Tek bir an ona çok pahalıya patlamıştı. Planlama bir ömür boyu sürmüştü. Yozlaşmış imparatorluk onun destekçisi genç prens, çok güvendikleri boş ve anlamsız güneş sembolünün altında kalacaklardı. Kıskançça savunulan ve pintice sunulan ölümsüzlüğün anahtarı sadece ona aitti ve dünyanın gözü önünde çalındı. Mükemmel intikamın tek bir anı sonunda Xerath adındaki esiri serbest bıraktı.
Efendisinin miğferi herhangi bir insancıl ifade ortaya koymuyordu ve sevgiyle oyulmuş metal bu yönde bir cevap olamazdı. Xerath, ruhsuz şahinin yüzüne doğru aynı şekilde gülümsedi, bu gerçek bir mutluluktu. Esaret ile geçirilmiş bir hayat, çılgın bir imparator ve kibirli birisi, tahta karşı gerçekleştirilen oyunlar, lanetli bir arayış zor bile olsa onu tüketen bilgiyi hatırlattı. Tümü bu tuhaf maskeli kişiyi Yükseliş'e iten nedenlerdi.
Sesli bir şekilde dile getirilen her kelime bir saldırıydı: Kumun zamanı seni tüketene kadar kırık bir taşa bağlı kalırken biz yükseleceğiz. Hayır. Artık değil ve asla olmayacak. Seçilen altın efendiler güneşin bağrına basılamayacak ve tanrı olamayacaklar. Bir esir bunu yapacak; basit bir esir, bir zamanlar soylu bir çocuğu kumlardan kurtarma talihsizliğine sahip olan birisi.
Bu günah için Xerath, korkunç ve çıldırtıcı bir vaat ile cezalandırılmıştı: özgürlük. Elde edilemez. Yasaklı. Bu düşünce esirin zihninde canlansa bile ölümle cezalandırılacaktı. Yükseliş, geride kalan et ve kemiklere, onun ruhunun derinliklerine ve içindeki loş pırıltılı hainliğe doğru bakabilirdi. Sonunda, işte buradaydı, canlı kumların merkezinden sürüklenip gelen genç prens tarafından konuşulmaktaydı. Altın Güneş Azir, kölesini ve yeni arkadaşını serbest bırakmaya yemin etmişti.Verilen söz bugüne kadar yerine getirilmemişti. Teşekkür borçlu olan çocuk, onların gerçekleştirdiği etkiden masum bir şekilde habersizdir. Azir, yüzyıllardır uygulanan bir kuralın tersini nasıl yapabilirdi? Gelenekleriyle, babasıyla, kaderiyle nasıl mücadele edebilirdi?
Sonuç olarak, genç imparator sözünü tutmadığı i bunları tamamen kaybedebilirdi.
Bu yüzden, Xerath yükseltildi ve eğitildi, neticede Azir'in sağ kolu oldu ancak asla özgür bir adam olamadı. Verilen söz, önceden olduğu kişi ve yaptıkları nedeniyle yutuldu. Küçük, basit ve hayatı için doğru olan bir şeyi göz ardı etmek ile Xerath her şeyi, onu göz ardı eden şeylerin tümünü, hak ettiği her şeyi geri almaya karar verdi: imparatorluk, Yükseliş ve özgürlüğün mutlak en saf hali.
Görkemli Yükseliş Kürsüsüne doğru atılan her ileri adım ile kendisini imparatorun arkasına yerleştirdi ve etrafı sözde Shurima'yı korumak ile görevli olan beceriksiz gözcüler tarafından kuşatılmıştı. Xerath, şok olduğu bu durum karşısında bilinmeyen bir hafiflik hissetmişti. Bu mutluluk muydu? İntikam mutluluğu getirmiş miydi? Etkisi tamamen fizikseldi.
Tam o anda, ona acı çektiren sinir bozucu altın zırhlı ona acı çektiren şeyi durdurdu. Döndü ve Xerath'a doğru yürümeye başladı.
Biliyor muydu? Böyle bir şey nasıl mümkün olabilirdi? Bu saplantılı ve şımarık çocuk? Bu dürüst, bu hatalı yardımsever imparatorun elleri en az Xerath'ın elleri kadar kirli miydi? Bilseydi bile sürmekte olan öldürücü darbeler karşısında duramazdı.
Xerath, beklenmedik her olayı planlamıştı. Rüşvet vermişti, öldürmüştü, yenmişti ve yıllarca bunları çizmişti. Hatta Nasus ve Renekton kardeşleri bile bu olaydan uzak tutmayı başarmıştı ancak planları arasında bu yoktu...
Altın Güneş, Çölün Merkezinin Sevgilisi, yakında Yükseliş'e katılacak olan Shurima'nın imparatoru, miğferini çıkardı, gururlu kaşlarını ve gülümseyen gözlerini gösterdi ve onları en eski ve en güvenilir arkadaşına çevirdi. Kardeşlerin sevgisinden, arkadaşların sevgisinden, kazandığı zorlu mücadelelerden, diğerlerinin kayıplarından, gelecekten ve son olarak... özgürlükte söz etti.
Xerath'ı kuşatan gardiyanlara silahlarını indirmelerini ve hareket etmelerini emretti.
Genç prens biliyordu. Xerath'ın planları tamamlanmış mıydı?
Ancak zırhlar içerisindekiler onu saygıyla selamlıyorlardı. Onlar için bir tehdit yoktu, onu onurlandırıyorlardı. Onu tebrik ediyorlardı.
Hepsi özgürlüğü içindi.
Nefret ettiği efendisi onu özgür bırakmıştı, herkes kurtarılmıştı. Zincirlenen herhangi bir Shurimalı kalmamıştı. Azir, halkını serbest bırakarak bir insan gibi davranıyordu.
Bir araya getirilmiş kitlelerin haykırışları Xerath'ın sahip olması gereken cevapları bastırıyordu. Azir miğferini giydi ve kürsüye doğru yürüdü, görevliler onu asla gerçekleşmeyecek olan tanrılık için hazırladılar.
Xerath, tek parça olan Güneş Kursu'nun göesinde durdu, imparatorluğun yok edici sonunun birkaç saniye ötede olduğunu biliyordu.
Çok geç arkadaşım. Çok geç kardeşim. Hepimiz için çok geç.(Efsaneler Ligi Adlı Siteden Alıntıdır)
Yazardan Not: Vote Atmayı Unutmayın Ayrıca Bir Okuyucum İstemişsi :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends şampiyonları tanıyalım
FantasiaLeague Of legends Şampiyonlarını En Doğru Şekilde Tanıyabilirsiniz.