selepas tamat sesi orintasi semalam, Lizzy, Irene dan Jihyo ketiduran di dalam bilik meeting. Penat tak habis gamaknya. Nasib baik harri ini hari minggu. Jadi tiada class dan mereka semua bebas untuk berjimba cucuk langit.
Tap ! Tap ! ap ! Bunyi kepboard yang di tekan olh suga juga tidak dapat membangunkan tiga gadis ini. apa nak jadi lah anak dara tidur smpai ke hari siang.
" Guys aku bawak makanan." Riang hti Rapmon masuk.
Gedegang ! Bunyi pintu secara kasar di buka.
" Macam nak tercabut jantung aku. Siot betul." Suga menggurut lembut dada .
" Perlahan lah sikit hawau." Jihwan masuk dengan tangan membawa beberaa helai selimut kecil.
Jihwan menghampiri Irene dan menyelimuti tubuh kecil Irene dengan selimut bercorak spongebob. Bantal kecil yang menjadi pengalas kepala Irene di tolak tepi. Jinhwan menjadikan peha nya sebagai pengalas. Irene bergerak sedikit kerana tidurya agak terganggu.
" Kau selimutkan Lizzy." arah Jinhwan sambil memberi selimut ke RapMon.
RapMon tidak membantah. Selimut di capai. Tubuh genit Lizzy yang sedang tidur meringkuk di sofa 2 seater di selimut perlahan. rapMon tidak mahu tidur Lizzy terganggu.
Satu lagi selimut RapMon menutup tubuh Jihyo. Mata RapMon melihat kesan yang terdapat di leher Jihyo.
' Luka baru.' Getus hati RapMon.
" erg! " Jihyo menggerang sambil menukar posisi tidurnya.
" Jangan ganggu Jihyo. Biarkan dia tidur." perlahan suara Suga.
Tanggannya masih lincah menaip di laptopnya. sesekali cermin mata Suga di betulkan.
" kau rasa kita semua akan selamat ke ?" Perlahan RapMon bersuara.
Suga memberhentikan jari jemarinya. matanya melihat ke arah RapMon. Tahulah Suga yang RapMon merisaukan keadaan sekarang dan keselamatan mereka semua. King Of Disaster. Bukan sengaja nama gelaran itu di panggil.
Jinhwan meramas lembut rambut Irene. Sugguh dia sangat mencintai wanita di pangkuan. Jika tanpa Irene kemungkinan hidupnya sudah musnah. Jihwan sambut berkorban nyawa utuk wanita yang di cintai. Cukuplah kcederaan yang di alami Irene sewaktu ketika dahulu. Hampir jahanam hidupnya.
" Bertapa banyak orang yangbtak berdosa depan aku ni dah berkorban ?" Soal RapMon.
Suga tidak menjawab. Dibiarkan soalan RapMon berlalu pergi seperti angin.
" Aku terhutang budi dengan korang semua. Terutama..." Jihwan tidak bersuara.
" Kita semua akan okey. Percayalah." V masuk ke bilik meeting bersama Jhope.
Langkah kaki V terus bergerak ke arah RapMon dan Jihyo yang ketiduran. V paham akan kerisauan rapMon. Lagi lagi kerisauan RapMon pada Jihyo yang merupakaan life savernya.
"Rap. Jihyo lebih kuat dari apa yang kita tahu." V menepuk lmbut bahu sahabatseperjuangan.
V mnggendong Jihyo menuju ke bilik ke dua. Diletakkan Jihyo di atas katil. Kotak first aid di buka. V menggeluarkan beberapa ubat untuk merawat kesan luka di leher Jihyo.
" Masa kita semakin suntuk V." Jihyo membuka mata.
V tidak menjawab. Tanggannya lincah menggubati leher Jihyo. Baju Jihyo diselek. V menggelus lembut belakang Jihyo. Bertapa banyak nya kesan luka dan lebam baru yang muncul. Menitik air mata jantan V. Dikesatnya cepat.
' Betul . Berapa banyak lagi sengsara yang kau rasa Hyo?' getus hati V.
" Kau tahu, aku nak rasa walaupun sekali. Apa rasanya nikmat tidur. ergh!" Rengek kesakitan Jihyo saat ubat di tangan V menggenai kulit badannya.
YOU ARE READING
COMING FOR YOU
FanfictionBagaimana jika ini terjadi ? Polis yang korup. Lawyer dan Judge yang kotor. Kawan yang berpaling tadah. Song jihyo mencari adiknya selepas 10 tahun. V cuba menggenal dirinya selepas kematian ibunya. B.I hilang arah tuju selepas mengetahui kisah sila...