Eye contact

136 9 0
                                    

S: Zase to pondělí jako každé ráno se přemlouvám jestli vstanu
nebo ne ale nakonec vstanu a jdu udělat ranní hygienu a jdu se obléct . Obleču si černý roztrhaný  džíny a černý triko, na to si vemu černou koženou bundu .
Sejdu schody do obýváku, který je spojený s kuchyní. Obuju si boty, vezmu si batoh a klíče. Zamknu a jdu na autobusovou zastávku .

Ve škole
Přijdu do třídy a jdu si sednout do poslední lavice u okna. Cinkne mi telefon, podívám se kdo mi píše. Je to Jimin . Zazvoní a začíná ta nudná hodina .

Chat s badboy3

Cutebaby: Těšíš se na ty dva kluky co přijdou k nám ?

Badboy3: Docela jo. ty?

Cutebaby: Já se strašně těším.

S: Do třídy vejde učitelka všichni se postaví a pak si zase sednou. "Milí žáci dnes k vám do třídy přišli dva nový kluci . Pojďte dál.„
Řekne učitelka a do třídy vejdou dva hezký kluci ale mě zaujal ten kluk co má na sobě modrý roztrhaný džíny a tričko se sluníčkem a úsměvem na tváři . Učitelka mluví ale já ji nevnímám pozoruju toho kluka ale když si mě všimne odvrátím pohled a koukám z okna. " Tak kluci představte se ."

Jh: Ahoj já jsem Jung Hoseok je mi 24 let pocházím z Deagenu .
Jk: Ahoj já jsem Jeon Jungkook je mi 22 let a pocházím z Busanu.
"Tak kluci sedněte si kde jsou volná místa takže Hoseok třeba  k Yongimu a Jungkook třeba k Jiminovy ."

Jh: Když jsem stál před tabulí rozhlížel jsem se po třídě a zaujala mě kluk úplně v zadní lavici u okna byl celý v černém měl hezký obličej a rty měl červené jako jahody. Vlasy měl pohozené do všech stran. Když paní učitelka řekla že si mám jít sednou k tomu černovláskovy měl jsem hezký pocit.

S:   Když si Hoseok sednul vedle mě polila mě nervozita. " Ahoj já jsem Hoseok a ty budeš Yongi co?„ Emm... jo. "Nechceš zajít ven a víc se seznámit. „ Emm... Klidně.

A víc se dozvíte v další části.
Doufám že se vám kapitola bude líbit.

Letters for him  [JIKOOK/YOONSEOK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat