Hiçlik'in dehşeti Cho'Gath

140 4 0
                                    

Can:574.4 (+80 seviye başına)

Mana:272.2 (+40 seviye başına)

Saldırı Gücü:61.156 (+4.2 seviye başına)

Saldırı Hızı:0.625 (+1.44% seviye başına)

Hareket Hızı:345

Can Yenileme:8.925 (+0.85 seviye başına)

Mana Yenileme:7.205 (+0.45 seviye başına)

Zırh:28.88 (+3.5 seviye başına)

Büyü Direnci:32.1 (+1.25 seviye başına)




Dünyalar arasında, boyutlar arasında bir yer var. Bazıları burayı Dışarısı olarak bilir, bazılarıysa Bilinmezlik olarak. Gerçekten bilenler ise buraya Hiçlik der. Hiçlik, adının aksine hiçbir şeyin olmadığı bir yer değil; ağza alınamayacak şeylerin, insan aklına sığmayacak korkuların yuvasıdır. Cho'Gath, işte bu Hiçlik'ten doğmuş bir yaratık. Gerçek doğası o kadar korkunçtur ki kimileri adını bile anmaz. Türdeşleri, Runeterra'da kendilerine has bir korku cenneti yaratmak için boyutları ayıran duvarları eşeleyerek bir çatlak, bu dünyaya açılan bir yol arıyorlardı. Bu yaratıklara, Hiçlik'ten Doğanlar denir. O kadar eski ve korkunçlardır ki tarihten tümüyle silinmişlerdir. Hiçlik'ten Doğanların, başka dünyalarda ağza alınmayacak korkunçlukta yaratıklardan oluşan muazzam ordulara komuta ettiği, bir zamanlar Runeterra'dan artık tarihin karanlıklarına gömülmüş, kuvvetli sihirlerle sürüldükleri rivayet edilir.


Bu hikâyeler doğruysa, o zaman hemen arkasından gelen, Hiçlik'ten Doğanların bir gün geri döneceği söylentilerinin de doğru olması gerekir. Şimdi bile, Icathia'da, Cho'Gath'ın varlığını mümkün kılan çağırma ayinlerini çarpıtan karanlık bir güç var. Bu, kin ve şiddetten meydana gelmiş yabancı bir varlık, en gözüpek kahramanlardan başka herkesin korkuyla sinmesine yol açan bir yaratık. Cho'Gath sanki kendi vahşetinden beslenmekte, tıka basa doyarken büyüyüp şişmekte. Daha da kötüsü, zeki... Çoğu kişiyi, böyle bir canavar nasıl kontrol altında tutulur diye kara kara düşündürecek kadar zeki. Neyse ki Lig sihirdarlarının gücü Cho'Gath'ın varlığını, League of Legends (Efsaneler Ligi) ile sınırladı. Sihirdarlar, Cho'Gath'ın Hiçlik'ten Doğanlara has yeteneklerini, Runeterra'nın kaderini belirlemek için kullanıyor. Hiçlik'in Dehşeti, ufacık bir fırsat verilse Runeterra için nasıl bir kader seçeceğini biliyor.


Cho'Gath'ın Lig'den bıkacağı güne eyvahlar olsun.

League Of Legends şampiyonları tanıyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin