Bts Taehyung

193 12 0
                                    

-Mikor kikapcsolódásra vágysz mindig ugyan abba a parkba jársz. Mint azon a napon mikor megismerkedtél a fiúddal.

-Gondtalanul sétáltál az parkban, mikor egy kis pöttöm kutya rohant oda hozzád.

-Hát szervusz-kaptad fel a kisállatot, ami boldogan csaholva fejezte ki örömét. A kezedben a kis csöppséggel sétálgatsz, mikor is meghallasz egy fú hangot.

-Yeontan! Yeontan!-ordítozza, mire a kutya el kezd ficánkolni a kezedben, végül pedig kiugrik és el kezd rohanni.

-Sietősen mész utána. Nagyon megkedvelted a kis állatot, így egyértelműen rohansz felé. Ahogy követed a kutya egy fiúhoz, pontosabban ahhoz, aki eddig hevesen kiabált.

-Hát meg vagy te kis rosszcsont-kapja fel, a kutyát, aki ugyan olyan lelkesen reagál rá.-És látom sikerült valakit megszédítened is-kezdi elsőnek a kutyának, majd rád pillanat.-Szia. Taehyung vagyok, ő meg Yeontan. Tudod mindig is tudtam, hogy jó ízlése van, de hogy ennyire-mér végig, mibe belepirulsz.-Lenne kedved elmenni valahova?

-Persze, ha hozod őt is-simogatod meg a szőrcsomót a kezében.

-Elhiheted, nem lesz rá szükség-kacsint rád, miközben egy cetlit a kezedbe nyomja. -Itt várlak pénteken, remélem eljössz-mosolyog kedvesen.

-A randi borzasztóan jól telik. Nagyon aranyos fiú, az egész alatt mindennél fontosabb neki, hogy jól érezd magad. Rengetegszer megkérdezi ezt, egész idő alatt konkrétan a tenyerén hordoz. Nincs semmi amit sajnálna, arra, hogy neked jó legyen.

-Borzasztóan nagy feneket kerít szinte mindennek. Mint például annak, hogy megkérdezze, hogy leszel-e a barátnője. Egy csokor rózsát hoz a házadhoz, és egy romantikus számot énekelve adja át neked. Ezek után nem lepődik, meg, hogy igen mondasz neki.

-Amúgy nagyon gyerekes személy. Szinte mindig dajkálgatnod kell attól függetlenül, hogy te vagy az idősebb. Konkrétan, mintha a gyereked lenne úgy vigyázol rá, de ez nincs ellenére.

-Itt van a kakaód, te nagyra nőt gyerek-állsz elé a bögre kakaóval.  Taehyung az egészet mosolyogva nézi végig.

-Nem ritka, hogy teljes áhítattal nézi, végig, hogy a ház körül tevékenykedsz. Neki tényleg szabályosan egy izgalmas és jó program az, hogy leül és nézi, hogy éppen főzöl. Mindig büszkeséggel és örömmel tölti el, hogy látja, mennyire házias vagy. Na meg, hogy ezt az ő irányba teszed meg.

-Az első adandó alkalommal költözik össze veled. A hivatalos és szépen megfogalmazott indok, hogy szeret, ami valahol igaz is, de a legfőbb ürügy, hogy jobban élvezi, hogy ott vagy bármikor és segítesz neki mindenbe, amibe kér.

-Imád videójátékozni, főképp ha veled teheti ezt. Olyankor élvezi a legjobban a dolgot. Képes órákat eltölteni veled játszva és szabályosan kiakad, amikor nagy ritkán megvered benne. Sérti az egóját.

-Na nem annyira nagy dolog ez. Nem kell ennyire zokon venni-bújsz a hisztiző fiúdhoz, egy újabb vesztett meccs után.

-A csapattagok nagyon örülnek neked, mikor bemutat nekik Taehyung. De különösen Namjoon.

-Végre egy gonddal kevesebb az életembe-ölel magához a találkozásotokkor.

-A többiek, meg azért kedvelnek nagyon, mert le tudják valaki előtt járatni Taehyungot. Érdekes sztorikat szoktál hallani róla, viszont a fiúd ezt nem hagyja. Rendszeresen szívatja meg ezért őket, amit legalább ugyan annyira élvezel.

-Borzasztóan féltékeny. Senkit nem képes megtűrni a közeledben, kezdve a csapattagjaival, egészen a random pincér srácig. Őt nem hatja meg, biztos lehetsz benne, hogy elhajtja a lehető leggyorsabban a közeledből.

-Taehyung, ugye tudod, hogy borzasztó gyerekes amit csinálsz?!-kérded számon,miután konkrétan neki ugrott egy pincérnek aki megmerte tőled kérdezni, hogy kérsz-e még italt.

-Ebből kifolyólag képtelen magadra hagyni. Nincsen egy olyan turné se, amire nem mennél vele. de képes még a díjátadókra is magával rángatni. Konkrétan ahol ő megjelenik, mindenki biztos lehet benne, hogy ott leszel mellette te is.

-Imádja a gyerekeket, ahogy felmerül a téma, hogy mikor lesz gyereketek, és hány rögtön bepörög. Őrjítő túlzásokba esik, nem egyszer állította már azt, hogy egész focicsapatnyi gyereketek lesz, sőt már listát is tervezget írni, a neki tetsző lánynevekből.

-A mestere a költésnek. Rengetegszer megy el vásárolni, és nem ritka, hogy borsos árakat, hagy egy-egy üzletbe olyan dolgokért, amire valójában semmi szüksége viszont képtelen megállni, hogy megvegye. Te meg csak a fejedet fogod, miközben látod az újabb méregdrága holmikat.

-A megvett ruhák között nem egyszer akad couple cucc is. Él-hal értük és tényleg nincs olyan ebben a kategóriában, ami nem lenne meglelhető a ti lakásotokban. Szó szoros értelmében mindent felvásárol ebből (is).

-Taehyung, minek kellett még egy közös póló?-kéred számon.

-Jó de ez olyan jól néz, ki nem tudtam ott hagyni-mentegetőzik, a ruhadarabot szorongatva.

-Értem, de már így is van tizenkettő-motyogod, de tudod jól, hogy semmit nem ér. Nem fog leállni és fogja hozni az újabbakat.

-A kapcsolatotok nem nyilvános. Semmit nem kezelne, annyira rosszul, mint hogy fel legyen az egész fedve. Szeretné, hogy ne legyen minden pillanatok a média legújabb csámcsogni valója. A cégnél tudnak mindenről, de ennél többet nem hajlandó tenni.

-Rendszeresen mentek el titkos randikra. Nem ritka az alkalom, mikor egyszer csak gondol egyet és közli, hogy pakolj mert ő el akar téged vinni valahova. Ilyenkor nincs menekvés. Te akármit hoznál fel ellenérvnek, ő csak annál jobban akarná.

-Hamar megtanultad, hogy nem jó vele vitatkozni. Nagyon makacs és kitart a dolgai mellett, méh akkor is ha már előre tudja, hogy szar ötlet lesz. Így nincs sok értelme vele vitatkozni, mert biztos lehetsz benne, hogy úgy is vesztesz.

-Jó legyen-sóhajtsz a hosszú vitátok végén, mire a fiúd boldogan pattan fel és kezd el pakolni. Mert sikerült rávenni, hogy random menjetek New Yorkba nyaralni...

-Mindig is oda volt Yeontan ért, de a kapcsolatok kezdetétől foga ez hatványozottan igaz. Rendszeresen említi, hogy ő miatta vagytok együtt, így persze, hogy megérdemli az ekkora szeretet.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kpop idol as your boyfriendOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz