Hazırlık (6.Bölüm)

94 4 2
                                    

Multimedia ; Bahar

..Hatırlatma...

Okulun kapısından girdiğimde özlemiş olduğum okuluma şöyle bir göz attığımda...okulda geçirdiğim günler aklıma geldi.

''Bahar! Bahar burdayız canım''Sesin nereden geldiğini çözmeye çalışırken Nuray'ı görmemle adımlarımı ona doğru götürdüm.

''Burcu sende mi? Büşra? Enes? sizdemi geliyorsunuz?

Hepsi bir ağızdan

''Evet'' hepsine teker teker sarıldıktan sonra yanıma birinin geldiğini fark ettim.

''Selam hoş geldin, Bahar bak buda sınıfımıza yeni teşrif eden arkadaşımız''

Kafamı çevirmemle hayır hayır bu kadarda olmaz detirten bir durumla karşı karşıyaydım

Tesadüfmüydü her şey?

...Devam...

Yani benim kadar şok geçiren birisi olsaydı sanırım hayata gözlerini yumuyor olurdu.

Emre'nin benim yanımda ne işi var? Onunla aynı sınıftamıyız? Onlarıda geçtim onunla aynı kampa mı gidiyoruz? Of! Allah'ım çıldırmak üzereyim bu çocuk sanki beni takip ediyor...Ne kadar uyuzluk varsa bunda! Sanki başka sınıf kalmadı! ''İç Sesim'' böyle diyor olsada gözlerimin önünde gidip gelen eller görünce irkilerek arkadaşlarım ve Emreye döndüm.

''Merhaba Bahar'' Emre'nin bana 'Bahar' demesiyle arkadaşlarımın bana çift göz değilde dört gözle baktıklarını anlayabiliyordum.

Nuray'ı görmemele zaten 'Bu çocuk seni nerden tanıyor?' bakışını atıp duruyordu.Ben bu bakışlardan ve sorulardan kurtulmak için bir çözüm bulmuştum sanırım.

''Nuraycım sen bana az önce Bahar diye bağırmadın mı? Ondan seslenmiştir. Ha çok merak ediyorsanız söyleyeyim evet biz Emreyle tanıştık.

''Merhaba Emre, nasılsın?''

''Ooo siz ne ara tanıştınız?'' Sonradan yanımıza gelen biri söylemişti bunları. Emre bu soruyu soran kişiye böyle bir soru sorduğunun için 'seni döveceğim' bakışı atıp duruyordu. Emre'nin yanındakine inanamıyordum. Emreye çok benzettiğim çocuğun burda ne işi vardı? Yoksa! oda mı bizimle kampa geliyordu? Kendimi bu sorularla yiyip kemirmemek için konuşmaya başlayan ben olmuştum.

''Evet biz tanıştık da? Seninlede tanıştığımızı hatırlıyorum?'' Gözlerimi Emreye çevirmemle bize kızgın bakışını eksik etmiyordu resmen. Bana o saçma gelen gülüşünü istediğim kesindi. Çünkü kaşlarını çatması bile ortamı germeye yetiyordu.

''Ben Emre'nin kardeşi Emir. Evet seninlede tanıştık adın Bahar mı? Sanırım bunlarda arkadaşların?'' Nurayları işaret ederek söylemişti.

''Ha evet Bahar onlarda arkadaşlarım Enes..Büşra..Burcu ve Nuray ''

'Seninle tanıştığıma memnun oldum' sıfatını yüzüme koymak zorunda kalmıştım.

''Ben biraz gezeceğim işlerimde var, size iyi sohbetler'' diyen Emreydi. Emir'in de kulağına yaklaşıp bir şeyler fısıldadıktan sonra bulunduğumuz okulun bahçesinden hızlıca uzaklaşarak gitmişti. Emirde zaten bizimkilerle konuşup sohbete dalmıştı.

AH! O sevmediğimiz sesini duyduktan sonra hepimiz kürside olan müdiremize bakıyordur. Evet okul müdürümüz BAYANDI!

''Evet çocuklar, hepiniz hoş geldiniz.'' Bu kadının hak etmediği kadar çıkan alkış sesleri kulakları doldursada devam etti.

Bir Bahar AkşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin