Annie
Şeytan Çekici
Yaşadığı yer: Bağımsız
Can:
511.68 (+76 seviye başına)
Mana:
334 (+50 seviye başına)
Saldırı Gücü:
50.41 (+2.625 seviye başına)
Saldırı Hızı:
0.579 (+1.36% seviye başına)
Hareket Hızı:
335
Can Yenileme:
5.42 (+0.55 seviye başına)
Mana Yenileme:
6 (+0.8 seviye başına)
Zırh:
19.22 (+4 seviye başına)
Büyü Direnci:
30 (+0 seviye başına)
Efsane
Lig'in kuruluşundan kısa bir süre önce, tehlikeli Noxus şehir devletinde, Noxus Üst Komutası tarafından yapılan kötülükleri benimsemeyenler de vardı. Üst Komuta, kendini hükümdar ilan eden Prens Rachallion'ın darbe girişimini henüz bastırmıştı ve yeni ... Daha fazlası
Efsane
Lig'in kuruluşundan kısa bir süre önce, tehlikeli Noxus şehir devletinde, Noxus Üst Komutası tarafından yapılan kötülükleri benimsemeyenler de vardı. Üst Komuta, kendini hükümdar ilan eden Prens Rachallion'ın darbe girişimini henüz bastırmıştı ve yeni hükümete muhalefet eden herkesin tepesine binmek üzereydi. Boz Yoldaşlar olarak bilinen, siyasi ve toplumsal olarak dışlanmış kimselerden oluşan birlik, kara büyü sanatlarını öğrenirken komşularını rahat bırakma fikrindeydiler. Bu dışlanmış toplumun lideri evli bir çiftti; Boz Sihirbaz Gregori Hastur ve karısı, Gölge Cadısı Amoline. Birlikte büyücülerin ve aydınların Noxus'tan göçüne öncülük ettiler, takipçileriyle Büyük Duvar'ın ötesinde bulunan acımasız Vudu Diyarı'na ulaşıp oraya yerleştiler. Bazen hayatta kalmak güçleşse de, Boz Yoldaşların kurduğu koloni, çoğu kimsenin hayatta kalamayacağı vahşi topraklarda gelişip güçlendi.
Göçten yıllar sonra, Gregori ve Amoline'in bir çocuğu oldu: Annie. Annie'nin ailesi, kızlarında özel bir şeyler olduğunu daha baştan anlamıştı. Annie iki yaşındayken, koloninin civarındaki taşlaşmış ormanların yırtıcı sakinlerinden olan bir gölge ayısını, mucize kabilinden bir beceriyle etkisi altına aldı. Ayısı "Tibbers" o günden beri onunla; Annie, çoğu zaman Tibbers'ı büyüyle oyuncak ayı şeklinde tutarak yanında taşıyor. Annie'nin soyu ve doğduğu yer, bu küçük kıza muazzam bir büyü gücü veriyor. İşte bu kız, şimdi League of Legends'ın (Efsaneler Ligi) en çok rağbet gören, hatta ailesi elini çabuk tutup kaçmasaydı onları sürgün edecek olan şehir yönetimi tarafından da ilgiyle takip edilen şampiyonlarından biri.
''Annie, Adalet Meydanlarında gelmiş geçmiş en güçlü şampiyonlardan biri olabilir. Büyüdüğünde, yeteneklerinin erişeceği kapasiteyi düşününce, ürperiyorum.''
-- Yüksek Konsey Üyesi Kiersta Mandrake
Arkadaşlar
Amumu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends şampiyonları tanıyalım
FantasiaLeague Of legends Şampiyonlarını En Doğru Şekilde Tanıyabilirsiniz.