Çadır - Oyun (7.Bölüm)

101 3 6
                                    

...Hatırlatma...

Bu kadar da olmazdı yani Nuray'a 'sen bittin' bakışını gönderdikten sonra Emre'nin yanına oturdum.

Hocamın yanıma gelmesiyle kulağımı ona doğru yaklaştırdım.

''Bahar, sana zahmet olmazsa kalkıp otobüsteki arkadaşlarının telefon numaralarını bu kağıda yazabilirmisin?

''Yazarim tabii''

Ayağa kalktım en önlere giderek arkadaşlarımın telefon numaralarını teker teker aldım bitirincede kağıdı hocaya teslim ettim ve yerime oturdum.

''Senin numaranıda öğrenebilirmiyim?

''Iııı haberleşmek için mi Emre?''

''Yani evet kaybolma yoksa'' İkimizde gümüştük.

''Vereyim ozaman kaybolursam kim bulacak beni?'' Sırıtmama sebep olan bu sözler... Benden mi çıkıyordu?

Ve..O ŞARKI! TAYLOR SWİFT- BLACK SPACE

''Şoför abi ses aç ses!!'' Biz kendimizi kaptırmış çoğumuz şarkıyı bağıra bağıra söylüyorduk.

''Nice to meet you''

''Where you been?''

'' I could show you incredible things''

''Magic madness heaven sin''

'' Saw you there and I thougt oy my god''

''Look at that face you look like my nixe mistake.''

''Love's a game wanna play''

''New money suit and tie''

''I can read you like a magazine''

''Aint funny rumors fly''

''And I know you heard about me''

''So they let's be friends.''

''I'm dying to see how this one ends''

''Grab your passport and my hand''

''I can make the bad guys good for a weekend''

''So it's gonna bi forever''

'' Or it's gonna go down in flames''

''You can tell me was wort the pain...''

Şarkımız biter bitmez kamp alanına gelmiş bulunuyorduk. Otobüsten yavaşca indim. Bavulumu aldım ve arkamı döndüm.

''Burası muhteşem''

...Devam...

Bütün herkes otobüsten indikten sonra ben hala şaşkın bakışlarla etrafı süzüyordum. Çünkü etraf ormanlık alan yani, evet doğal olarak kampa geldik ormanıda geçtim tam karşımızda müdirenin dediği gibi deniz bizi karşılıyordu.

Deniz'in rengini uzaktanda olsa görebiliyordum. Berrak..mavinin tonları...huzur... hepsi bir aradaydı sanki. Çaresizliğimi paylaştığım zamanlar gibi.

Etraftan gelen türlü türlü kuşlardan çıkan değişik sesler ve o kuşların oluşturdukları meledili şarkılar... Beni benden almaya yetiyordu.

Okullar tatil olduğundan beri içim içimi yiyor, çok sıkılıyordum. Bazen kapının önünde oturuyor o küçük sevimli çocukların oynadıkları oyunları yaptıklarını seyrederdim.. Tıpkı benim çocukluk günlerimdeki gibi.

'Evet' dedim alan geniş..huzur bol.. eğlence...bunların hepsi bir aya yakında olsa beni bekliyor olacaktı.

''Bahar yürümeye ne dersin arkadaşım?'' Nuray'ın söyledikleri karşısında herkes kendini gülmemek için zorlasada birinden gelen kahkaha sesi kendini gülmek için tutanların bırakmasına sebep olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Bahar AkşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin