10

505 36 1
                                    

pov Edward


Waarom moet Emmett nou alles verpesten. Ze was lekker warm, warmer dan ik ooit ben geweest. Emmett grinnikt als hij ziet dat Bella haar shirt aandoet. 'ik dacht al dat ik zoiets hoorde' grijnst Emmett. Ik schud mijn hoofd. 'Maar daarvoor kwam ik niet. bella, er is telefoon voor je. Het is Sam, je alpha.


pov Bella


O nee, niet Sam. Ik knik. Ik pak de telefoon aan en loop naar beneden. 'wat is er Sam?' 'Blijf je daar slapen?' Edward, die ondertussen in de deuropening is komen staan, knikt. 'Ja.' 'Nee, je komt naar La Push.' 'Nee Sam. Jij en ik weten allebei dat je niet voorbestemd bent om de alpha hoort te zijn, IK ben voor bestemd om de alpha te zijn niet jij.' 'Je gaat NU weg bij die bloedzuigers!' 'Nee, dag Sam!' schreeuw ik nog voordat ik de telefoon ophang. Ik draai me om en dan zie ik iedereen in de deuropening staan. Ze kijken me allemaal sprakeloos aan, vooral Edward. Ze hebben het gehoord, ze hebben het gehoord. Is het enige wat ik denk als ik me omdraai en het huis uit ren. Als ik bij het trapje ben spring ik, terwijl ik spring verander ik in mijn wolf. Ik draai me nog één keer om, ze staan allemaal voor het huis te kijken. Dan ren ik terug, naar de grens, daar kunnen ze me niet achterna komen...

What if Bella was a werewolf?(Dutch)(5sos/twilight fan fiction )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu