Sziasztok. Ígéretemhez híven itt is vagyok az as your boyfriend résszel. Már nagyon rég elterveztem, hogy a következő alany Jaemin lesz, amivel talán magamat szívattam meg a legjobban, de mindent az olvasóimért. Nekem tetszik ez a rész, próbáltam egy kis humort belecsempészni, remélem sikerült, és azt is hogy tetszeni fog a rész.
-Jaemin, meglát valamit és ő azt rögtön meg is akarja szerezni. Ez volt veled is. Meglátott, eldöntötte, hogy tetszel neki és így, fogta és megszerzett magának. Ebbe neked nagyon sok beleszólásod nem volt.
-Pontosan ez amúgy úgy történt, hogy te egy étterembe dolgoztál, ahol ő sokszor megfordult. Meglátott és nemcsak, hogy eldöntötte, hogy meg fog szerezni magának, ő onnantól kezdve, hogy egyszer szívélyesen beszélgettél vele, módszeresen iktatott ki minden vendéget a közeledből, akik úgy mertek rád nézni.
-Végül elhív randizni, bár amikor már a legelején megcsókol és a barátnőm megnevezést használja rendesen kikerekedik a szemed. Még is csak az első randitokon vagytok.
-És mikor is lettem a barátnőd ha szabad tudni?-vonod kérdőre enyhén sértődötten végtére is nem volt semmi beleszólásod az egészbe.
-Már egy ideje. De nyugodj meg jagi, boldog vagy mellettem-ölel át nevetve. Erre a kijelentésére elnevetted magad és gondoltad, ha már elméletben ennyire jól kijöttök kipróbálod a gyakorlatban is.
-Jaemin egy gyerekes akarnok. Nincsen ennél jobb szó rá. Nem mondja ki soha konkrétan, hogy ő mennyire is irányítás mániás, ezt a tetteiből kell realizálnod. Nem fogadja el a nem leges választ, de nem ezt se mondja ki, csak annyiszor, annyiféleképpen közelíti meg ezt a témát, hogy egy idő utána rávesz, akár akartad előtte akár nem.
-Önző birtokló, kisajátító. Nem bírja elviselni, ha bárki egyáltalán csak rád néz, nem hogy még, hozzád szól. Ha pedig hozzád mer érni, ott a vég kezdődik. Képes még össze is verekedni fiúval csak azért, mert nem tetszik neki, ahogy közeledett feléd.
-Céges események során, amikre nagy ritkán el visz, nem hajlandó mellőled egy percre se elmozdulni, de ez már annyira komoly, hogy mosdóba is kikísér és neked is ki kell őt, nehogy addig is bárkivel beszélni tudjál. Ezért is kér meg a cég, hogy ha lehet inkább ne gyere.
-A kapcsolatotok nyilvános. Egyszerűen túl nagy az egója ahhoz, hogy ne kezdjen el mindenki előtt felvágni, hogy ő mekkora profi, hogy képes volt téged befűzni. Te vagy számára a legértékesebb tulajdon és szereti kimutatni mindenkinek a büszkeségét.
-Igen ő T/N a barátnőm. Ti el nem tudjátok képzelni mennyire egy szerencsés fiú vagyok, hogy megtaláltam őt-ömleng egy vlive során, rólad annak ellenére is, hogy a rajongók egy része sorban lép ki, kifejezve nem tetszését.
-Jaemin akármennyire tűnik szőke hercegnek, amúgy nem az. Nem különösebben félt téged semmitől, azt gondolja nagylány vagy már, nem kell téged pátyolgatnia. Aztán az udvariasság se az ő terepe. Egy dologtól viszont foggal körömmel véd, mégpedig a rajongói.
-Több kézzel írt levelet is írt, vliveokban is beszélt erről. Nem viseli el, ha csak rossz szándékkal gondolnak rád, nem hogy még, majd rossz szándékkal lépnek fel ellened. Minden tőle telhetőt megtesz, hogy semmilyen kár ne érjen téged.
-Magatok között azt is többször kijelenti, hogy ha bárki miatta egy ujjal hozzád merne érni azt nem, hogy ő egyedül, de az egész NCT fogja és felkeresi. Konkrétan erre az esetre kitaláltak a fiúkkal egy forgató könyvet, amit ötletesen elneveztek a "maffia színre lépnek".
-Jaemin azon kevés koreai fiúk közé tartozik, akik nem szeretik a couple cuccokat. Sőt, nem hogy nem szereti egyenesen ki lehet vele kergetni a világból. Volt olyan, hogy viccből, kamu ajándéknak vettél neki egyet és szabályosan a kukába kötött ki.
-Jagi én tényleg nagyon szeretlek, de ezt a részét egy kapcsolatnak ki nem állhatom. Mert ez nem is része egy normális kapcsolatnak. Egy pár hordhat egymillió közös cuccot, annak ellenére, hogy nem szeretik egymást. Ez csak felszínes dolog-magyarázza gondolatait, mikor a sokadik couple cuccot is visszautasítja.
-Végül még is sikerül egyetlen egyet beszerezni méghozzá egy karkötőt, amit te személyesen készítettél magatoknak. Ő igaz nem a kezén hordja, hanem a telefontokjában, de legalább magánál tartja.
-Szeret felvágni tehetségével. A cég igaz hivatalos pozícióját nem így határozta meg, de elismerte táncosnak, énekesnek és rappernek is. Sőt többször tartott ő zongora órát a trainereknek. Ezek rendesen növelték az egóját, mióta te benne vagy az életében ez hatványozottan igaz.
-Amikor csak megengedheted magadnak, és neki is engedik a cégnél bevisz magával a próbákra. Soha semmilyen szín alatt nem vallanád be, de ilyenkor rendesen lenyűgöz téged, hogy hogy lehet ennyire tehetséges, főképp ennyi mindenben. A napotokat pedig mindig a zongoraterembe zárjátok, ahol egymás mellett ülve, eljátszik neked pár darabot.
-Az évfordulótokra teljesen a megkérdezésed nélkül megveszi életedben kapott legnagyobb ajándékot, ami nem más mint egy ház, ahova közösen költöztök. Természetesen rengeteg ideig nem is akarsz hallani az ötletről, hogy úgy oda költözz, hogy semennyi pénzt nem adtál bele, de természetesen a fiú győz.
-Soha nem vallaná be, de szereti, mikor pátyolgatod. Akármennyire szeretné a független kemény férfit játszani, jólesik neki, leveszed a gondos hétköznapok után a válláról a terhet és leereszthet, még ha ez nála elég egyedi dolgot is képes jelenteni.
-Jaemin, drágám komolyan nincs jobb programod ennél?-méred végig elég érdekesen, mikor egyik szombaton nincs programja ezért egy szál alsónadrágban ugrál az ágyatokon és közben rugdossa le a párnákat.
-Imád veled leülni horrorfilmet nézni. Kevés lány egyike vagy, akik nem hogy utálják a horrort, de jobban szeretik, mint a romantikus filmeket, így soha nem kell félni attól, hogy nem tudnál egy-egy után aludni, vagy nem bírnád. Szép hosszú listát összeállítottatok, amiket megnézni terveztek.
-Ha elindul egy koncertre vagy hosszabb ideig külföldön kell tartózkodnia biztos lehetsz benne, hogy különleges videósorozat egyedüli nézője leszel, aminek a címe, Jaemin minden másodperce. Tényleg mindent megoszt veled és minden szabad percében a telefonján lóg és veled beszélget. Néha még azokban a percekben is, amiket csak ő talál szabadnak, ezzel sok fejfájást okozva a menedzserének.