Pov Bella
Eindelijk, school is uit. Eten, thuis kan ik eten! Jacob, die naast me loopt, grinnikt. Ik geef hem een por in zijn zij. Dan legt iemand zijn hand op mijn schouder, een koude had. Ik verstrakt, maar als ik de tintelingen voel ontspan ik. Het is Edward. 'Heeii' zeg ik terwijl ik omdraai. Hij glimlacht. Oh damn, hij is echt hot! Zwijmelt Faith. Ik grom als antwoord. 'Waarom grom je naar me?' Vraagt Edward. 'O, shit. Deed ik dat hardop?!?' Hij knikt. 'O, sorry. Faith was vervelend' ik ben niet vervelend! Gilt Faith verontwaardigd. Ja dat was je wel. Antwoord ik. Ondertussen is Jacob in de auto gesprongen. 'Ga maar, ik ren wel' zegt ik Jacob. 'Doe geen domme dingen Bella' antwoord hij terwijl hij wegrijdt. 'Ik wil je iets vragen' zegt Edward. Ik knik. 'Eeeehh....' 'je wil vragen of je mijn wolf mag zien en of ik mee ga naar je ouders. Toch?' Vraag ik er onschuldig achteraan. 'Gedissst' roept Emmett gierend van het lachen. 'Toch?' Dring ik aan. Hij knikt. 'Hoe weet je dat?' 'Laten we zeggen dat ik de gave van mijn mate heb gekopieerd. Wij weerwolven krijgen nou eenmaal ook nog de gave van onze mate, als die er een heeft.' 'Maar is dat oké? De dingen die ik wou vragen bedoel ik.' Ik knik ter geruststelling. 'Ik wil je best een lift geven, alleen ik denk niet dat mijn broers en zussen dat zo leuk vinden.' 'Maakt niet uit ik ren wel.' 'Maar het regent' protesteert Edward. 'Edward, ik ben niet van suiker, ik smelt niet en ik ben geen watje als je dat soms dacht.' Ik draai me om en ren de bossen in, op weg naar La Push en Edward achterlatend. Het is jammer dat ik hem niet in La Push uit kan nodigen, aangezien dat dat toch mijn tweede thuis is...
JE LEEST
What if Bella was a werewolf?(Dutch)(5sos/twilight fan fiction )
Fanfictionbella is verhuist naar forks, waar haar vader woont. bella is op haar 15e getransformeerd en daarom hoort ze bij de quilleutes. ja, je leest het goed, ze is een weerwolf. dan vindt bella haar mate...