Jeon Jungkook💘Park Jimin -хэсэглэл 1-

5 2 0
                                    



Jungkook:Хонгор сүйт залуу минь сэрээрэй?

Jimin хайртынхаа хоолойг сонсоод л сэрвэгнэн нүдээ нээж дээрээс нь харан суух Jungkook-ийг шууд хүзүүдэн тэврээд өөр дээрээ унагаав.

Jimin:Бидний гэрлэх өдөр.
Jungkook:Тиймээ хонгор минь. Өнөөдөр бидний хуримын өдөр.
Jimin:Хүсэн хүлээсэн өдөр ингээд болчих гэж.

Jimin Jungkook-ийн уруул дээр нь зөөлөн үнсээд ханан дах цагийг харан дуу алдав.

Jimin:Гэхдээ хайраа? Дөнгөж үүр цайж байгаа юм байна. Ийм эрт яах гэж?
Jungkook:Миний хайр чи манай гэр бүлийг эртний уламжлалаа хатуу чанд баримталдаг гэдгийг мэднэ шүү дээ.
Jimin:Би мэднээ. Танайд ирснээс хойш би өдөр болгон ганцаараа унтаж байна.
Jungkook:Уучлаарай хайр минь.
Jimin:Уучлалт гуйх зүйл байхгүй ээ. Танай 500 жилийн түүхтэй тоглоомын хаант улс гэгддэг гэр бүлийн нэг хэсэг болох гэж байгаадаа багахан баяртай байнаа.

Jungkook:Багахан гэнээ? Чи минь үнэхээр өгөөмөр шүү.
Jimin:Тийм шүү.

Jungkook Jimin-ний хүзүү рүү шигдэн үнсэх хазахын хооронд оролдоход Jimin гижиг нь хүрэн чанга инээнэ. Энэ үед хаалгаар Mrs.Jeon шууд орж ирэн инээмсэглэхэд Jimin сандран Jungkook-ийг түлхээд өөрөө өндийн суув.

Jimin:Эгчээ? Бишээ хадам ээжээ? Үгүй ээ ээж?
Mrs.Jeon:Зүгээр дээ хүү минь. Босоогүй байхад нь ороод ирлээ. Уучлаарай.
Jungkook:Зүгээр ээ ээж. Бид хоёр яг босох гэж байлаа.
Mrs.Jeon:Өглөөний хоол болчихсон. Бас хоолны дараа хуримын бэлтгэлээ хийх болохоор цаг бага байна. Буугаад ирээрэй.

Mrs.Jeon Jimin Jungkook хоёрын үсийг илэн гарахад улайх хацраа сэвшээр үлдэх Jimin гялс нүүрээ дарав.

Jimin:Сая юу юу гээд хэлчихвээ? Ичмээр юмаа.
Jungkook:Заа хайраа. Зүгээр дээ. Түүнийг заавал ээжээ гэж дуудах шаардлага байхгүй.
Jimin:Юу? Юу гэсэн үг юм? Чамтай гэрлэж байгаа юм чинь ээж гэх нь зөв шүү дээ.
Jungkook:Магадгүй ээ.

Jungkook Jimin-ий энгэрээс татан гар дээрээ тэврээд ариун цэврийн өрөө рүү алхана.

Jungkook:Хайраа бид заавал гэрлэхгүй байсан ч болно. Зүгээр л эндээс чимээгүйхэн явчихаж болно.
Jimin:Саянаас хойш юу яриад байгаа юм бэ?
Hoseok:Найз залуугийн чинь зөв байж магадгүй шүү! Энэ бол боломж.
Jungkook:Хөөе Hoseok ах. Энд юу хийж байгаа юм бэ?
Hoseok:Нууц хонгилоор л. Би зүгээр сойзоо энд орхичихож. Та хоёрыг ирэхээс өмнө би энэ өрөөнд байсан юм.
Jungkook:Бид ирээд олон хонож байна.
Hoseok:Би үнэхээр орхичихсон л юм чинь. Нээрээ хүргэн дүү? Манай хатуу хариг уламжлалтай галзуу гэр бүлд тавтай морил.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oneshot •Bangtan•Where stories live. Discover now