Dalgaların Dümencisi Fizz

71 4 0
                                    

Can:558.48 (+86 seviye başına)

Mana:267.2 (+40 seviye başına)

Saldırı Gücü:58.04 (+3 seviye başına)

Saldırı Hızı:0.658 (+3.1% seviye başına)

Hareket Hızı:335


Can Yenileme:8.175 (+0.7 seviye başına)

Mana Yenileme:6 (+0.8 seviye başına)

Zırh:22.412 (+3.4 seviye başına)

Büyü Direnci:32.1 (+1.25 seviye başına)

Efsane

Yüzyıllar önce, sualtında yaşayan eski mi eski bir ırk, denizdeki bir dağın altına gizli bir şehir inşa etti. Düşmanları vardı var olmasına; ama şehir geçilmez bir kaleydi. Sualtı ırkı, bu kalenin güvenli duvarları içinde rahata alıştı. Fizz'de ise böylesi rahat bir yaşam süremeyecek kadar meraklı bir ruh vardı. Tehlikenin cazibesine direnemeyen Fizz'in, bela aramak için şehirden gizlice kaçmak gibi bir alışkanlık edindi. Yaşadığı pek çok macera sayesinde, her tür tehlikeyi kolayca atlatan, yetenekli bir savaşçı haline geldi. Bir gün, Fizz geri döndüğünde şehri terk edilmiş buldu; halkı, Fizz'e nereye gittiklerini açıklayacak herhangi bir ipucu bırakmadan ortadan kaybolmuştu. Artık onu şehirde tutacak hiçbir şey kalmamıştı; Fizz, yıkıntıların arasında büyülü bir zıpkın buldu ve bir başına yola koyuldu.

Küçükken yaşadığı serüvenler sayesinde kazandığı yetenekleri kullanıp hayatta kalarak, okyanusu yıllar boyunca karış karış dolaştı. Nihayet, Bilgewater Limanı'nı keşfetti. Suyun üzerinde de bir hayatın olduğunu öğrenmek onu büyülemişti; kendine hakim olamayarak adayı keşfe çıktı. Fizz, sınır tanımaz bir merak duygusuyla, sonunda istemeden bölge sakinlerinin işlerine burnunu sokup, varlığını belli etti. Yaramazlığıyla kızdırdığı ve onu yakalamak ya da öldürmek isteyen pek çok kişinin hedefi oldu. Köşeye sıkıştığını hissediyordu; Bilgewater'a beslemeye başladığı sevgiye rağmen denize dönmekten başka çaresi yoktu. O rıhtımda dururken, devasa bir ejder-köpekbalığının limana saldırdığını gördü. Fizz, becerikliliği ve yaratığın zaafları hakkındaki bilgisiyle canavarı alt etti. İnsanların takdirini ve saygısını kazanan Fizz, Bilgewater'da kalmaya karar verdi. Yeni evine daha iyi hizmet etmek için League of Legends'a (Efsaneler Ligi) katıldı.

''Dövüş söz konusu oldu mu Bilgewater'ın en tecrübeli denizcileri bile Fizz'in yanında sarhoş muhallebi çocukları gibi kalır. İyi ki bizim tarafımızda.''
-- Miss Fortune, Ödül Avcısı.


AP Build 

Lich Boğan,Rabadon,Sihirbaz Pabuçları,Zhonya,Luden,Hiçlik Değneği

AD Build

Üçlü Kuvvet,Mahvoluş,Sihirbaz Pabuçları,Ruh Gömleği,Randuin,(6. Ne Çıkılır Bilmiyorum)


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

League Of Legends şampiyonları tanıyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin