နမ်ဂျွန်းနိုးတော့သူ့ရင်ခွင်ထဲမှာနှစ်ခြိုက်စွာအိပ်နေတဲ့အချစ်လေးကြောင့်ပြုံးလိုက်မိတယ် သူ့မနက်ခင်းလေးကအချစ်နဲ့စတင်ခဲ့တော့ပိုကောင်းပီထင်ပါရဲ့...
nj-ကိုအချစ်ကိုမချစ်ဘူးလို့ထင်နေတာသိပါတယ် ဒါမယ့်ကိုမင်းကိုသိပ်ချစ်တာ...မွ~
အိပ်နေတဲ့အချစ်လေးရဲ့နဖူးပြေပြလေးကိုနမ်းပီးတင်းနေအောင်ဖက်ထားလိုက်တယ် ဒီလိုအမြဲတန်းနေချင်တယ်အချစ်ရယ်...ဆော့ဂျင်ကတော့အိပ်နေတာများသိုးလို့...
hs-ဟျောင်း!!!
nj-ရှူးးးး
အော်ခေါ်ပီးအခန်းထဲဝင်လာတာကြောင့်နမ်ဂျွန်းမှာအမြန်ပါးစပ်ပိတ်ဖို့ပြလိုက်ရတယ်
hs-မနိုးသေးဘူးလား ဟျောင်းက...
တိုးတိုးလေးမေးလာတယ် နမ်ဂျွန်းကတော့သူ့အချစ်ကိုဖက်ထားတာမလွှတ်သေးပဲခေါင်းပဲညိမ့်ပြလိုက်တယ် ဒါမယ့်လဲပြဲလန်နေတဲ့ ဟိုဆော့လေးရဲ့အသံကြောင့်ဆော့ဂျင်မှာလှုပ်စိလှုပ်စိဖြစ်လာတယ်...မျက်လုံးဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ဂျွန်းရဲ့ရင်ခွင်ထဲရောက်နေတာကြောင့်ပြန်ဖက်ပီးအိပ်ဖို့ပြင်လိုက်ပေမယ့်ခြေရင်းဘက်မှာရပ်နေတဲ့ဟိုဆော့ကြောင့်ထထိုင်လိုက်တယ်...အဲ့တာတောင်ဂျွန်းကသူ့ကိုခါးကနေဖက်ထားတုန်းလေ...ဂျွန်းတယောက်ဘာဖြစ်နေပါလိမ့်??
sj-ဆော့ကီးလေး အစောကြီးကျောင်းသွားမလို့လား
ကျောင်းဝတ်စုံနဲ့လာတာကြောင့်မေးလိုက်တယ်
hs-ဟုတ် လမ်းမှာမနက်စာဝင်စားချင်လို့လေ
sj-အော် အခုဘာဖြစ်လို့လဲ
hs-ဟင့်အင်း ဂျောင်ကုဟျောင်းကလာနှုတ်ဆက်ခိုင်းလို့...
sj-ဘယ်လို!!!
jk-ဟိုင်းးမိုင်ဖရန့်...
သကောင့်သားကလူအိပ်နေတာကိုသိသားနဲ့တမင်လာနှောက်မှန်းသိလိုက်တယ် အခန်းဝမှာလာရပ်ပီးလက်ပြနှုတ်ဆက်နေတဲ့ကောင်ကိုစိတ်ရှိတိုင်းသာဆိုရိုက်သတ်ပစ်ချင်တာ...
sj-ရားးးယုန်ရုပ်နဲ့ခွေးကောင်!!!!
ဒေါသထွက်ပီးအော်လိုက်တော့ဟိုကောင်မှာဟိုဆော့ကိုခေါ်ပီးထွက်သွားတယ် လူကအိပ်ကောင်းနေတာကိုလာနှိုးခိုင်းတဲ့အကောင်...
YOU ARE READING
Sweet Revenge
Fanfiction#namjin #owncreation cover photoလုပ်ပေးတဲ့အမကိုကျေးဇူးအရမ်းတင်ပါတယ်