Мама

81 7 6
                                    

- Що?! – вигукнула Еля, обхопивши плечі подруги. – Тебе знудило... кров'ю? Єво!

Мляве тіло Єви безсило скотилося на підлогу. Елі здалося, що дівчина от-от втратить свідомість, і щойно в голові проскочила думка про необхідність покликати на допомогу, як у дверному отворі замайоріла чиясь постать.

- Лишенько! Що тут сталося? – гукнув жіночий голос, і до дівчат наблизилася збентежена Морана.

- Єві погано! Треба щось зробити! Викликати швидку!.. Треба їй допомогти...

- Дівчинко, заспокойся, - мовила жінка, торкнувшись Еліного плеча. – Я про неї подбаю. Ти можеш повертатися до однокласників.

Морана присіла біля Єви та оглянула її обличчя, обмащене червоними плямами. Великим пальцем припідняла повіку, під якою показалася білизна очного яблука.

- Їй потрібно відпочити, я відвезу її додому

- Але ви впевнені, що їй достатньо лише відпочити? – перепитала Еля, спостерігаючи, як жінка бере Єву на руки. – Це точно щось дуже серйозне... Вона може вмерти! Я зараз викличу швидку...

- Я знаю, що кажу, - відрізала вчителька. – Я вже бачила такі випадки. Моя сестра була лікарем, вона натрапляла на подібні симптоми. Нічого серйозного.

Еля хотіла заперечити, проте її увагу привернув несподіваний шурхіт із крайньої туалетної кабіни. Під дверцятами виднілися дві пари ніг, які належали, судячи із взуття, протилежним за статтю людям. Зелені чоловічі кросівки здалися Елі знайомими.

Не виявляючи зацікавленості до людей в кабінці, дівчина побігла до дверей в надії наздогнати вчительку, але Морана з Євою на руках вже встигла зникнути.

На шкільному подвір'ї збиралося все більше людей. Елю турбувало неприємне почуття. Довкілля здавалося гнітючим і тиснуло на свідомість. В коридорі дівчина помітила сестричку. Вона весело метушилася серед своїх однолітків, яких молода жіночка намагалася згуртувати та вистроїти в колону. Із дальнього кабінету почали виходити старшокласники, до яких Еля неспішно попрямувала.

«Що ж, все-таки, могло трапитися з Євою... - міркувала подумки Еля. - Чому її нудило кров'ю? Це якась кровотеча? Сподіваюся, Морана була права, і там справді немає нічого страшного... Але я не вірю, щоб усе було так просто. Що це відбувається останнім часом?»

Кров з молокомWhere stories live. Discover now