Де я..? Що тут роблять усі ці люди..? Ганно, ти де? Ганночко...
"Я тут, любий, я тут."
Ти - не вона... Хто ти?
***
- Єво, проведи друзів до своєї кімнати. Татко напився. Я вкладу його спати, а потім поприбираю зі столу.
- Добре, мамо.
Єва глянула скляними очима на Елю з Адамом та без зайвих слів попрямувала до своєї кімнати. Еля нервово забігала поглядом, з кожною наступною секундою відчуваючи збентеження, що гризло її зсередини. Вона підбігла до подруги та приобійняла її за плечі, немовби захищаючи від чогось невідомого, але безумовно лячного.
- Єво, як твоє самопочуття? - вона спитала тихим голосом, заходячи до кімнати подруги і не відпускаючи її плечі.
- Все гаразд, - монотонно відповіла Єва й сіла на край ліжка.
- Ти сама на себе не схожа, - Еля вмостилася поряд із нею, не звертаючи жодної уваги на Адама, що увійшов до кімнати разом із ними і тепер стояв над ліжком. Еля скрутила пальці ніг, відчуваючи прохолоду від голого ламінату і зі співчутливим зітханням глянула на подругу. - Єво, тобі в кімнату треба якийсь килимок... або капці.
- Мені і так зручно, - коротко мовила Єва. - Я так рада, що мама приїхала, - вже емоційніше сказала дівчина.. - Я так за нею скучила. Я її вже два роки не бачила.
- Кажеш, твоя мама приїхала з Румунії? - втрутився у розмову Адам.
- Так, - кивнула Єва, усміхаючись. - Вона там на заробітках.
Адам прочистив горло, намагаючись приховати явне сум'яття і водночас зацікавленість. Він сухо поставив ще одне питання.
- Відколи вона там на заробітках?
- Я... - Єва застигла, вдивляючись в одну точку. - Я не можу згадати.
Еля ще міцніше стиснула рукою плечі Єви.
- Ти ніби казала, що вона там на заробітках ще з моменту твого народження, - невпевнено мовила Еля. - Хіба ні?
Адам розширив очі, вже не в силі опиратися зацікавленості. Він поставив ще одне питання перед тим, як Єва встигла заговорити.
- То твоя матір приїздить до тебе з Румунії раз на два роки?
- Буває по-різному, - коротко відповіла Єва.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров з молоком
VampiriЖиття двох подруг кардинально змінюється, коли в ньому з'являється загадковий хлопець з червоним волоссям. Тепер дівчат підхоплює вир неочікуваних подій, які, в свою чергу, зароджують небезпеку, загострюють відчуття страху і ставлять під сумнів найг...