Lagu Cinta hanya Buatan
Bismillahirrahmanirrahim...
Cerita baru dari author..."Diya! Diya!..."
"Abang! Bangun Abang!" Lelaki itu bermimpi lagi . Setelah lebih sebulan berkahwin, lelaki itu setiap malam akan bermimpi . Mimpi yang sama. Nama yang sama juga keluar dari mulutnya. Siapa Diya? Dia sering bertanya pada dirinya, siapa agaknya perempuan yang setiap malam berada dalam mimpi sang suami.
😘😘
"Kenapa sukar sangat dia nak sedekahkan senyumannya pada aku? Aku isterinya. Aku harapkan bila dia pergi bekerja,bahkan ada kucupan di pipi atau dahi buat aku. Bila pulang dia akan tersenyum melihat aku. Tapi semua itu hanya angan-angan kosong yang aku harapkan dari suami aku sendiri. Entah kenapa aku banyak berharap pada lelaki itu. Mungkinkah aku sudah jatuh cinta pada suami aku sendiri?"
😘😘
Lama lelaki itu tidak pulang ke rumah. Aku rindu dan mengharapkan dia sentiasa berada di sisiku. Ke mana dia pergi? Katanya kerja di luar daerah. Ada escort Tan Sri Amar. Hish kenapa aku curiga pada suami aku.
😘😘
Aku bahagia bila hari ini, suami aku akan menjalankan tanggungjawabnya terhadap aku.
Aku malu bila dia cuba bermain-main dengan wajah aku. Menyentuh bibir aku dan memberi ciuman hangat di situ. Tangannya mula menanggalkan setiap inci pakaian yang dipakai oleh ku. Namun apa yang terjadi amat menyedihkan hatiku.Dalam hubungan batin yang kami lakukan, dia menyebut nama perempuan itu.
"Diya! Puaskan abang!
Hancur hatiku mendengar ucapan dari mulutnya.
😘😘
Dari jauh aku dapat melihat seseorang seperti susuk tubuh orang yang aku kenal. Dia masuk ke dalam sebuah kedai bunga bersama seorang perempuan. Lelaki itu nampak mesra dengan merangkul pinggang perempuan itu. Tapi hati aku berbelah bahagi. Betul ke dia lelaki itu. Aku hanya kenal susuk tubuh lelaki itu. Aku cepat-cepat keluar dari grab yang aku sewa. Aku ke seberang jalan untuk bertemu muka dengan lelaki dan perempuan itu secara berhadapan.
Menunggu beberapa minit akhirnya lelaki dan perempuan itu keluar. Di tangan perempuan itu memegang sejambak bunga mawar merah dan lelaki itu masih merangkul erat pinggang si perempuan. Sesekali lelaki itu mendekatkan wajahnya dengan perempuan itu.
Aku yang menunggu keduanya di luar kedai bunga itu terus menahan mereka dari pergi . Dengan berani , aku menarik hoodie yang menutup kepala lelaki itu dan penutup muka yang dipakai.
Alangkah terkejutnya aku.... Dia benar-benar suami aku....
Ikutilah cerita Cinta seorang Bodyguard dari author.
_______________________________________
Di atas adalah sedikit plot cerita Cinta Seorang Bodyguard. Selamat membaca dan bersabar ye.😘😘
Bab 1
Putera Darwish seorang bodyguard kepada Tan Sri Amar. Seorang yang dingin dan sukar untuk dibawa bicara. Kalau tentang perempuan dia menjadi sosok yang dianggap sombong. Kelukaan dan kesedihan dalam kehidupannya membuat dia menjadi sedingin ais di kutub utara.
Jiwanya kosong semenjak kehilangan seseorang yang sangat dicintainya. Faradiya, tunangannya, anak kepada Tan Sri Amar. Gadis itu menghilang tanpa dapat dikesan oleh dirinya dan keluarga Tan Sri Amar. Mengingatkan kejadian 10 tahun lepas, dia merasa hidupnya tidak berguna lagi.
YOU ARE READING
Cinta Si Bodyguard
RomanceCerita bukan kahwin paksa tapi kahwin dengan kerelaan hati. Kahwin bukan dasar rasa cinta tapi sudah sampai waktunya . Kisah tentang seorang bodyguard dan kisah cintanya. Jom layan cerita baru dari author.