Хусог:Чи хэн бэ?
Юнги:Яах гээд байгаа юм бэ? Чи намайг өчигдөр бараг л... Ойлгож байгаа биз дээ? Би одоо унтмаар байна!
Хусог:Би...би чамтай унтчихсан юмуу?
Юнги:Үгүй ээ. Би чамтай унтсан!
Хусог:Наадах чинь ялгаатай юмуу?
Юнги:Юуг нь гайхаад байгаа юм бэ? Тиймээ би ч чамтай чи ч надтай унтсан. Чи бид хоёр унтчихсан. Хэрвээ тэгээгүй байсан бол зочид буудлын орон дээр нүцгэн нэгнээ тэврээд хэвтэж байхгүй биздээ?Өөр рүү нь нүдээ эргэлдүүлж байснаа толгой сэгсрэн орноос босон нүцгэн биен дээрээ шууд түүний подвалкыг өмсөх цав цагаан залууг харах Хусог огцом босохдоо ар дагзаараа өвдөх өвдөлтөө шүд зуун намжаав.
Хусог:Арай ч... Арай ч дээ! Согтуудаа хүнтэй хонохгүй гэсэн хүчтэй баримтлал минь алга болчихлоо! Новш гэж. Гомдмоор юм. Шал танихгүй нэгэнтэй шүү.
Юнги:Согтуу гэнээ? Уучлаарай өөрийгөө согтуу байсан гэж бодож байгаа юмуу? Чиний наад хатуу баримтлалыг сүйтгэсэнд уучлаарай! Надтай унтах гэж амьдралын төлөвлөгөөнд чинь байгаагүйд харамсаж байна. Энэ байдлаас чинь харахад өчигдрийн явдлаа чи огт санахгүй байгаа бололтой.Юнги уртаар санаа алдсаар шалаар тарсан хувцаснуудаа түүж өмсөөд гарахаар үүд рүү дөхөхдөө одоо ч орон дээр шал руу ширтэн суух Хусогийн урд зогсоод гартаа атгасан байх түүний подвалкыг нь нүүр рүү нь шидчихээд гараад явчихав. Хусог өнөөх залуугийн шидсэн өөрийнхөө подволкыг аван өмсөхдөө амандаа үглэн орноос өндийн огт санахгүй байгаа шөнийг өнгөрүүлсэн уг буудлаас гарахаар яарах бол буудлын үүдэнд маш олон жил бөгж зүүснээс болж үүссэн үү гэмээр тод мөртэй хуруугаа ажиглан санаа алдан зогсохдоо Юнги мөн амандаа бувтнах аж.
Хусог:What the helll! Тоглоод байна уу? Согтуу байхдаа танихгүй хүнтэй унтчихаад юунд уурлаад байдаг байнаа! Гэхдээ тэр мөрөн дээрх хазуулсан сорвыг санах ч юм шиг. Зааа мэдэхгүй ээ мэдэхгүй. Хурдхан эндээс явья.
Юнги:Согтуу гэнэ шүү? Хөгийн амьтан чинь. Чи танихгүй байж магадгүй ч би тийм биш. Тиймээ! Нэг удаагийн новшийн алдаа болохоор дахиж хэзээ ч таарахгүй байцгаая хоёулаа.
ХХХ:Хөөе хайраа!Чи юу бодоод байгаа юм бэ?
Хусог гэнэт дагз руу нь алгадах чангахан цохилтыг мэдрэхдээ нүдэнд нь одоо ч харагдах өнөөх залуугийн сорви сарних шиг болж хажууд нь бараг л шалдан байх найз бүсгүйгээ анзаарах шиг болов.
Хусог:Яагаад цохиод байгаа юм бэ?
ХХХ:Би саянаас хойш чиний урдуур хойгуур чинь нүцгэн шалдан баахан явлаа. Өмнө нь намайг ингэвэл бараг барьж идэх гээд л байдаг байсан байж. Одоо болохоор хоосон хана ширтээд л шүлсээ залгиад байх юм? Миний үнэр чамайг өдөөж чадахаа больчихсон юмуу ммм?
Хусог:Аан чи нүцгэн байгаад байгаа юмуу?