Daddy_hope:
Likes: 3 272 292
Daddy_hope: დღეს წვიმს😴Comments:
Nam_Jin: არ მეჩვენება?
Daddy_hope replied to Nam_Jin: არა😴
La_Lina: ჰოსოკ, ჩემო ბიჭო, როგორ მოგვანატრე თავი❤️
Daddy_hope replied to La_Lina: ჯონგუკ როდის მოეშვები შენი ბოზების ექაუნთებიდან წერას-_-
Jeon_jungkook: ცხოველებს ვერ შეეშვი მარა პროგრესი იგრძნობა. ბოლოს და ბოლოს შენც გამოჩნდი ამ დედისმტყვნელ სოციალურ ქსელში
Daddy_hope: შეჩემა❤️
See other comments...
***
-ჯიმინ! ჯიმინ მოდი, ნახე - შეჰყვირა თეჰიონმა და მეგობარს ეცა, რომელიც პიცას გემრიელად შეექცეოდა.
-ახლა რაღა გინდა თეჰიონ - შეწუხებულმა ამოიღნავლა ქერამ და მეორეს გახედა.
-დადო!
-რა "დადო"?
-ფოტო დადო სულელო, ფოტოო!
-ვინ? - იკითხა მან. შავრგვრემანმა თვალების ტრიალით მიუტანა მობილური ცხვირწინ და ესეც გაკვირვებული დააცქერდა მის ხელებში არსებულ ეკრანზე გამოსახულ ადამიანს. წესიერად ვერც აღიქვა სურათი, რადგან მისი ყურადღება თავისდაუნებურად მაშინვე კომენტარებში არსებული ნაცნობი სახელისკენ გადაიტანა.
-მას იცნობ თე? - ხრინწიანი ხმით იკითხა ბიჭმა
-კი.. უფრო სწორად არა. გუშინ მომწერა, მე დებილმა კი ისე უხეშად ვუპასუხე მიკვირს საერთოდ რომ არ დამბლოკა.
-და უხეშად რატომ მიწერე?
-მას ერთი თავისი ფოტოც კი არ ედო, საიდან მეცოდინებოდა, რომ მანიაკი ან პედოფილი არ იქნებოდა.
-არც ახლა იცი..
-ჩიიიმ! ის სიმპათიურია-არ ჩერდებოდა თე-თანაც მას ძაღლი ჰყავს, ისევე, როგორც მე. იცი ეს რას ნიშნავს??
-გინდა იონთანს სექსუალური ცხოვრება აჩუქო? - ვარაუდი გამოთქვა მინიმ და პიცის ახალ ნაჭერს დაავლო ხელი.
-არა ჯიმინ. ეს ბედია.
-დღეს დილით სიცხე გაიზომე? - ქერამ პაწია თითები მის შუბლზე მოათავსა და დამწუხრებული სახე მიიღო.
-ჰუმარა-_-
-კარგი, თუ ასე გინდა მასთან სიახლოვე, მაშინ უბრალოდ ბოდიში მოუხადე.
-ვერა, მე უკეთესი იდეა მაქვს. მოდი.. - თეჰიონი ადგა, მძინარე იონთანს მიუწვა და ჯიმინს ხელში საკუთარი აიფონი მისცა.
-როგორ მინდა ვინმემ შენი გეი ტრაკიანად მოგაჯინოს!-შეუბღვირა ჯიმინმა და ფოტოს გადასაღებად მოემზადა.
-მერწმუნე ჩიმ, თუ ყველაფერი კარგად წავიდა, ჩემი ტრაკი ნამდვილად მოჯდება.. მის პენისზე..