuz yerden kalkmis okula dogru yürüyorduk. Telefonumun titremesiyle Yasin denilen cocuktan mesaj geldigini anladim. Kisaca ve ukalaca " Selam ;) " yazmasi biraz sinirimi bozmustu. Cevap vermemeyi tercih etti.. Belkide biraz bekletmeyi istedim. Bay ukala biraz bekleyebilirdi. Sirama oturup uyumaya hazirlaniyorken hem ukala hem sabirsiz arkadastan bir mesaj daha geldi. " Bekletilmeyi sevmem tatli kiz.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.M.K (Aranan Mutluluk Komada)
Teen FictionAsk yoluna çikmayan bir kiz. Ve gun gelir ask oyle bir ısırırki..