Tik tik tik
Terdengar gema air yang menitis jatuh ke lantai yang kotor. Suasana bilik terasa kusam dan busuk.
Hanya berdasarkan satu lampu kecil untuk menerangi cahaya bilik. Dua orang lelaki berdiri tegap memantau bilik daripada luar.
Di ruang rengah bilik terdapat satu sangkar besar yang boleh memuatkan 2 ekor harimau.
" Bodoh. keluarkan aku. Jantan tak guna !" Terdengar makian daripada dalam sangkar.
" Humm kau patut buat apa yang aku suruh. kalau tidak takkan hidup kau merana." Garau satu suara membalas makian tadi.
" Kau jangan ingat aku akan ikut cakap kau. tak guna."
" Apalah sangat perempuan lemah dan bodoh macam kau ni boleh buat.Hahahahah" Sindiran lelaki itu membuatkan manusia di dalam sangkar berasa marah.
" Lebih baik kau berhati hati. Hahahahahha. nyawa kau takkan lama lagi kena tarik. hahahahahah" Perempuan dalam sangkar ketawa besar.
" duh... Kau ingat anak kau boleh selamatkan kau ke ? Jangan berangan Park Bom." Lelaki itu mendekat dengan sangkar.
Puihh. Diludahnya tepat menggena muka Park Bom.
" Kalau suami kau aku boleh tamatkan riwayat mustahil anak kau aku tak boleh habiskan." Lelaki itu mengesat bibir menggunakan. ibu jari.
" Jangan riak. Kau tak tahu apa yang aku tahu. Hati hati." Park Bom memberi amaran.
" Hahahahahhaha. kalau kau mati lagu bagus " Park Bom menggetuk kuat sangkar besi menggunakan tangan dan kepala.
" Mati mati mati." Berulang kali Park bom menjerit mati sesekali.menarik rambutnya yang mengerbang macan pontianak.
" Baru sekejap dah gila pompuan sial ni duduk dalam sangkar. kesian. Anak beranak menyedihkan."
" Tidak." Jihyo menjerit sekali gus terjaga dari lena.
" Sekali lagi. Apa benda yang jadi?"
Peluh di dahi dikesar menggunkana tapak tangan. Diperhatiakan sekeliling bilik sewanya.
Sunyi. sepi. menyedihkan.
" Kalau hari hari macam ni boleh mampus aku tak cukup tido."
Jam di di meja sebelah katil menunjukkan tepat pukul 1 pagi. Tekaknya terasa kelat.
Dalan keadaan terpaksa Jihyo turun dari katil mencapai botol.mineral.
Kosong.
" Mang aii. time aku separuh nyawa haus boleh pulak air tak ada." Kesal suara Jihyo.
" Mari lah kaki rajin ke mini market." Jihyo bercakap seorang diri.
Sweater merah dicapai kemudian dia berlalu keluar dengan muka separuh siap.
Jihyo sengaja menggunakan jalan belakang taman yang gelap tetapi dekat dengan kedai.
Anak matanya ligat memerhatikan beberapa anak muda sedang asyik bermain basketball antara satu sama lain.
Jihyo berhenti di celah celah pokok yang mampu menghadangnya daripada pandangan orang.
Kedua belah tangan di masukkan ke dalam poket sweater.
" Youre getting better and handsome." Jihyo tersenyum. kecil kemudian berlalu pergi.
" Huh"
" Oii kau sambut bebetul la Donghyuk. Main macam pondan lah." Marah Bobby sambil mengejar bola yang terlepas daripada gengaman Donghyuk.
" Kau berangan ke? Serius la doh." Jimin melibat baju yang basah dengan peluh.
YOU ARE READING
COMING FOR YOU
FanfictionBagaimana jika ini terjadi ? Polis yang korup. Lawyer dan Judge yang kotor. Kawan yang berpaling tadah. Song jihyo mencari adiknya selepas 10 tahun. V cuba menggenal dirinya selepas kematian ibunya. B.I hilang arah tuju selepas mengetahui kisah sila...