8

627 42 4
                                    

pov Bella


Als we binnen komen vliegt Alice me om de hals. Ze laat snel los als ze Edwards gezicht ziet. 'sorry' giechelt Alice. Ik grijns. Dan komen Jasper, Emmett en Rosalie de kamer binnen. Jasper schenkt me een glimlach en Emmett grijnst naar me. En Rosalie? Rosalie werpt me een vernietigende blik toe. Ik had ook niet anders verwacht. 'Ben je niet bang van ons?' vraagt Emmett. Ondertussen zijn Carlisle en Esmé er ook bij komen zitten. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben niet bang van jullie.' Emmett en Edward kijken me nieuwsgierig aan. 'Waarom niet? We kunnen je in 1 minuut leegzuigen.' zegt Edward. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb vampiers vermoord. Als ik wil kan ik 1 van jullie in ongeveer 1 minuut stuk scheuren.' 'Wie was de laatste de je vermoord hebt?' vraagt Carlisle. 'Victoria. Sam, Jacob en Jared hebben Laurent vermoord. Quil, Embry en Paul hebben James vermoord en ik Victoria.' 'Helemaal alleen?!' vraagt Edward met grote ogen. 'Ja, Seth en Leah rende te langzaam om mij bij te houden, dus heb ik het alleen afgehandeld.' 'Mag ik zo meteen je wolf zien?' vraagt Edward. Ik knik, sta op en pak zijn hand. Rosalie kijkt me walgend aan, als antwoord op haar gezicht steek ik mijn tong uit. Als we buiten zijn komt Alice naar buiten met een stapeltje kleren. 'ik neem aan dat je dadelijk wat nieuwe kleren nodig hebt' giechelt ze.

What if Bella was a werewolf?(Dutch)(5sos/twilight fan fiction )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu