16🌟

1K 90 1
                                    

ჯონგუკი გაბრაზებული და გაოცებული იყო ერთდროულად.

იმედგაცრუებულიც..

გაბრაზებული იმიტომ, რომ ვიღაც განდონმა ჯიმინის ფოტოები ასე საჯაროდ დაუკითხავად გაავრცელა.

გაოცებული იმიტომ, რომ ჯიმინი და Your_bb ერთი და იგივე პიროვნება აღმოჩნდა.

ხოლო იმედგაცრუებული იმიტომ, რომ ის ბიჭი იყო..

ჯონგუკს მთელი ამ ხნის განმავლობაში ბიჭი მოსწონდა ამის დედაც!

გამოდის ის არც ისეთი ჰეტერო ყოფილა, როგორიც საკუთარი თავი წარმოედგინა.

ყველაზე უარესი კი ისაა, რომ ამაზე ჯონგუკი დიდად არ დარდობს.

ის გაზს ფეხს აჭერს, სწრაფად მიდის კომპანიაში და შესვლისთანავე ჯიმინს კითხულობს.

-ბატონო, ის დღეს არ მოსულა. - მოკრძალებულად პასუხობს ერთ-ერთი თანამშრომელი. მაგრამ ამის მიუხედავად უფროსი მაინც ყვირის.

-რას ჰქვია არ მოსულა. ახლავე დაურეკე! ანდაც მომეცი ეგ დედამოტყნული ნომერი, თავად დავუკავშირდები. მალე!

გოგონა ხელების კანკალით შლის პატარა ბლოკნოტს, ნომერს ფურცელზე უწერს და ჯონგუკს აწვდის.

შავგვრემანი თავის კაბინეტში შესვლის ნაცვლად გარეთ გამორბის. ისევ შავი ჯიპისკენ მიიწევს, თან ნომერს კრეფს და რეკავს.

არანაირი პასუხი.

არც პირველად და არც შემდეგ ჯერზე.

ჯონგუკი იგინება და ახალი ექაუნთის გაკეთებას იწყებს, რადგან იცის, რომ რეალიდან დაბლოკილი ჰყავს.

რამდენიმე წუთში ყველაფერს ასრულებს, მის გვერძე გადადის, მაგრამ, თურმე სულ ტყუილად.

მთლიანი ექაუნთი წაშლილი აქვს.

-დედასშევეცი!!

***

Jeon_jungkook-მა დააფოლოვა K_Tae

Jeon_jungkook-ის სა K_Tae-ს პირადი მიმოწერა



Jeon_jungkook:
ჰეი, შეგიძლია ჯიმინს უთხრა, რომ
მასთან სალაპარკო მაქვს?



K_Tae:
არ შემიძლია, არ ვიცი სად არის...



Jeon_jungkook:
როგორ თუ არ იცი?! მისი მეგობარი არ ხარ??



K_Tae:

მ-მე..

ყველაფერში მე ვარ დამნაშავე( ჩემი ბრალია არ უნდა წამომცდენოდა მისი სახელი.

ის ჩემ გამო გაქრა😭





***

-ასე, ასე... გაიღიმე. ჯ ი მ ი ნ

Instagram/JIKOOK(დასრულებული) Where stories live. Discover now